Indien ik gebeld wordt op mijn vaste lijn gaat de telefoon 1x over en dan wordt de verbinding verbroken. Dit gebeurd in 9 van de 10 keer. Heel soms gaat het wel goed. Het gaat zo snel dat opnemen niet mogelijk is. Als je zelf belt hoor je ook niet dat het toestel overgaat, maar wordt de verbinding vrijwel meteen verbroken.
Ik heb al geprobeerd of het aan het toestel lag. Maar bij een ander toestel exact hetzelfde. Het vreemdste vind ik dat het heel soms wel goed gaat.
Is er iemand technisch genoeg om dit te verklaren? (bij de KPN-helpdesk in iig niet
Na doormeten van de lijn konden ze niets vinden) Ik kan ze wel langs laten komen maar die gasten rekenen gelijk fors voorrijkosten.
ps Ik heb ook (een hele tijd) ADSL maar dat gaat gewoon door zonder problemen.
Verder heb ik ook allerlei kabeltjes eens opnieuw aangeduwd etc. Meer kan je als telefoon-n00b niet doen
Ik heb al geprobeerd of het aan het toestel lag. Maar bij een ander toestel exact hetzelfde. Het vreemdste vind ik dat het heel soms wel goed gaat.
Is er iemand technisch genoeg om dit te verklaren? (bij de KPN-helpdesk in iig niet
ps Ik heb ook (een hele tijd) ADSL maar dat gaat gewoon door zonder problemen.
Verder heb ik ook allerlei kabeltjes eens opnieuw aangeduwd etc. Meer kan je als telefoon-n00b niet doen