Ik wou vanmiddag mijn PC opstarten, en tot mijn verbazing (schrik zelfs!) deed ie verdomd weinig: bij het detecteren van mij IDE devices bleef hij hangen en hij gaf 2 piepjes. De BIOS inkomen lukte ook niet.
Ik dus snel de handleiding van mijn mobo erbij gepakt en naar de LEDjes gekeken. Eerst bleef ie hangen bij initializen van mijn flop, dus die losgekoppeld. Geen oplossing. Weer vastgekoppeld, probleem bleef. Iets langer gewacht, en de LEDjes schoten van floppy naar IDE. Ik dus de voeding van mijn eerste HD gehaald, en voila, geen errors. Ik dus zwaar in paniek want iets te lang geen backup gemaakt
De voeding van die HD weer vastgezet, probleem weer
Toen maar even mijn kast terug naar mijn monitor gebracht om te kijken. Weer voeding los, geen probleem. Voeding vast, geen probleem
Ik kan dus weer gewoon booten, maar nu is mijn vraag: wat was hier aan de hand?
Drive Health gaf gisteren aan dat die HD nog zeker tot mei 2010 in leven blijft, en nu nog steeds. Ik ben dus ff zwaar confused...
Edit: ondertussen maxtor's powermax gedraaid, en die gaf totaal geen errors
Ik dus snel de handleiding van mijn mobo erbij gepakt en naar de LEDjes gekeken. Eerst bleef ie hangen bij initializen van mijn flop, dus die losgekoppeld. Geen oplossing. Weer vastgekoppeld, probleem bleef. Iets langer gewacht, en de LEDjes schoten van floppy naar IDE. Ik dus de voeding van mijn eerste HD gehaald, en voila, geen errors. Ik dus zwaar in paniek want iets te lang geen backup gemaakt
De voeding van die HD weer vastgezet, probleem weer
Toen maar even mijn kast terug naar mijn monitor gebracht om te kijken. Weer voeding los, geen probleem. Voeding vast, geen probleem
Ik kan dus weer gewoon booten, maar nu is mijn vraag: wat was hier aan de hand?
Drive Health gaf gisteren aan dat die HD nog zeker tot mei 2010 in leven blijft, en nu nog steeds. Ik ben dus ff zwaar confused...
Edit: ondertussen maxtor's powermax gedraaid, en die gaf totaal geen errors
[ Voor 4% gewijzigd door Robtimus op 16-06-2003 16:27 ]
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs