what's all the fuss about the specs? Het zijn wel goeie specs daar niet van maar sommige telefoons die nu uitgebracht gaat worden / of al is, hebben het al? Op de video streaming na dan... en aan de design mag ook wel gedacht worden. Alhoewel ik 'em wel kleiner vind dan ik had gedacht
dan mag jij me gaan vertellen welke telefoon ik nu kan halen die een 65k scherm, symbian, luidspreker functie en MMC uitbreiding heeft?
Verwijderd
Er zijn nieuwe live foto's:

specs:
Model Name: Nokia 6600
System: GSM 900 / 1800 / 1900 MHz
Dimension: 108.6 x 58.2 x 23.7 mm
Weight: 122 g
Standby Time: 150 - 240 hrs
Talk Time: 2 - 4 hrs
Screen Type: TFT
Screen Resolution: 176 x 208 pixels
Screen colour: 65,536 colours
Battery Type: BLC-5 Lithium-ion 850 mAh
Handset Colour: Light Gery
Games: To be confirmed
Download Games: Support Series 60 Platform or Java MIDP 2.0 download
GPRS: Class 6 (3+1) up to 40.2 Kbps download speed
CSD: 14.4 Kbps
WAP: XHTML brower, WAP 1.2.1
MMS: support
EMS: not support
Smart Messaging: supported (ringtone, operator logos, picture message)
JAVA : MIDI 2 JAVA
Download Graphics support, via WAP and PC Suite
Ring Tones 24 chords polyphonic ringtone, true tone
Ring Tones Format wave, midi, wide band AMR
Download Ring Tones support, via WAP and PC Suite
Ring Tones Composer support
Camera: VGA camera, 2x digital zoom
Camcorder: CIF quality, 2x digital zoom
Email Client: IMAP, POP3, SMTP email client
IrDA: support
Bluetooth: support v1.1
Speaker Phone Handsfree support
Phonebook: 6MB shared memory
Caller Group: support
Profiles support
Calendar: support
Calculator: support
Alarm: support
Converter: support
Vibration: vibrate and ring
Other Features: streaming real media
6Mb internal memory (MMC card slot)
Symbian 7.0s OS, Series 60 interface
RealOne Player support 3GPP and Real Media format
voice recording

specs:
Model Name: Nokia 6600
System: GSM 900 / 1800 / 1900 MHz
Dimension: 108.6 x 58.2 x 23.7 mm
Weight: 122 g
Standby Time: 150 - 240 hrs
Talk Time: 2 - 4 hrs
Screen Type: TFT
Screen Resolution: 176 x 208 pixels
Screen colour: 65,536 colours
Battery Type: BLC-5 Lithium-ion 850 mAh
Handset Colour: Light Gery
Games: To be confirmed
Download Games: Support Series 60 Platform or Java MIDP 2.0 download
GPRS: Class 6 (3+1) up to 40.2 Kbps download speed
CSD: 14.4 Kbps
WAP: XHTML brower, WAP 1.2.1
MMS: support
EMS: not support
Smart Messaging: supported (ringtone, operator logos, picture message)
JAVA : MIDI 2 JAVA
Download Graphics support, via WAP and PC Suite
Ring Tones 24 chords polyphonic ringtone, true tone
Ring Tones Format wave, midi, wide band AMR
Download Ring Tones support, via WAP and PC Suite
Ring Tones Composer support
Camera: VGA camera, 2x digital zoom
Camcorder: CIF quality, 2x digital zoom
Email Client: IMAP, POP3, SMTP email client
IrDA: support
Bluetooth: support v1.1
Speaker Phone Handsfree support
Phonebook: 6MB shared memory
Caller Group: support
Profiles support
Calendar: support
Calculator: support
Alarm: support
Converter: support
Vibration: vibrate and ring
Other Features: streaming real media
6Mb internal memory (MMC card slot)
Symbian 7.0s OS, Series 60 interface
RealOne Player support 3GPP and Real Media format
voice recording
[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 14:55 ]
Verwijderd
Jah, sorry. Ik ging ze net plaatsen drukte ik perongeluk op vestuur bericht. Je kan ze verwijderen SJOE®DOVerwijderd schreef op 17 June 2003 @ 14:46:
Moet je de rest ook nog even posten natuurlijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ging ook over telefoons die er NU al waren... maar idd de Sx1 is voorlopig de enige echte concurrent!
