Ik wil dit toetsenbord aanschaffen, maar ik vroeg me af hoeveel bereik dit type nou heeft. In principe wil ik in ieder geval af en toe zo'n 5 meter kunnen overbruggen (bij het kijken van films zit ik voor de TV, de computer staat daar niet)
dat kan ie makkelijk 
ik heb zelf dit toetsenbord, en ik kan benenden nog typen
(das zon 20m
)
dus voor te toepassing waar jij het toetsenbord voor wilt gebruiken
geen enkel probleem
suc6
ik heb zelf dit toetsenbord, en ik kan benenden nog typen
geen enkel probleem
suc6
ow? ... Dus .... dat gaat bij jou zelfs ... door de vloer heen?! Super! 
Dan kan ik maybe eindelijk gaan gamen op TV met de Dolby ingeschakeld!
* Stefke koopt m gelijk voor 57 euri
Dan kan ik maybe eindelijk gaan gamen op TV met de Dolby ingeschakeld!
* Stefke koopt m gelijk voor 57 euri
[ Voor 10% gewijzigd door Stefke op 16-06-2003 14:04 ]
jep ook wel eens door 3 muren heen gegaan, dan zit er wel wat vertraging bij maar hij doet het nog wel. Super setje
Dit bericht was getiept door Logitech Cordless Desktop©
Dit bericht was getiept door Logitech Cordless Desktop©
Wèh zedde gij??
20 Meter? Daar geloof ik dus echt geen kont van, he. Hoe kun je nou in godsnaam 20m hemelsbreed rekenen? Dan minstens 5 verdiepingen! Typootje misschien?AMD_er schreef op 16 June 2003 @ 13:59:
dat kan ie makkelijk
ik heb zelf dit toetsenbord, en ik kan benenden nog typen(das zon 20m
)
geen enkel probleem
suc6
@TS:
Als het om dit toetsenbord gaat, dan gaat hij maar tot 2 meter. Da's een stuk geloofwaardiger dan 20
Als je verder dan 2m wilt, dan moet je uitkijken naar BlueTooth-apparatuur van bijvoorbeeld MS.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Als je achter in ons huis zit, en ik loop helemaal naar voren, ondertussen loop ik de trap af, dan kom ik wel aan 20 m hoorDUX schreef op 16 juni 2003 @ 14:10:
[...]
20 Meter? Daar geloof ik dus echt geen kont van, he. Hoe kun je nou in godsnaam 20m hemelsbreed rekenen? Dan minstens 5 verdiepingen! Typootje misschien?
@TS:
Als het om dit toetsenbord gaat, dan gaat hij maar tot 2 meter. Da's een stuk geloofwaardiger dan 20
Als je verder dan 2m wilt, dan moet je uitkijken naar BlueTooth-apparatuur van bijvoorbeeld MS.
het vertraagt een beetje, maar het werkt wel, de media center werkt nog steeds zoals het moet, en ik kan gewoon mijn berichtjes typen
het ligt natuurlijk aan je batterijen, en ons huis is bijna helemaal gips misschien dat dat er wat mee te maken heeft
[ Voor 9% gewijzigd door Maarten op 16-06-2003 14:19 ]
hmm...2 meter, nou ja daar zit natuurlijk wel een marge in. Het is overigens niet precies dat toetsenbord, maar ze zullen wel dezelfde techniek gebruiken.
Maar goed, als hij zegt dat ie één verdieping haalt, dan is dat misschien altijd nog 5-10 meter hemelsbreed?
Bij mij is het 5 meter en daar zit half een dun muurtje tussen.
Als ik de computer kan bedienen (met name films opstarten etc) is het voldoende
Maar goed, als hij zegt dat ie één verdieping haalt, dan is dat misschien altijd nog 5-10 meter hemelsbreed?
Bij mij is het 5 meter en daar zit half een dun muurtje tussen.
Als ik de computer kan bedienen (met name films opstarten etc) is het voldoende
[ Voor 24% gewijzigd door Stefke op 16-06-2003 14:42 ]
Verwijderd
Hebben we het hier over de MX700 set of over de Logitech® Cordless Desktop® Deluxe Optical?
Ik ben het spoor ook een beetje bijster. Kon de voornoemde Logitech Cordless Desktop Black niet vinden dus ik heb de TS gezegd dat ALS het de MX700-set was dat hij dan tot twee meter zou komen.Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 16:02:
Hebben we het hier over de MX700 set of over de Logitech® Cordless Desktop® Deluxe Optical?
http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=39017
Deze is het, kweenie welke dat op de logitech site is, maar ze zullen toch allemaal wel hetzelfde werken zon beetje?
Deze is het, kweenie welke dat op de logitech site is, maar ze zullen toch allemaal wel hetzelfde werken zon beetje?
Da's weird. Ik zie hem niet op de Logitech-site. Misschien lijkt het een goed idee als je even een mailtje stuurt naar Perfect Systems om de specificaties op te vragen en meteen te vragen of dit een nieuwe serie is dan:
[ Voor 99% gewijzigd door DUX op 24-06-2003 20:36 ]
Het ligt volgens mij net aan hoe vol de batterijen zijn. Als ik mijn batt's vol erin doe kan ik makkelijk in het hele huis typen +/- 10 M rond zender. Daarna neemt de afstand snel af en kom je op een meter op 3 tot 5 uit.
