Wat je wil is niet altijd wat je nodig hebt!
Verwijderd
De knop als achtergrond gebruiken? Ik ben bang dat je wat meer moet uitleggen, omdat anders ze dit topic dicht zullen gooien. als je iets meer verteld kan ik je misschien helpen, maar nu week ik gewoon niet wat je bedoeld.
Verwijderd
Hij bedoelt als je rechtermuisknop drukt op een afbeelding in IE de knop 'als achtergrond gebruiken'.
Ik heb geen gedacht hoe je die wegkrijgt...
Lijkt me ingebakken in IE!
Als je op het web rechtermuis op een plaatje klikt dan kun je kiezen voor Als achtergrond gebruiken toch? Ok die moet dus weg als dat kan.
Dan is het dus wel mogelijk om een register key toe te voegen lijkt me dan. Maar welke?Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 15:14:
Hij bedoelt als je rechtermuisknop drukt op een afbeelding in IE de knop 'als achtergrond gebruiken'.
is die knop (keuze) dan zo irritant???
efkes broncode aan microsoft vragen he
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Het is wel irritant als er van die pubers hier steeds de achtergronden veranderen. Heb met poledit een hoop kunnen uitschakelen maar dit is het enige wat nog gedaan moet worden. (Ben systeem beheerder op een middelbare school hier). Je weet hoe lastig die kinderen zijn.NoReason schreef op 16 June 2003 @ 15:23:
is die knop (keuze) dan zo irritant???
Hier irriteer ik me ook weleens aan. Ik denk ook dat het met reshack wel kan. Het zal wel even zoeken zijn in welke dll het zit. Ik ga het vanavond of morgenavond wel even proberen. Ik heb hier namelijk nu niet de beschikking over reshack. Ik laat het nog wel weten hoe het is gegaan.
Thanx alvast. Ben benieuwdNoork schreef op 16 June 2003 @ 16:24:
Hier irriteer ik me ook weleens aan. Ik denk ook dat het met reshack wel kan. Het zal wel even zoeken zijn in welke dll het zit. Ik ga het vanavond of morgenavond wel even proberen. Ik heb hier namelijk nu niet de beschikking over reshack. Ik laat het nog wel weten hoe het is gegaan.
Als je dingen wilt uitschakelen enzo, zou ik overgaan op een NT/2000/XP OS. Daar kan het veel makkelijk en mooier mee.
No production networks were harmed during this posting
Dat kan inderdaad makkelijk met die monsterbudgetten van tegenwoordig in het onderwijspaella schreef op 16 June 2003 @ 18:45:
Als je dingen wilt uitschakelen enzo, zou ik overgaan op een NT/2000/XP OS. Daar kan het veel makkelijk en mooier mee.
(Ervan uitgaande dat de huidige situatie ook een redelijke hoeveelheid echt oude pc's bevat. De kosten van licenties gaat vaak nog wel voor scholen, maar die pc's...
[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 16-06-2003 18:50 ]
Workaround, maak zelf een bestand aan en maak dit read only en system. De achtergrond maakt altijd gebruik van dezelfde bestandsnaam en die kan zodoende niet meer overschreven worden.
Dat dit zeker binnen windows 98 geen serieuze bescherming zal bieden is me duidelijk maar het helpt wel.
Dat dit zeker binnen windows 98 geen serieuze bescherming zal bieden is me duidelijk maar het helpt wel.
Copyright and left by SED...
Je kan wel een register sleutel aanmaken waardoor je je achtergrond helemaal niet meer kan veranderen! (heb ik ook gedaan bij mijn zusjes Account
) Maar dan kan jij je achtergrond ook niet meer veranderen of je moet steeds de registersleutel veranderen om het te wijzigen!
Dankjewel. Dit bedoelde ikNoork schreef op 16 June 2003 @ 18:57:
Google levert meer op
http://www.google.nl/sear...E&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Voor degene die het ook willen weten. Hieronder in het kort.
Zoek in het register dit op :
- HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\ActiveDesktop (Maak ActiveDesktop sleutel aan als het nog niet bestaat).
- DWORD value NoChangingWallPaper met de waarde 1.
Pagina: 1