Okay om te beginnen deze thread is NIET bedoelt om in te gaan flamen of wat dan ook. Ik wil gewoon mijn verhaal kwijt over mijn ontevreden over TWEAKDSL.
Het begon in den beginne met een perfecte lijn was niks dan tevreden over TweakDSL tot het moment kwam dat ik samen ging wonen. Lijn moest verhuist worden naar een kaal koper lijn. Hier begon de ongein tot mijn grote schrik kreeg ik naast de 175 Euro ( ex. BTW) ook nog een rekening van 249 euro ( ex. btw) vanwege de kaal koper opdracht. Nou hiervan bekomen en met TweakDSL gebelt te hebben was ik met Eric ( van Cambrium ) tot de overeenkomst gekomen dat ik geduurde de 3 weken die ik offline zou zijn geen abbonoments geld hoefde te betalen. Tot eind vorige maand ik gewoon 95 Euro moest dokken voor de maand Juni.
Ik bellen naar Eric, toen vertelde Eric dat mijn lijn pas 1 Juli zou worden aangesloten ipv de eerste week van Juni zoals eerst gezegt werd. En dat ik even administratie zou moeten mailen over het abbonoments geld. Deze dus gemailed met mijn verhaal en wat eric gezegt had afgelopen vrijdag. Krijg ik net een mailtje terug waarop staat :
Om even terug te vallen op
1: Contract Zegt niet dat Je kaal Koper moet afkopen nog zegt het dat je kaal koper vervalt zodra je het opzegt. Hiervan staan dus de kosten ook niet in de licentie overeenkomst van zowel Cambrium als TweakDSL.
2: Er staat niks in het contract over door betaling tijdens een verhuizing. Die je DUS WEL moet betalen ongeacht wat anderen zeggen. ( staat ook niet in het cambrium nog het TweakDSL overeenkomst )
Zo mij lucht het op. Ik vind het jammer dat het zo moest lopen ik was erg tevreden over TweakDSL maar ik weet bijna wel zeker dat dit eenmalig was en zodra ik de kans heb om het contract op te zeggen het ook zeker zal doen en NOOIT meer met TweakDSL te maken wil hebben.
Ben dus alles bij elkaar genomen nu ruim 600 Euro kwijt voor het verhuizen van mijn lijn. en abbonements geld waar ik niks voor terug krijg.
Het begon in den beginne met een perfecte lijn was niks dan tevreden over TweakDSL tot het moment kwam dat ik samen ging wonen. Lijn moest verhuist worden naar een kaal koper lijn. Hier begon de ongein tot mijn grote schrik kreeg ik naast de 175 Euro ( ex. BTW) ook nog een rekening van 249 euro ( ex. btw) vanwege de kaal koper opdracht. Nou hiervan bekomen en met TweakDSL gebelt te hebben was ik met Eric ( van Cambrium ) tot de overeenkomst gekomen dat ik geduurde de 3 weken die ik offline zou zijn geen abbonoments geld hoefde te betalen. Tot eind vorige maand ik gewoon 95 Euro moest dokken voor de maand Juni.
Ik bellen naar Eric, toen vertelde Eric dat mijn lijn pas 1 Juli zou worden aangesloten ipv de eerste week van Juni zoals eerst gezegt werd. En dat ik even administratie zou moeten mailen over het abbonoments geld. Deze dus gemailed met mijn verhaal en wat eric gezegt had afgelopen vrijdag. Krijg ik net een mailtje terug waarop staat :
Dat van kaal koper klopt daar ben ik mee akkoord gegaan maar daar ging dat punt ook niet over want dat had ik ook al vermeld. Het ging puur om het abbonements geld wat gewoon doorliep. Kortom ze geven antwoord op iets waar ik dus al aan het gegeven mee akkoord te gaan. Terwijl Eric me dus dingen toegezegt had kwa abbonements geld zei de administratie ( even kort gebonden gezegt) : Bek houden en Dokken. Toen ik vanmorgen Eric belde hierover zei hij doodleuk das jammer dan meer kan ik niet doen en toen hield het verhaal op.> Voor de rest vind ik de service met betrekking tot deze verhuizing
> uitermate traag lopen word totaal niks gecommuniceerd en het komt er dus
> op neer dat de klant lekker mag blijven dokken zonder er ook maar iets
> voor terug te krijgen.
1) Verhuizing binnen het eerste jaar 175 Euro ex BTW
2) Oplevering kaal koper 245 Euro ex BTW
Dit is al besproken en accoord bevonden.
Het abbonement loopt gewoon door.
Hier door u en ons al meermaals over gesproken, en het is vervelend
dat u de consequenties die alle verhuizing met zich mee zouden
brengen verkeerd heeft ingeschat.
Wij van onze kant hebben alles in het werk gesteld om u in alles
zoveel en zo goed mogelijk van dienst te kunnen.
U en wij zijn contractueel gebonden, en daar houd en staat eigenlijk
het hele verhaal geheel mee.
--
Met vriendelijke groet, het Cambrium team
Om even terug te vallen op
Wil ik nog wel wat punten vernoemen :U en wij zijn contractueel gebonden, en daar houd en staat eigenlijk
het hele verhaal geheel mee.
1: Contract Zegt niet dat Je kaal Koper moet afkopen nog zegt het dat je kaal koper vervalt zodra je het opzegt. Hiervan staan dus de kosten ook niet in de licentie overeenkomst van zowel Cambrium als TweakDSL.
2: Er staat niks in het contract over door betaling tijdens een verhuizing. Die je DUS WEL moet betalen ongeacht wat anderen zeggen. ( staat ook niet in het cambrium nog het TweakDSL overeenkomst )
Zo mij lucht het op. Ik vind het jammer dat het zo moest lopen ik was erg tevreden over TweakDSL maar ik weet bijna wel zeker dat dit eenmalig was en zodra ik de kans heb om het contract op te zeggen het ook zeker zal doen en NOOIT meer met TweakDSL te maken wil hebben.
Ben dus alles bij elkaar genomen nu ruim 600 Euro kwijt voor het verhuizen van mijn lijn. en abbonements geld waar ik niks voor terug krijg.
[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 16-06-2003 10:51 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."