Ik zit nu onder windowsxp te werken en krijg de tvuitvoer van deze kaart niet goed. Het is veel te donker en de kleuren kloppen niet echt..veel te grijzig/blauw.. daarnaast lijkt het beeld soms beetje te storen. Ik weet niet waar het aan ligt.. Gebruik gewoon kabel(Composite) die ik normaal ook gebruik en is dus goed.
Heb uitgang 1 op me TFT en uitgang2 op me tv dus via dat verloop kabeltje
Heb al erg met de saturisation/Hue/brihtness/contrast en zelfs ff op NTSC gehad (moet op PAL) maar dit maakt allemaal niet veel uit. Het beeld wordt hooguit ietsje beter.
Dit beeld heb ik nu:

Staat in Clone mode.. Zo te zien is het beeld op TFT stuk lichter, haast beetje overbelicht, maar dat ligt aan me cam.
btw in dvdmax/dualhead/zoom mode heb ik zelfde soort raar beeld, als op de foto te zien is.
Vind het toch wel vreemd, met me Geforce2mx had ik direct goed beeld zonder te kutte met allemaal settings.. De matrox staat bekend om goede tv-out, dan verwacht je ook wel iets..
Heb uitgang 1 op me TFT en uitgang2 op me tv dus via dat verloop kabeltje
Heb al erg met de saturisation/Hue/brihtness/contrast en zelfs ff op NTSC gehad (moet op PAL) maar dit maakt allemaal niet veel uit. Het beeld wordt hooguit ietsje beter.
Dit beeld heb ik nu:
Staat in Clone mode.. Zo te zien is het beeld op TFT stuk lichter, haast beetje overbelicht, maar dat ligt aan me cam.
btw in dvdmax/dualhead/zoom mode heb ik zelfde soort raar beeld, als op de foto te zien is.
Vind het toch wel vreemd, met me Geforce2mx had ik direct goed beeld zonder te kutte met allemaal settings.. De matrox staat bekend om goede tv-out, dan verwacht je ook wel iets..
[ Voor 15% gewijzigd door robbertb op 16-06-2003 01:58 ]
(aanzicht op videokaart)