Watermerk met javascript: Gif animatie weg?

Pagina: 1
Acties:

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Topicstarter
Ik probeerde een voorbeeldje javascriptje uit van http://www.a1javascripts..../watermark/watermark.html op de site http://www.dnachip.nl/introtest.html .
Het is dus een watermerk script mbv DIV. .. Maar ik heb gebruik gemaakt van een animated GIF.. en die schijnt dan niet te werken in die DIV... wat is er aan de hand? Is het een eigenschap van die DIV die ik moet veranderen of wat precies?
Of is er een andere oplossing?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Neehoor, een animated gif is evengoed een gif, dus dat zou moeten werken. Probeer het eerst eens met een stilstaande gif, dan kun je jezelf ervan verzekeren dat je code wel goed werkt :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Das raar.. als ik rmc -> properties doe, zie ik je gifje wel bewegen.. :?
Als ik dan OK doe, verspringt je gifje weer naar het begin..

edit:
IE6, XP Pro hiero

[ Voor 13% gewijzigd door Scipionyx op 16-06-2003 17:30 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Zo maar even een brainstormpje, maar misschien dat als je met behulp van javascript een div verplaatst, dat ie dan een animated gif weer terug laat verspringen naar de beginpositie? Je script ververst elke 100 miliseconden, ik zou zeggen probeer het eens met iets langere tijd (Zeg halverwege de anigif qua tijd), als je gifje dan steeds een beetje animeert en dan opeens terug sprint, ligt t daaraan...
Lijkt me de enige logische verklaring (afgezien van t feit dat t wel een bug is die ze deruit mogen coden wat mij betreft :P)

Dat zou ook verklaren waarom je bij t eigenschappen venster opeens wel animatie krijgt, aangezien als je zon dialoogvenster oproept meestal alle java-script executie tijdelijk op pauze zet wordt.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 22:32:
Zo maar even een brainstormpje, maar misschien dat als je met behulp van javascript een div verplaatst, dat ie dan een animated gif weer terug laat verspringen naar de beginpositie? Je script ververst elke 100 miliseconden, ik zou zeggen probeer het eens met iets langere tijd (Zeg halverwege de anigif qua tijd), als je gifje dan steeds een beetje animeert en dan opeens terug sprint, ligt t daaraan...
Lijkt me de enige logische verklaring (afgezien van t feit dat t wel een bug is die ze deruit mogen coden wat mij betreft :P)

Dat zou ook verklaren waarom je bij t eigenschappen venster opeens wel animatie krijgt, aangezien als je zon dialoogvenster oproept meestal alle java-script executie tijdelijk op pauze zet wordt.
Dat is het dus... thanx! Nu dus ipv 100ms, 4000ms gebruikt.. maar ja .. dan update de browser de boel niet bij scrollen... iemand een oplossing?
Is er iets te beginnen met de code van http://www.dnachip.nl/intro.html (die bewegende spots) ?

Verwijderd

tjah als je die 4000ms gebruikt, kijkt ie nog maar eens per 4 seconden of dat ding wel in de linker onderhoek staat...
dus das niet echt al te best.

Tjah die oplossing op die site werkt wel ja, misschien dat je even moet kijken naar de verschillen tussen de manier van verplaatsen van de div in beide scripts?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Ik vind de oplossing wel charmant zo.. als het me gaat vervelen .. dan ga ik het idd doen Konijn... thanks nogmaals
Pagina: 1