Toon posts:

Assimilatieresultaten van de HCC-dagen

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Post ze hier.
Natuurlijk zijn we allemaal nieuwsgierig hoe succesvol de DPC-ers zijn geweest in het werven van nieuwe koeien.
X11 zal beginnen:
- Celeron 850
- mijn eigen gloednieuwe Duron800@1100;
- dito (gloednieuwe) systeem van een vriend vamme;
- alle oudere systemen van hem...(1200Mhz?)
- EN 10 tot 20 PC's op zijn werk om mee te beginnen! (werkgever: ASML :Y), en zo is het koetje rond! (ASML=ASsiMiLeren? :P))
Zij allen gaan grazen voor DPC Team Forsaken.
MeuooooOOOOOHH! }:O

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

s3n

* s3n heeft nix extra geassimileerd :(
Maar gefeliciteerd!! }:O

Verwijderd

Topicstarter
:P
Thnx!

Wie mogen we nog meer feliciteren?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* DSmarty heeft alleen DPC flyers uitgedeeld ;)

Verwijderd

/me had problemen met de afstand (5000km is een beetje veel)

maar ik heb wel actief alle draadjes gevolgd :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

* PcDealer vind de tussenstand tegenvallen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:59

killercow

eth0

ik ben 2 dagen actief aan assimileren geweest maar ben geen een dpc lid tegen gekomen :( k moest jammer geoneg net voor de meeting weg omdat er een zer er gecrasht was (doh!) iig heb ik wel hele goede reseultaten te vertellen.

2 scholen (50+ pc's?)
stuk of 5 andere vrienden van mij die druk aan t grazen en assimileren gaan (whee)

al die mensen gaan grazen voor (DPC) team north

:)

openkat.nl al gezien?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
He aginor, als je maar van mijn }:O's afblijft vind ik het best, ik heb er daar nl. ook een paar uitgezet ;)

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 november 2000 16:40 schreef redwing het volgende:
He aginor, als je maar van mijn }:O's afblijft vind ik het best, ik heb er daar nl. ook een paar uitgezet ;)
N.P. Man! Maar waar graas je?
Als ik ergens al koetjes tegenkom, blijf ik er keurig van af hoor! (alleen ben ik nog nooit ergens andere koetjes tegengekomen :P)

k, nog meer goed nieuws (weliswaar geen HCC-assimilatie, maar toch): een (pas grazende) vriend vamme belde me net. Hij gaat niet de geplande 6 PII's inzetten, maar 11 om te beginnen. Vervolgens gaat ie de omringende kamers onder hoeven nemen (tientallen PC's *D)
...hij is bezig met het installeren van een perproxy as we post }:O

• redwing
  • Nu online
Ik heb in gebouw 9 een paar koetjes draaien op PC's die op mijn naam staan. Helaas monitoren ze tegenwoordig de SUN's (daar draaide ik er vroeger ook een paar op, maar kreeg daar dus commentaar op :() Maar waar zit jij ergens ? Verder kan ik ze daar niet op andere PC's zetten aangezien ik daar anders problemen mee krijg (SETI is al een keertje bij iemand anders verboden, dus op een koetje krijg je dan helaas ook commentaar)

[removed]

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Waar hebben jullie dan gezeten:?

'k heb toch echt wel hard gezocht maar niet vonden :(

Ik vind dat degene die gingen "adverteren" wel ff hadden mogen zeggen waar ze zouden gaan staan:'(

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
* [eNeRGy] ]heeft een Dual PPRO 200/512 gekocht.. binenkort voorzien van DPC keurmerk :P

Verwijderd

Topicstarter
Redwing, ik neem aan dat jij het over ASML hebt. Daar loop ik niet persoonlijk rond maar een vriend vamme (met nogal veel zeggenschap, dus die koetjes zullen niet zo'n probleem zijn)
Ik heb hem verteld dat er nog meer koetjes zijn, waar hij dus vanaf moet blijven.