Verwijderd
Moet ik hem veranderen dan?Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 14:46:
EDIT!
hehe, ok... Ik laat alleen deze nog even staan want die vind ik wel vet en die heb jij alleen in het klein neergezet...
[afbeelding]

Verwijderd
Ok, ik begin langzaam aan ook een beetje om te keren, het uiterlijk is wel ok, en de specs geweldig.
hoe zouden ze aan het idee van een klein joystickje komen ?

Verwijderd
Ik vind hem wel stoer. M'n abonnement is bijna over, dus mag ik een nieuwe telefoon.
Het kan zijn dat ik er ff overheen gelezen heb, maar wanneer wordt de telefoon in Nederland gelanceerd?
Het kan zijn dat ik er ff overheen gelezen heb, maar wanneer wordt de telefoon in Nederland gelanceerd?
Ik vind hem er nu al cool uitzien. Volgend jaar maar eens kijken of hij een beetje betaalbaar is . Dan wordt het de opvolger van mijn 6610.
Dat joystickje zat ook al op de 7650 hoor....lukeotto schreef op 17 June 2003 @ 14:58:
hoe zouden ze aan het idee van een klein joystickje komen ?
Q4 2003, dus reken maar januari/februari 2004Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 15:04:
Ik vind hem wel stoer. M'n abonnement is bijna over, dus mag ik een nieuwe telefoon.
Verwijderd
Ik heb nu al ruim 10 maanden de Nokia 7650. Ok Uiterlijk is niet alles maar het kunnen is waanzinnig. En ik wil kwa kunnen niet achteruit gaan.
Nadelen Nokia 7650:
Geen Radio
Geen MP3
Geen Uitbreidingsslot
De 6600 lost het probleem uitbreidingsslot op en dat is al een punt dat ik over kan stappen, want heb nu al te lang de 7650. Alleen kon ik geen telefoon vinden waar ik niet ENORM op achteruit ging.
Ik hoef met de 7650 niet die hele lompe omslachtige suite te gebruiken. Ik markeer de foto('s) en stuur via infrarood alles door naar de pc. Andersom werkt ook perfect. Zo heb ik tal van midi's, games, appz via infrarood gestuurd naar de phone zonder suite. Als de 6600 dat ook allemaal kan ben ik verkocht.
MP3 probleem: Zou er geen appz voor zijn dat hij alsnog mp3's kan afspelen?
Ik zie dat hij Midi ondersteunt. De 7650 kan Midi compleet afspelen. De 6610 en 7250 etc NIET!! Via pcsuite moet je allerlei hocuspocus doen en met veel geluk kan hij dan 3 kanalen van de 8 afspelen.. Dat sucks big time. Weet iemand zeker of de 6600 ook net als de 7650 volledigi ondersteuning heeft voor midi? (midi kan je overal downloaden, polysh*t moet je kopen iedere keer)
Voor de rest een TOPtelefoon. Ik ga hem zeker wel halen. Ik ben iemand die na verloop van tijd zelf een gebruikershandleiding kan opmaken, dus gebruik alle functies optimaal. Bellen is een optie die ik weinig gebruik. ok voor E-mail via Pop 3 dan
Nadelen Nokia 7650:
Geen Radio
Geen MP3
Geen Uitbreidingsslot
De 6600 lost het probleem uitbreidingsslot op en dat is al een punt dat ik over kan stappen, want heb nu al te lang de 7650. Alleen kon ik geen telefoon vinden waar ik niet ENORM op achteruit ging.
