Waarom werden we nou ook alweer ingehaald? Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
Ik zit al op mn max.
We hebben gewoon meer power nodig. Maar wie kan dat leveren?
Delton: gefelici met je mijlpaal(tje)
We hebben gewoon meer power nodig. Maar wie kan dat leveren?
Delton: gefelici met je mijlpaal(tje)
als jij zo doorgaat Kippie moeten wij wel 
ik maak eerst ff onze ogr24stubs af en kom daarna Yakuza- hier helpen (mede Cute Cow Army-er
):D

ik maak eerst ff onze ogr24stubs af en kom daarna Yakuza- hier helpen (mede Cute Cow Army-er
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Rustig maar hoor.
Over een maandje ga ik 3 weken met vakantie.
Dat zal dan betekenen dat mn output zo goed als 0 zal zijn.

Anoniem: 63996
ja hallooo wat is dit voor instelling ??? aanlaten die bakken ..DPCKippie schreef op 16 June 2003 @ 11:10:
[...]
Rustig maar hoor.
Over een maandje ga ik 3 weken met vakantie.
Dat zal dan betekenen dat mn output zo goed als 0 zal zijn.
Nee.
De bakken gaan gewoon uit hoor.
Heb geen zin in een brandje of wat dan ook als ik er niet ben.
Het loopt ook wel altijd storm, in de tsc topics
Elke keer maar een paar reply'tjes
De bakken gaan gewoon uit hoor.
Heb geen zin in een brandje of wat dan ook als ik er niet ben.
Het loopt ook wel altijd storm, in de tsc topics
Elke keer maar een paar reply'tjes
Als ik op vakantie ga zijn hier altijd wel anderen die hem uitzetten
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik ben de laatste 6 jaar al niet geweest.
Anoniem: 58821
Jahhhhhhhhhaaaaaaaaa komt un flussie van moi aan, sjeej stond een client met 36 in de buffert gewoon te sparen , en hij staat gewon online
ff gerestart nu flustie
Anoniem: 81701
Zo te merken begint het wat luidruchtiger te worden bij TSC
Iemand ook een idee wat er met de uurstats van Team Switch is gebeurd en of ze er weer komen ?
Iemand ook een idee wat er met de uurstats van Team Switch is gebeurd en of ze er weer komen ?
Ik kan hem onderhand wel sticky maken 
En dat was 9 juni...quote: PjabberKlopt, ik heb net dit weekend een nieuwe pc gekregen.
Weet nog niet of ik die stats nog weer op ga zetten (Gaat toch veel tijd in zitten), maar de komende dagen wordt het in ieder geval niet...
Eerst kijken of ik de rest stabiel kan krijgen :twisted:

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik neem aan dat die uurstats vanaf http://d2ol.childhooddise...ces/teamProfile.jsp?id=86 worden gegenereerd ?
Ik heb maar ff aangenomen dat de url hierboven de goede is.
Daarnaast heb ik de totalen van de stats bij Griz genomen als startpunt.
Op http://tsc.kennisdelen.net ga ik proberen vanaf nu uurstats te draaien, ze zien er goed uit tot nu toe. Opmerkingen hoor ik wel.
Op http://tsc.kennisdelen.net ga ik proberen vanaf nu uurstats te draaien, ze zien er goed uit tot nu toe. Opmerkingen hoor ik wel.
Nice work ParaNoiMiaParaNoiMia schreef op 17 June 2003 @ 13:51:
Ik heb maar ff aangenomen dat de url hierboven de goede is.
Ziet er strak uit
edit:
Jij kon zekers niet wachten op de stats
Jij kon zekers niet wachten op de stats
[ Voor 8% gewijzigd door TigZ op 17-06-2003 13:55 ]
UiteraardTigZ schreef op 17 June 2003 @ 13:54:
[...]
Nice work ParaNoiMia![]()
Ziet er strak uit
edit:
Jij kon zekers niet wachten op de stats![]()
Als het klopt dan kunnen we wel zeggen dat Noizy Cows back zijn in TSC 
-edit-
Gelijk mijn bookmark maar even aangepast. Nu de andere uurstats nog
-edit-
Gelijk mijn bookmark maar even aangepast. Nu de andere uurstats nog
[ Voor 36% gewijzigd door Mobster op 17-06-2003 14:15 ]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Er waren nog wat nodes die toegevoegd moesten worden en ik en Calex hadden een beetje gespaard. Dat heeft ChaosCow vanmorgen geregeld
Ziet er super uit para, jullie gaan ook lekker trouwens
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Mag ik vragen hoe jullie dat voor elkaar krijgen om zoveel te sparen? Je kan toch maar 100 bufferen?
Je kan een nieuwe client installeren en die node nog niet toevoegen aan je team. Dan laat je die dus gewoon flushen, alleen op het moment dat je hem add bij het hoofdproject en Griz wordt hij zichtbaar bij je team en komen de punten dus bij jou (dus gewoon normale installatie van de client, goede emailadres invullen ed).
Andere mogelijkheid is kopieren van een file, waardoor je je nodenummer kan meenemen naar een nieuwe installatie. Als je dat 10x doet (heb je dus 10x een client geinstalleerd, maar die heeft wel hetzelfde nodenummer) heb je er dus 1000 gespaard. Vraag is nog of deze laatste oplossing ook nog werkt met de nieuwe client die er sinds gister is.
Andere mogelijkheid is kopieren van een file, waardoor je je nodenummer kan meenemen naar een nieuwe installatie. Als je dat 10x doet (heb je dus 10x een client geinstalleerd, maar die heeft wel hetzelfde nodenummer) heb je er dus 1000 gespaard. Vraag is nog of deze laatste oplossing ook nog werkt met de nieuwe client die er sinds gister is.
[ Voor 16% gewijzigd door ParaNoiMia op 17-06-2003 14:45 ]
cool die uurstats van TSC (zie sig)
hoop alleen dat die er niet zo vaak uitliggen als de vorige

wel een mooie score voor ons
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
met de nadruk op een beetjeParaNoiMia schreef op 17 juni 2003 @ 14:05:
Er waren nog wat nodes die toegevoegd moesten worden en ik en Calex hadden een beetje gespaard. Dat heeft ChaosCow vanmorgen geregeld
offtopic:
Pagina: 1