Toon posts:

Videokaart + videobewerkingskaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben op zoek naar een goede videokaart en videobewerkingskaart in 1. Ik heb nu een G2 en wil deze meteen vervangen door een nieuwere versie. Tevens wil ik i.v.m. hoge vraag om videobanden etc. om te zetten naar DVD ook een videobewerkingskaart. Ik heb gehoord dat er G4's zijn met videobewerkingskaarten in 1. Heeft iemand hier ervaring mee???
En wat zijn goede (betaalbare) kaarten?

Swaab

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
de G staat voor Geforce :?

Als dat zo is dan heeft leadtek kaarten met vivo ( video in/out)

[ Voor 57% gewijzigd door geforce5_guy op 16-06-2003 14:39 ]

Verwijderd

ik dacht dat de nieuweste serie van Maxtor er wel goed in waren, de opvolger van de G450/pareliha:) de snelste kost 170 euro dacht ik.

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 21:34

nnk

Spreek uit: en en kaa

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 14:41:
ik dacht dat de nieuweste serie van Maxtor er wel goed in waren, de opvolger van de G450/pareliha:) de snelste kost 170 euro dacht ik.
Maxtor is een HD merk, je bedoelt waarschijnlijk Matrox :)
De budget versie van de Parhelia bedoel jij waarschijnlijk, die idd rond de 170 euro kosten. Deze hebben een prima beeldkwaliteit. Maar alleen de non budget parhelia is ook aardig goed in games. Ik denk niet dat de topicstarter hier veel mee zal kunnen, aangezien hij wil gaan videobewerken.

Verwijderd

Topicstarter
G staat voor Gforce ja

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 21:34

nnk

Spreek uit: en en kaa

Je wil dus eventueel een Geforce 4 ViVo kopen?
Hoeveel geld wil je aan je 3d prestaties besteden? Want voor 110 euro heb je al een geforce ti 4200 vivo die prima zijn, maar wil je een betere 3d prestatie dan raad ik je toch aan om te kijken naar een Radeon 9700 pro All In Wonder, maar die kosten dan ook wel iets meer :) Wat zijn de rest van je specs?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op het moment weinig eisen omdat ik niet exact weet van hoe en wat. Wil wel goede 3d prestaties hebben, en redelijk goed videobewerking kunnen doen. Gaat er hoofdzakelijk om dat ik leuke DVDtjes kan maken van video's en camerafilmpies.

Verwijderd

Moet het alles in 1 zijn? Indien niet: Video capture USB instant DVD ..Vraag?

Verwijderd

Topicstarter
Het liefst alles in 1, anders moet ik en een videokaart en een bewerkingskaart kopen.

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

De nieuwe 9800 pro met vivo en tuner lijkt ook een goed ding. Goede kwaliteit capture en de beste 3d gfx van dit moment. Alleen het prijskaartje is een beetje niet-kinderachtig. Kijk anders even op de fp, ergens staat een link naar een review
Pagina: 1