Chriet Titulaer is de man
Clientside HTML en XML zijn bij de buren, en termen als 'argh' en uitroeptekens in je topictitel hoeven niet helemaal.
Move -> WG dus en kleine edit.
Move -> WG dus en kleine edit.
object.style.verticalAlign = "middle"

Daar hebben we nou CSS voor
Verder hangt het maar net van de browser af of attributen ook direct geparsed worden. Volgens mij is dit in IE zelfs ook niet het geval (dacht ik).
Daar hebben we nou CSS voor
Verder hangt het maar net van de browser af of attributen ook direct geparsed worden. Volgens mij is dit in IE zelfs ook niet het geval (dacht ik).
[ Voor 79% gewijzigd door Bosmonster op 16-06-2003 14:33 ]
gelukkig had ik dat al geprobeerd
werkt dus ook niet...
besides, een colspan kan je afaik niet met style aanpassen...?
Ook niet in andere browsers dan Opera? Want wat doet IE met dit alles? lijkt me stuk interessanter dan Opera imhouzer schreef op 16 June 2003 @ 14:40:
gelukkig had ik dat al geprobeerdwerkt dus ook niet...
ie is een stomme koe en banjert overal doorheen, die slikt en eet alles wat je hem voorschoteld... 
nee, het is echt heel gek... Opera is in dit geval wel interessant, aangezien een flink deel van de (doelgroep)bezoekers ook daarmee surft...
en opera 6.0 heeft (m.i.) goede dom support...
wel fijn dat je actief meedenkt
nee, het is echt heel gek... Opera is in dit geval wel interessant, aangezien een flink deel van de (doelgroep)bezoekers ook daarmee surft...
IE is parsed blijkbaar de tags/html opnieuw als je dynamisch een attribuut wijzigd.uzer schreef op 16 June 2003 @ 14:47:
ie is een stomme koe en banjert overal doorheen, die slikt en eet alles wat je hem voorschoteld...
Opera 6 ondersteunt overigens maar 10% van de hele DOM ofzo dacht ik. Bij Opera 7 is het ietsje beter maar het blijft beperkt soms.
Als Opera niet opnieuw de code evalueert dan houdt het op.. dan zul je het nooit voor elkaar krijgen..
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 16-06-2003 14:52 ]
true thatAls Opera niet opnieuw de code evalueert dan houdt het op.. dan zul je het nooit voor elkaar krijgen..
sorry, ik bedoelde ook 7... ik zoek nog wel ff verder, ik post het uiteindelijke resultaat hierOpera 6 ondersteunt overigens maar 10% van de hele DOM ofzo dacht ik. Bij Opera 7 is het ietsje beter maar het blijft beperkt soms.
Pagina: 1