• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:05
Hoi allemaal!
Ik heb een aantal sites gezien waarbij je wallpapers kan downloaden voor de Panasonic GD67. Ze zijn zelfs gratis. Je moet ze downloaden via hun wapsite. Maar als ik een plaatje wilt opslaan krijg ik de melding dat er geen afbeelding aanwezig is. Ik zie alleen een leeg vakje met de plaatjes naam erin. Weet iemand hier een oplossing voor ?

Weet iemand trouwens ook een oplossing hiervoor: Via een site kan ik polyfone beltonen downloaden, als ik dit probeer krijg ik de melding: This page is to large to send back. Volgens de site moet ik mijn wapsessie op doorlopend of permanent zetten. Waar staat deze instelling ? In mijn handleiding staat er niets over in. Ik heb een aantal dagen geleden ook panasonic benaderd maar deze laat nog niets van zich horen.

Alvast bedankt voor de eventuele reacties

Kevin

• MisterLeurs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:26
Lijkt erop dat je Wap-gateway geen grote files kan versturen, dit kunnen ze namelijk instellen. Dus files groter dan bijvoorbeeld 5kb houden ze dan tegen.

Zou een andere wap-provider zoeken en het daar nog eens bij proberen.

Greetingz,

• Signs
thnx voor je reply!

Ik zal het proberen

• Signs
OK dan! Hij doet het! Slotje aub! :D

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-02 13:13

Pogostokje

* twiet *

Neee.... een slotje is voor foute postings. Gewoon naar beneden laten zakken is veel beter.

Maar mooi dat het werkt. :)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.