[Mobo] Asus (A7V8X-X) of Gigabyte (VRXP)

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Zoals de topic titel het al zegd, welke van deze 2 is meer aanbevolen. Zelf heb ik 2 VRXP's en die vind ik zeer prettig.

Asus (A7V8X-X) ken ik niet, maar met de Asus A7V266-E heb ik slechte ervaringen.

Het bord wat ik nu heb geselecteerd heeft wel een KT400 chip en die vrcp de wat oudere 333 chip, met alleen de mogelijkheid een 266 chip erop te zetten. Terwijl die andere wel hoger kan.

Het bord wordt gebruikt om muziek mee te maken (Professioneel (Cubase etc)). Het gaat dus om stabiel en snel er koomt overigen een 2000XP op te zitten.

Verwijderd

Misschien kun je wat meer info over beide moederborden geven?
Over wat er onboard zit e.d., verder is het ook wel makkelijk om te zeggen wat voor hd, geluidskaart e.d. erin komt.
Dit is wat karig.

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
OK, komt hier zo te staan.

Verwijderd

Kun je deze twee borden tweedehands kopen? Want anders kun je beter wachten op een mobo met een kt600 chipset of een NForce2-Ultra400 kopen.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Hmm, als je die VRXPs al best vindt, waarom niet voor nog zoëen gaan? Je eigen ervaring werkt vaak het beste in hardware/softwareland. De keuze lijkt me niet zo moeilijk als je even alle plus en minpunten van beide borden met elkaar afweegt. Ook staat er in de PMG FAQ natuurlijk ook het stukje over welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen? :)

LinkedIn
Instagram

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie ReemF :)

/faq

[ Voor 25% gewijzigd door BalusC op 16-06-2003 10:01 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.