Ja wie moet ik daar nou eigenlijk voor mailen/ waar moet ik ze aanvragen?
Ik bedoel jullie zijn al vanaf Ferbruari heel hard achter de schermen bezig (zo is te lezen in de Lieve Adjes FAQ), dus het zou nu toch wel moeten kunnen na al dat harde werk.
Er staat tenslotte ook in de privacy FAQ
Ik heb dat recht ook volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).
Als dit niet lukt dienen jullie mij goed uit te leggen waarom dit niet kan, dus dan zou ik dat ook graag horen.
Ik bedoel jullie zijn al vanaf Ferbruari heel hard achter de schermen bezig (zo is te lezen in de Lieve Adjes FAQ), dus het zou nu toch wel moeten kunnen na al dat harde werk.
Er staat tenslotte ook in de privacy FAQ
Aangezien ik met vanalles akoord ben gegaan toen ik mij geregistreerd heb, heb ik ook wat rechten erbij gehad. Dus ik zou ze graag inzien.Voor verwerking van verzoeken tot inzien, aanpassing en verwijdering van persoonsgegevens mogen wij u administratiekosten in rekening brengen. Voor het toezenden van de opgevraagde van persoonsgegevens zullen we U ook vragen om naam en adres. Na het verwerken van uw aanvraag zullen we die gegevens vernietigen.
Ik heb dat recht ook volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).
Als dit niet lukt dienen jullie mij goed uit te leggen waarom dit niet kan, dus dan zou ik dat ook graag horen.