Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Was toch te proberen of ben ik nu zo achtelijk ?
wie niet probeerd weet niets.
wou ff weten of dat haalbaar was.
wie niet probeerd weet niets.
wou ff weten of dat haalbaar was.
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Ik heb zelf geen dondervogel in mijn bezit helaas... , maar laatst wel 2 vrienden van me geholpen met er een in elkaar zetten (that hurts als je zelf maar een celery hebt...
)
Maar er staan 8 stipjes onder de L1 aanduiding op je cpu (2 rijtjes van 4) deze kan je gewoon verbinden met een fineline hb potlood en dan knallen met dat ding!
1ghz moet ie halen, weet alleen niet of jouw mobo dipswitches, jumpers, softmenu heeft?
suc6!
Maar er staan 8 stipjes onder de L1 aanduiding op je cpu (2 rijtjes van 4) deze kan je gewoon verbinden met een fineline hb potlood en dan knallen met dat ding!
1ghz moet ie halen, weet alleen niet of jouw mobo dipswitches, jumpers, softmenu heeft?
suc6!
Verwijderd
In een of andere computer totaal staat volgens mij een goed artikel hierover. Hoe je door bruggen te verbinden een bepaalde multiplier instelt of hoe je maakt dat je moederbord die multiplier kan instellen.
Mijn mobo heeft geen multieplier doormiddel van jumpers of wat dan ook het is de voorloper van de MSI pro 2
dus niet met dipswitch helehaas
ben wel geintreseerd in dat artikel in computer idee of totaal
Ja das juist wat ik bedoelde een chema in die 2 rijtjes ken je ook een multieplier forseren zodat mobo denkt Athlon 1000 !
het wil nu ook wel lekker gaan op 900@110mhz
met wat ibm geheugen cas 2 196mb, geforce 256 DDR, Promise raid, 2*20 gig barracuda ATA 66,blaster live 1024
Groeten maar toch bedankt
dus niet met dipswitch helehaas
ben wel geintreseerd in dat artikel in computer idee of totaal
Ja das juist wat ik bedoelde een chema in die 2 rijtjes ken je ook een multieplier forseren zodat mobo denkt Athlon 1000 !
het wil nu ook wel lekker gaan op 900@110mhz
met wat ibm geheugen cas 2 196mb, geforce 256 DDR, Promise raid, 2*20 gig barracuda ATA 66,blaster live 1024
Groeten maar toch bedankt
Thanx zoiets was ik aan het zoeken ja
Bij een lokale pc boer ken je pasta halen
electro zaak wil het ook wel es hebben
electro zaak wil het ook wel es hebben
Pagina: 1