• redwing
  • Nu online
Als ie er maar wel op let dat er niemand last van heeft (kan moeilijk met een koetje, maar toch). Bij ons op de afdeling is er nl. eerst iemand met SETI bezig geweest, en n.a.v. de klachten die daarop kwamen is door de hoge bobo's (incl directeur dus) besloten dat zij er niet meer mee instemmen dat er distributed projecten worden gedraaid. Nu ging dat er ook over dat die het ongevraagd bij heel veel mensen erop had gezet, maar het laat wel zien hoe ze erover denken :( Op PC's die onder eigen naam staan heb ik trouwens wel toestemming gekregen, zolang niemand er last van heeft :)

[removed]

Verwijderd

Op zondag 26 november 2000 20:29 schreef My het volgende:
Waar hebben jullie dan gezeten:?

'k heb toch echt wel hard gezocht maar niet vonden :(

Ik vind dat degene die gingen "adverteren" wel ff hadden mogen zeggen waar ze zouden gaan staan:'(
Hal 7 rechtsachteraan(ik heb ze ook niet gezien maar hoorde het achteraf, tijdens de meeting)

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
nix te assimileren hier, maar k heb wel een UPS gekocht, dus ik ga gwoon door als hier de stroom mij wil verlaten :)
tis een verdomd zware (in gewicht, maar ook kwa stroomvoorziening), en wel 1200I of 1000W

maaruh hij lijkt alleen niet te wille laden... :(

Verwijderd

Topicstarter
...dat er niemand last van heeft ...
Dat vind ik ook een voorwaarde voor koetjes: niemand mag er last van hebben. X11 vind het ook gruwelijk irri als een compu bagger begint te lopen.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
Op maandag 27 november 2000 08:00 schreef aginor het volgende:
Redwing, ik neem aan dat jij het over ASML hebt. Daar loop ik niet persoonlijk rond maar een vriend vamme (met nogal veel zeggenschap, dus die koetjes zullen niet zo'n probleem zijn)
Ik heb hem verteld dat er nog meer koetjes zijn, waar hij dus vanaf moet blijven.
je bent toch duidelijk geweest dat ie alle koetjes MOET assimileren tenzij 't DPC koeien zijn? Dan mag't niet natuurlijk!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
Op maandag 27 november 2000 13:36 schreef oVeRLoaD het volgende:
nix te assimileren hier, maar k heb wel een UPS gekocht, dus ik ga gwoon door als hier de stroom mij wil verlaten :)
tis een verdomd zware (in gewicht, maar ook kwa stroomvoorziening), en wel 1200I of 1000W

maaruh hij lijkt alleen niet te wille laden... :(
1200 VA bedoel je zeker? VA wa toch nog net wat anders dan Watt'jes dacht 'k he?

Verwijderd

Topicstarter
je bent toch duidelijk geweest dat ie alle koetjes MOET assimileren tenzij 't DPC koeien zijn? Dan mag't niet natuurlijk!
Zijn er nog andere koeien in Nederland dan? :+

(nee, ook van 'vreemde' koeien blijven we af..)

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:27
Er joinen nu al 2-3 dagen lang 30 participants... Zegt wel wat (normaal 15 dus ong. 15 van de HCC-dagen) en er fluzze nu 3 mensen onder de imeel dpchcc@homail.com bij dsmarty. :9

edit:
Eigen nieuwe Duron 700 vergeten :)

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 21:16

_soh

Ok dan, zo mag'k't horen. Heb'k in ieder geval niet voor niets de hele dag met m'n horentjes op gelopen, lol. By the way, sorry dat we zo snel weg waren gegaan bij de meeting, maar we liepen met zo'n computer ding te sjouwen enuhh, dat jong zat te popellen om'm te laten grazen, ach ja 't was voor het goede doel niet? Volgende meeting zijn we weer van de partij, al is Groningen toch wel heeeeeel erg ver vanaf hier. Zullen wel zien, ciao!!

------------
Lightning_crew

Lightning_crew

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 21:16

_soh

Trouwens, leuk pakje hoor B-Force, viel wel in de smaak.

----------
Lightning_crew

Lightning_crew

Verwijderd

Topicstarter
Redwing: Gebouw 4 8-)
Pagina: 1