Ik zit met het volgende probleem:
In het netwerk hier gebruiken wij een Novell server. Het probleem is nu dat als ik een Windows XP machine installeer dat ik een novell inlogscherm krijg en een windows wachtwoord.
Ik wil dat windows wachtwoord uitschakelen.
ik heb de search al gebruikt. En krijg de volgende oplossingen:
- Maak het Windows wachtwoord gelijk aan die van Novell
dit willen we niet omdat er meerdere gebruikers op de computer komen.
- Installeer Zenworks of het zen starterpack en configureer een DLU (Dynamic local user). Deze instelling maakt een gebruiker aan op xp zodra je inlogt, hierdoor zal er ook meteen doorgestart worden.
Dit is ook geen optie omdat er dan lokale gebruikers aan worden gemaakt en dit willen we niet vanwege de beveiliging van ons netwerk.
Wie kan mij verder helpen?
In het netwerk hier gebruiken wij een Novell server. Het probleem is nu dat als ik een Windows XP machine installeer dat ik een novell inlogscherm krijg en een windows wachtwoord.
Ik wil dat windows wachtwoord uitschakelen.
ik heb de search al gebruikt. En krijg de volgende oplossingen:
- Maak het Windows wachtwoord gelijk aan die van Novell
dit willen we niet omdat er meerdere gebruikers op de computer komen.
- Installeer Zenworks of het zen starterpack en configureer een DLU (Dynamic local user). Deze instelling maakt een gebruiker aan op xp zodra je inlogt, hierdoor zal er ook meteen doorgestart worden.
Dit is ook geen optie omdat er dan lokale gebruikers aan worden gemaakt en dit willen we niet vanwege de beveiliging van ons netwerk.
Wie kan mij verder helpen?
[ Voor 3% gewijzigd door Casejunkie op 16-06-2003 14:07 ]
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K