Ik heb net een nieuw systeem inelkaar gezet. maar Ik heb een raar probleem met mn beeld: het beeld springt op totaal random momenten naar een soort gezoomd/uitgestrekt beeld.
maar het wordt nog raarder:
-Ik werk met twee beeldschermen tegelijk, maar dit probleem gebeurt alleen op beeldscherm nummer 1,
-als ik een screenshot ervan maak blijkt dat gewoon een normaal shot, dus niet uitgerekt.
-als ik, mbv beeld 2 de resolutie van beeld 1 naar iets anders verander en weer terug dan is alles weer ok, en kan ik weer gewoon verder werken.
-de muis is nog gewoon normale grootte.
-het probleem deed zich al voor voordat ik met twee schermen ging werken, dus daar ligt het niet aan.
wat ik al heb geprobeerd.
-een compleet nieuwe install van windows: geen resultaat
-ik dacht dat het misschien gewoon aan de monitordrivers lag, maar nee, ik heb twee verchillende merken monitors, en welke ik ook aansluit als monitor 1, het blijft gebeuren.
mn systeem bestaat uit
asus P4P800 moederbord,
P4 2.4 GHz HT
asus v9560/TD videocard 256 MB met 44.03 nvidia drivers
1Gb ram
120 GB HD
40GB HD
creative sb live
aopen 52x cdrw
nec nv1100 dvd+rw
1x ctx 710st monitor
1x LG e700b monitor
wie heeft er een oplossing/tip voor me?
(wat is eigenlijk het verschil tussen de normale drivers van nvidia en de detonator drivers? en wat is beter?)
maar het wordt nog raarder:
-Ik werk met twee beeldschermen tegelijk, maar dit probleem gebeurt alleen op beeldscherm nummer 1,
-als ik een screenshot ervan maak blijkt dat gewoon een normaal shot, dus niet uitgerekt.
-als ik, mbv beeld 2 de resolutie van beeld 1 naar iets anders verander en weer terug dan is alles weer ok, en kan ik weer gewoon verder werken.
-de muis is nog gewoon normale grootte.
-het probleem deed zich al voor voordat ik met twee schermen ging werken, dus daar ligt het niet aan.
wat ik al heb geprobeerd.
-een compleet nieuwe install van windows: geen resultaat
-ik dacht dat het misschien gewoon aan de monitordrivers lag, maar nee, ik heb twee verchillende merken monitors, en welke ik ook aansluit als monitor 1, het blijft gebeuren.
mn systeem bestaat uit
asus P4P800 moederbord,
P4 2.4 GHz HT
asus v9560/TD videocard 256 MB met 44.03 nvidia drivers
1Gb ram
120 GB HD
40GB HD
creative sb live
aopen 52x cdrw
nec nv1100 dvd+rw
1x ctx 710st monitor
1x LG e700b monitor
wie heeft er een oplossing/tip voor me?
(wat is eigenlijk het verschil tussen de normale drivers van nvidia en de detonator drivers? en wat is beter?)