Toon posts:

Wie moet ik mailen voor de persoonlijke gegevens+notes??

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja wie moet ik daar nou eigenlijk voor mailen/ waar moet ik ze aanvragen?

Ik bedoel jullie zijn al vanaf Ferbruari heel hard achter de schermen bezig (zo is te lezen in de Lieve Adjes FAQ), dus het zou nu toch wel moeten kunnen na al dat harde werk.

Er staat tenslotte ook in de privacy FAQ
Voor verwerking van verzoeken tot inzien, aanpassing en verwijdering van persoonsgegevens mogen wij u administratiekosten in rekening brengen. Voor het toezenden van de opgevraagde van persoonsgegevens zullen we U ook vragen om naam en adres. Na het verwerken van uw aanvraag zullen we die gegevens vernietigen.
Aangezien ik met vanalles akoord ben gegaan toen ik mij geregistreerd heb, heb ik ook wat rechten erbij gehad. Dus ik zou ze graag inzien.

Ik heb dat recht ook volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).

Als dit niet lukt dienen jullie mij goed uit te leggen waarom dit niet kan, dus dan zou ik dat ook graag horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
zie: Nog 3 maanden tot de merge??? *Zeef

en bovenstaande topics. Is al genoeg over gezegt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Reply van alfredt:

[00:40:30] <@Alfredt> [opmerkingen als buitenstaander van wat ik er van heb meegekregen.]
[00:40:30] <@Alfredt> Het CPB was niet al te snel met de info over wat wel en niet moest. Dat heeft voor veel vertraging gezorgt. Nu is men bezig met de implementatie en daar zijn ook wat probleempjes mee. Dus je moet nog geduld hebben.
[00:40:30] <@Alfredt> Als T.net gewoon normaal zijn best doet om het op poten te zetten zal het CPB niet moeilijk doen en heb je dus weinig aan je formele rechten, dit omdat men ermee bezig is :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.