Edit:
Ik denk zomaar dat ie niet jouw bedoelde, maar fijn dat je vermeld dat je uit delft komt was nog niet duidelijk uit je 1e zinMaRc0 schreef op 16 June 2003 @ 15:50:
[...]
Mede-delftenaar van mij of van euss?![]()
(Ik woon dus ook in Delft)
(Ik kom dus niet uit Delft
[ Voor 94% gewijzigd door Eskimootje op 16-06-2003 15:54 ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Maarruh, blijf wel in WOS en SA komen he
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Maar goed, heel erg gefeliciteerd en veel plezier als litemod CME!
Succes met je werk
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Enne... welkom
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
The devil is in the details.
suc6 en felici!
[ Voor 8% gewijzigd door m-m op 16-06-2003 15:48 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Mede-delftenaar van mij of van euss?OpifexMaximus schreef op 16 June 2003 @ 15:46:
Als mede-Delftenaar wil ik je natuurlijk ook feliciteren.
Gefeliciflapstaart!
(Ik woon dus ook in Delft
Da's dé voorbeelduserWebgoodie schreef op 16 June 2003 @ 15:47:
wtf is euss?
En je komt niet naar de meeting.MaRc0 schreef op 16 June 2003 @ 15:50:
[...]
Mede-delftenaar van mij of van euss?![]()
(Ik woon dus ook in Delft)
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Toevallig btw, vroeg me gisteren nog af wanneer je lite-mod zou worden en waarvan
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Het is dus het legoforum gewordenVerwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 16:05:
Toevallig btw, vroeg me gisteren nog af wanneer je lite-mod zou worden en waarvan
komt verder nooit in CME maargoed
edit: Abbadon, HuisWerkers
[ Voor 23% gewijzigd door Vinnie op 16-06-2003 16:24 ]
C:\>_
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ok, doe het werk wel even seri-EUSS graag!
ARME AOW’er
Maar veel succes.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Ik ben vanaf vandaag dus [LiteMod/User++] CME geworden (iets waar ik ook aan zal moeten wennen - maar dat groeit vanzelf wel) om het team bij te staan.
Ik denk dat de meeste mij niet echt zullen kennen, maar wel voorbij hebben zien komen (ik zou een hoop mensen ook niet herkennen op het forum, maar bijv. hun topic of mod weer wel). Meestal ben ik aan het rommelen op de HW/SG/NT, kortom alle apparaten en hun software (-problemen en creatieve toepassing). En ook al ben ik dan wel Delvenaar, ik denk toch altijd: "geen cent teveel! en wat goedkoop kan, hoeft niet duur"...
BalusC: ik dé Voorbeeld user? euhm, ik bevat genoeg eigenwijsheid, kattekwaad, impusiviteit etc, ik weet alleen bepaalde zoekmachines/faq's/topics beter te vinden dan sommige users en bedenk (meestal) aardig vantevoren wat ik wil zeggen/vragen. Of dat een voorbeeld is? Wellicht wel, hopenlijk dat dát ook iets is wat uiteindelijk overstraald naar andere mensen (oa op dit forum).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 03:34 ]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:04
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)

Ik ga eens lekker tegen de stroom in
[ Voor 16% gewijzigd door We Are Borg op 16-06-2003 17:11 ]
Blijkbaar dè eigenschappen die een mod behoord te hebbenVerwijderd schreef op 16 June 2003 @ 17:01:
euhm, ik bevat genoeg eigenwijsheid, kattekwaad, impusiviteit etc,
Genoeg geslijmd, dit moet geviert worden. Trakteer jezelf namens mij maar op een lekker ijsje
hmm, wacht dat zit vast in dat ingeklapte gedeelte
ff kijken, idd
sterkte in dat geval
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
NeptweakerErkens schreef op 16 juni 2003 @ 17:28:
CME? wat is dat?
hmm, wacht dat zit vast in dat ingeklapte gedeelte
ff kijken, idd
sterkte in dat geval
euss gefeliciteerd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
neptweaker? ik? dacht het niet
en trouwens, ik heb ervoor gezorgt dat er geheugen is in de Hard ware fora
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
LOLAcouSE schreef op 16 June 2003 @ 20:52:
KOMT D'R NOG WAT VAN? Al een halve dag en nog steeds geen slotje? Wat heb ik nou weer voor luiwammes in m'n forum gekregen?
![]()
Welkom trouwens
welkom euss
misschien heeft tie die zak met slotjes nog niet?AcouSE schreef op 16 juni 2003 @ 20:52:
KOMT D'R NOG WAT VAN? Al een halve dag en nog steeds geen slotje? Wat heb ik nou weer voor luiwammes in m'n forum gekregen?
![]()
Welkom trouwens
of krijgt hij die zak niet open
moet je er toch maar een gaatje in modden

Ze kunnen liev zijn als je hun ook liev behandeld
En gefeliciteerd
🌞🍃
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Een nieuwe lite-mod, euss !
Zo te zien een goede keus.
Die gaat groeien en wordt een reus.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
om vast te houden aan de volgende leus
dat euss heus reuze desastreus
als lite-mod-geus aan de slag gaat
[ Voor 25% gewijzigd door THiCE op 17-06-2003 13:21 . Reden: dat kon echt beter 8) ]
I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?
Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk
Hij heeft er al 2AcouSE schreef op 16 June 2003 @ 20:52:
![]()
Welkom trouwens
euss : feli
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Eigenlijk pas één, aangezien dit topic al door AcouSE gesloten was: Adda fans - waar te koop?
Hij was er alleen nog niet aan gewend dat ie ook in dichte topics kon reply'en
Verwijderd
MaRc0 & W3ird_N3rd : toch 2
- [rml][ STCKR] Stickers voor op je pc[/rml]
- [rml][ EL] Spanning over je case[/rml]
Deze dus niet:
Adda fans - waar te koop? was inderdaad een postfoutje omdat ik nog wel de quickreply zag staan (en dacht dat hij nog openstond).
en CCFL's "gewoon aansluiten?? werd gesloten door Kaj.
De koffer was wel al afgeleverd, maar één of andere *cencuur* had het sleuteltje van de koffer zelf ín de koffer gedaan. Ik heb uiteindelijk maar een hakbijl gepakt (een schroevendraaier brak af om die koffer open te krijgen) en de koffersloten in tweëen gehakt. Er is daardoor 1 slotje kapot gegaan welke bovenaan in de koffer lag (met een beetje creatief frezen maak ik er een chipset-waterkoelingsblokje van), maar de rest is nog prima in orde.

De overige slotjes heb ik bij m'n PC gehangen, binnen handbereik.
[ Voor 216% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 21:59 ]
Veel plezier met modden (zelf heb ik ook vaak de neiging om mensen in de goede richting te sturen, maar met die lite-mod's van tegenwoordig krijg je daar de tijd niet meer voor
Verwijderd
euss: welkom en maak er wat van, als het mij werk gaat opleveren dan......
Dit topic is gesloten.