[XP] Probleem met KERNEL32.DLL

Pagina: 1
Acties:
  • 990 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik krijg steeds foutmeldingen! Er staat dan "kan entrypoint van procedure MapLS niet vinden in het DLL-bestand KERNEL32.dll"

Hier effe en screenshot! (heb effe voor de zekerheid de taakbalk enzo verbergt)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/serhatgulcicek/test/kernel.jpg

Hij geeft het fout niet alleen bij word aan maar ongeveer bij de helft van alle programma's! En het is erg irritant! Windows werkt daarentegen wel erg goed zonder problemen! Ik heb op Google gezocht en in de KB van microsoft gekeken maar zonder resultaat! En op andere plekken gezocht natuurlijk!

WIN XP PRO!
alle nieuwste drivers zo'n beetje! (wel van de soundcard en videokaart!)

Er is een kans dat het aan de kernel32.dll ligt dus denk hem misschien opnieuw te kopiëren maar zal ik dat wel doen???

Oja, ik heb ook SP1 en alle andere updates!

Iig bedankt voor jullie tijd (en replies)! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door serhat op 16-06-2003 13:13 ]

• Loki
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 09:45

Loki

Jááátôch...

heb je voor eventuele virussen gescanned?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kom alleen problemen tegen met NT en dus niets over XP. Heb je ooit je kernel32.dll gekopieerd? Oude versie geinstalleerd oid?
Er is een kans dat het aan de kernel32.dll ligt dus denk hem misschien opnieuw te kopiëren maar zal ik dat wel doen???
Daar heeft Windows XP toch van die mooie tools voor? Sfc /scannow oid.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• serhat
Ik heb hem op virussen gescand niks gevonden en ik heb nooit mijn dll verandert, oude geinstalleerd!

• serhat
|:( Zie nu dat heel mijn Config.Msi map die verstopt is in C:\ (standaard) leeg is! En normaal gesproken zitten daar wat bestanden tussen! Wat moet ik nu doen! :?

EDIT: Waarom niet edit gebruikt! 8)7 |:(

[ Voor 13% gewijzigd door serhat op 16-06-2003 21:01 . Reden: 8)7 edit gebruiken zou handig zijn! ]

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Een fout op de kernel32.dll is iig niet best.

Je kan hem opnieuw downen, de oude backuppen en vernvangen:

hier kan je hem halen (geloof ik)

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?kernel32

Succes. (laat ons weten og het gelukt is!)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• serhat
@ Dinictus:

Dat d8 ik ook al als eerste maar er staat bij file description: Win32 Kernel, v. 4.10.2222 (Swedish)

Daarom heb ik het met deze niet geprobeerd! omdat ik ook ergens op GOT heb gelezen dat als je de kernel van een andere taal installeerd je dan BSOD krijgt! En dat wil ik niet!

[ Voor 46% gewijzigd door serhat op 17-06-2003 20:15 ]

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ai,

Maar de kernell32.dll voor jouw systeem moet toch wel ergens te vinden zijn?
Trouwens, als het mislukt kan je toch altijd via een bootdisk je oude kernel32.dll terugplaatsen?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• serhat
Probleem is ik heb de WinXp cd op het moment niet! Ik heb hem uitgeleend! Dus dat kan nu niet! Maar andere suggesties?

Verwijderd

je hebt het antwoord al gehad .. run>cmd>sfc/scannow .. dit hoort je .dll cache te repareren

• serhat
Dus het wordt wachten op mijn XP CD! Zoals ik ook d8 maar ik d8 dat jullie misscien wat anders wisten! Misschien virus ofzo die net uit is!
Pagina: 1