De mijne is er de voorganger van daarmee bedoel ik die in de link :p(grijs=blauw)
De mijne is er de voorganger van daarmee bedoel ik die in de link :p(grijs=blauw)
[ Voor 36% gewijzigd door Steefph op 16-06-2003 23:14 ]
Alles is terug te redeneren naar 4
Hij is zwart hoor 
Ik heb nog even gekeken, maar de afstand die ik moet overbruggen is ongeveer 3-4 meter met een muur (met deur al dan niet open erin) ertussen.
Moet wel goed gaan denk ik.
Ik heb nog even gekeken, maar de afstand die ik moet overbruggen is ongeveer 3-4 meter met een muur (met deur al dan niet open erin) ertussen.
Moet wel goed gaan denk ik.
Je kan een heel stuk; ik kan beneden tv kijken met tv-out en dan neem ik mn tobo en muis altijd mee 
ps: mn pc staat op zolder
ps: mn pc staat op zolder
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
//Offtopic
Ik heb een MX700 maar wil dat tobo wat bij de MX700 zit, is die ook los verkrijgbaar?
Ik heb een MX700 maar wil dat tobo wat bij de MX700 zit, is die ook los verkrijgbaar?
Ja doe maar.
Nope. Lees dit topic maar ff door:NvE schreef op 17 June 2003 @ 00:06:
//Offtopic
Logitech MX700
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ik hoor net dat de zender van zon set met USB aan de computer hangt? Kwestie van een verlengkabel dan van 3 meter die hier nutteloos ligt en ik heb m in de huiskamer staan!
nice
[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 21-06-2003 15:43 ]
hmmz mischien moet je overwegen zo'n ifra-rood ontvangertje te bouwen/kopen
zodat je hem met je gewone afstandbediening kan sturen ... ?
zodat je hem met je gewone afstandbediening kan sturen ... ?
neuh, als het met USB kabeltje gaat is perfect
kom ik maandag achter want dan krijg ik de spullen binnen
Hmm... interessant
Ik ben van plan een Logitech Cordless Desktop MX te kopen, en op de website van Logitech staat ook dat het bereik 2 meter is. Beetje weinig als je het mij vraagt. Het zal wel met een dikke marge geteld zijn.
Nog enkele vraagjes: die zender, kan je die ook op ps/2 mouse & keyb aansluiten? Vind ik wat handiger dan op USB... En die muis heeft (bij de Cordless Desktop MX althans) een oplaadstation, maar in de muis zitten NiMH batterijen... moet ik de muis dan enkel opladen als ie op is? (anders gaan de batterijen niet lang mee)?
Ik ben van plan een Logitech Cordless Desktop MX te kopen, en op de website van Logitech staat ook dat het bereik 2 meter is. Beetje weinig als je het mij vraagt. Het zal wel met een dikke marge geteld zijn.
Nog enkele vraagjes: die zender, kan je die ook op ps/2 mouse & keyb aansluiten? Vind ik wat handiger dan op USB... En die muis heeft (bij de Cordless Desktop MX althans) een oplaadstation, maar in de muis zitten NiMH batterijen... moet ik de muis dan enkel opladen als ie op is? (anders gaan de batterijen niet lang mee)?
Nee hoor. Ik zet hem na gebruik altijd in de oplader en de batterijen gaan al zeker 10 maanden mee.NoControl schreef op 23 juni 2003 @ 02:23:
maar in de muis zitten NiMH batterijen... moet ik de muis dan enkel opladen als ie op is? (anders gaan de batterijen niet lang mee)?
Als ze minder goed worden dan kan je ze altijd vervangen door nieuwe en die kosten niet erg veel.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik lees dat het door een muur moet. Laat je niet te veel leiden door wat mensen hier zeggen over vloeren en muren - het maakt nogal wat uit of je door een houten vloer of een gipswandje moet of dat er een stuk dragend beton tussen zit!
20 centimeter van het kastje, aan de andere kant van de (betonnen) muur, heb ik geen bereik. Ik heb een klassieke Cordless Desktop, zo'n witte uit 1999.
20 centimeter van het kastje, aan de andere kant van de (betonnen) muur, heb ik geen bereik. Ik heb een klassieke Cordless Desktop, zo'n witte uit 1999.
Het maakt niet uit als ik een USB verlengkabel gebruik
dan kan ik nl. zowieso aan de andere kant van de muur komen. Dat wordt gamen voor de TV met dolby surround aan!
[ Voor 51% gewijzigd door Stefke op 23-06-2003 09:48 ]
Zonder extra hulpmiddelen komt het toetsenbord ongeveer 4 meter incl muur, dat is vanaf de bank voor de TV. Ik kan niet verder want dan moet ik zelf door de muur 
Lijkt me oke!
Alleen de muis doet het niet (helemaal niet bedoel ik, ook niet van 10cm, alleen de knoppen reageren
) maar dat zal een ander verhaal zijn (kapot, DOA of zo)
Lijkt me oke!
[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 24-06-2003 20:28 ]
Verwijderd
Ik heb het setje ook pas aangeschaft en ik kan ook beneden zitten
en dat is ong 5 meter door muren heen enzovoort. werkt prima.
Pagina: 1