Toon posts:

[winXP Iexplorer]Problemen bij het verwijderen van bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn Temp internet files leeg maken.

Start internet explorer en dan extra en kies voor tijdelijke bestanden verwijderen. Hierop loopt het programma vast.
Ga ik naar de map toe en verwijder ze zelf door ze te selecteren. loopt explorer weer vast.

Als ik 10 bestanden selecteer dan worden ze netjes vewijdert maar als ik meer dan 10 kies (11 of meer)dan moet ik een stuk of 6-10 seconden wachten todat ze weg zijn. Nu zijn het er een stuk of 15000 dus daar begin ik dus niet aan.

Waar ligt dit aan en wat kan ik er aan doen?

ps: virusscanner had ik al uitgezet.

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 08:08

-=Sentinel=-

*zucht...*

Misschien kun je inloggen als administrator of onder een ander account, als je maar admin rechten hebt. Dan kun je van een ander account de bestanden weggooien. Staan in Documents and Settings\-account-\Local Settings\Temporary Internet Files

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:44
Ik denk niet dat ie vast loopt, maar dit duurt gewoon erg lang.

gewoon ff laten staan en geduld hebben

Strava

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Doe eens niet starten via Extra in Internet Explorer, maar klik eens rechts op het icoon van IE op je bureaublad. Daarna Eigenschappen en dan daar de cache legen.

Werkt dat?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
geen 1 van deze reacties helpen. Nu zij een kennis van mij dat het wel zou kunnen lukken met windows commander. Nu ziet alleen windows commander die map niet, ook niet na dat ik de map "niet verborgen" heb gemaakt.

zwaar irritant. nog iemand suggesties??

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 17:25

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 23:24:
geen 1 van deze reacties helpen. Nu zij een kennis van mij dat het wel zou kunnen lukken met windows commander. Nu ziet alleen windows commander die map niet, ook niet na dat ik de map "niet verborgen" heb gemaakt.

zwaar irritant. nog iemand suggesties??
Het duurt gewoon erg lang, zeker als het er enorm veel zijn.
Check ook in de taskmanager of iexpolre.exe tijdens dat proces nog cpu of mem veranderingen heeft. Zo ja, dan zit hij dus niet vast.

Probeer het dus ook wat beter in te stellen, zodat het in de toekomst niet zo veel meer wordt.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:00

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Er zijn wat programma's op de markt en/of die je kunt downloaden die zogenaamd je sporen verwijderd die je zou hebben nagelaten op internet. Een functie die eigenlijk allen van deze programma's hebben is het legen van, jawel, de tijdelijke internetbestanden.

Worth a try.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Pagina: 1