Ik hoef met de 7650 niet die hele lompe omslachtige suite te gebruiken. Ik markeer de foto('s) en stuur via infrarood alles door naar de pc. Andersom werkt ook perfect. Zo heb ik tal van midi's, games, appz via infrarood gestuurd naar de phone zonder suite. Als de 6600 dat ook allemaal kan ben ik verkocht.
MP3 probleem: Zou er geen appz voor zijn dat hij alsnog mp3's kan afspelen?
Ik zie dat hij Midi ondersteunt. De 7650 kan Midi compleet afspelen. De 6610 en 7250 etc NIET!! Via pcsuite moet je allerlei hocuspocus doen en met veel geluk kan hij dan 3 kanalen van de 8 afspelen.. Dat sucks big time. Weet iemand zeker of de 6600 ook net als de 7650 volledigi ondersteuning heeft voor midi? (midi kan je overal downloaden, polysh*t moet je kopen iedere keer)
Voor de rest een TOPtelefoon. Ik ga hem zeker wel halen. Ik ben iemand die na verloop van tijd zelf een gebruikershandleiding kan opmaken, dus gebruik alle functies optimaal. Bellen is een optie die ik weinig gebruik. ok voor E-mail via Pop 3 dan
Ruim 9 maanden bedoel je!?Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 23:49:
Ik heb nu al ruim 10 maanden de Nokia 7650.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 00:10 ]
Zullen we de slowchat verder laten voor wat het is, en een beetje meer inhoudelijk posten? Thnx
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Nou, ik denk dat je dan een hele belangrijke vergeet: De (Orange) SPV Smartphone met MS SmartPhone 2002 OS (afgeleide van PocketPC 2002)Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 14:48:
[...]
Het ging ook over telefoons die er NU al waren... maar idd de Sx1 is voorlopig de enige echte concurrent!
[ Voor 91% gewijzigd door Cheetah op 18-06-2003 15:58 ]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Verwijderd
MP3 op je 7650 is geen enkel probleem, zoek 's naar mp3Pro, we hebben gisteren bij een collega van me dit geinstalleerd en het werkt perfect.
Je kunt maar 2,8MB ofzo aan MP3's op de 7650 zetten gezien deze geen geheugenuitbreidingsslot heeft. Dus zelfs al kun je de MP3's afspelen, dan is dat alsnog een nutteloze feature.Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 13:12:
MP3 op je 7650 is geen enkel probleem, zoek 's naar mp3Pro, we hebben gisteren bij een collega van me dit geinstalleerd en het werkt perfect.
Tenzij jij er een bent die het leuk vind om 1 nummer constant op repeat te hebben staan
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz
Verwijderd
Nou ja, hangt er vanaf natuurlijk wat het is... he he he...
Die 6600 is idd een relaxed apparaatje, maar ik heb al sinds ongeveer een jaartje of zo een losse Mp3 speler, en ben super tevreden met m'n 6100.
Dit najaar echter is die N-Gage wel van mij, ongeacht wat 't moet gaan kosten... Gadgets R Us..
Die 6600 is idd een relaxed apparaatje, maar ik heb al sinds ongeveer een jaartje of zo een losse Mp3 speler, en ben super tevreden met m'n 6100.
Dit najaar echter is die N-Gage wel van mij, ongeacht wat 't moet gaan kosten... Gadgets R Us..
N-Gage ziet er mij nogal n grote BAk uit, kan je beter een kleine game-boy kope.Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 14:10:
Nou ja, hangt er vanaf natuurlijk wat het is... he he he...
Voor mp3 heb je beter een ipod g'lijk t k'ik !! Super klein.
Verwijderd
Tja, grote bak of niet, voor 't kleinere werk hou ik dan ook m'n 6100, maar de specs van die N-Gage zijn ontzettend heftig... Ennuh, als ik kijk wat de gemiddelde Javagames nu al doen op de betere toestellen, ben ik erg benieuwd...
