Loggen is waarschijnlijk inderdaad verplicht, net als providers dat sinds enkele jaren zijn, voor eventuele justitiele doeleinden. Waarschijnlijk is het echter geen doen een enkel record uit de log te halen en opnieuw door te sturen, en al zou het relatief makkelijk te doen zijn, dan nog zullen ze het nooit doen, om de simpele reden dat iedereen dan een per ongeluk verwijderd SMS'je of iets anders terug wil hebben; voor jou (w vriendin) betekent het SMS'je heel veel, maar voor Orange zelf is het 'een van de velen'. De wereld is hard

. De enige manier waarop je het zou
kunnen terugkrijgen is idd een insider die het goed met je voorheeft.
offtopic:
Hoop trouwens dat T-Mobile ook een beetje klantvriendelijk is, aangezien ik ze binnenkort zelf ook nodig heb: wordt al maandenlang (maandje of 2 denk ik) 'gestalkt' door een beller ('Unknown number')die bijna elke 1-2 nachten tussen half 2 en half 3 belt. Een keer ook 's middags: keer of 10-12 achter elkaar... opnemen, zeer slechte verbinding, neerleggen. Word er een beetje ziek van, zo iemand kan toch ook intussen wel begrijpen dat hij een verkeerd nummer heeft

. Sinds een week of 2 houd ik de precieze data en tijden bij, en tzt gaat er eens een vriendelijk briefje naar T-Mobile met het verzoek deze meneer/mevrouw eens te vertellen dat ze toch echt een verkeerd nummer hebben...