En 't blijft natuurlijk een leuke gadget
En 't blijft natuurlijk een leuke gadget
Jah, enige is wel dat je dan met een GameBoy, iPod en telefoon tegelijk moet rondlopen. Onhandig en weet je wel wat die 3 samen bij elkaar kosten???tofu schreef op 18 June 2003 @ 14:24:
N-Gage ziet er mij nogal n grote BAk uit, kan je beter een kleine game-boy kope.
Voor mp3 heb je beter een ipod g'lijk t k'ik !! Super klein.
Met een beetje slim apparaat als de SmartPhone (of N-gage) los je dat dus allemaal ineens op... niet zo goed als ieder van die 3 losse apparaten afzonderlijk maar zeker heel wat draagbaarder en goedkoper!
Full Specz
Nou, ik denk dat je dan een hele belangrijke vergeet: De (Orange) SPV Smartphone met MS SmartPhone 2002 OS (afgeleide van PocketPC 2002)Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 14:48:
[...]
Net als bij PocketPC ultra-eenvoudige connectie met de PC middels de bijgeleverde USB cradle (of gewoon infrarood) en MS ActiveSync. Agenda, contactpersonen, mail (Outlook) uitwisselen middels ActiveSync. Files uitwisselen = Sleur en Pleur in Explorer.
Geen gedoe met de Nokia "Smart"Suite dus
De SPV is een iets platter en stuk smaller dan deze Nokia 6600. Daarbij slikt hij naast MMC ook het goedkopere SD flashgeheugen en ondersteunt hij native MP3 en streaming video met geluid. De bijgeleverde stereo headset dient daarbij ook meteen als (MP3) hoofdtelefoon. Ook heeft hij een krachtige CPU (132Mhz Texas Instruments).
Alleen geen Bluetooth, en de camera is extern bijgeleverd, maar van geen van beide kan ik wakker liggen. Met MP3 wil je toch geen Bluetooth headset, en de externe camera bespaart ruimte en gewicht aan de telefoon zelf. Ik geef meer om mobiliteit dan om een camera die ik toch maar 2x gebruik.
Na een relatief eenvoudige Application Unlock kun je ook allerlei unsigned 3rd party software en games gebruiken, zoals NES, SNES en GameBoy (Color) emulators, Doom, etc. Simlockvrij maken is ook een eitje. Zie CoolSmartPhone voor meer info en downloadable software.
In het begin waren er wat problemen mee, maar na de softwareupdate zijn die vrijwel allemaal verholpen.
Ik gebruik de SPV nu een paar dagen en ik moet zeggen dat ik hem aanmerkelijk beter vind dan de 7650, en als ik het zo bekijk ook dan de 6600.
Hij lost een groot deel van je "problemen" op Fasulye en kan gegarandeerd meer dan die Nokia's, zeker als je gaat kijken naar 3rd party software

Specs:
Processor Type: TI OMAP 710
Processor Speed:132 MHz
Memory: 16MB RAM and 32MB Flash ROM
Display:
-Type: Reflective TFT
-Number of Colors: 65,000
-Resolution: 176 x 220
System Unit:
-Dimensions: L:11.5cm x W:4.6cm x D:2.2cm
-Weight: 120g
-Volume: 102 cc
Expansion Options
-Built-in Expansions:
* Integrated Multimedia and SD memory card slot with SDIO Support*
* Infrared
-Optional:
* Digital camera
Battery:
-Type: Lithium Ion
-Life:
* Talk time: 2.5 hours
* Standby time: 100 hours
Synchronization Options Included in Box:
-Infrared
-USB cradle with cable
Other features
-GSM/GPRS Triple Band 900/1800/1900 MHz
-T9® Predictive text
-MMS client
-RS-232 connectivity**
Full Specz
Verwijderd
Ik weet nie. Heb hem direct na mijn vakantie gekocht in Duitsland. Tijdens mijn terugreis naar Nederland. (Vakantie viel meeVerwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 00:09:
[...]
Ruim 9 maanden bedoel je!?Eerder was hij nog niet uit namelijk..
Genoeg offtopic.
MP3 pro dus voor mp3 op je phone. Hmm dat wordt zeker interessant met de 6600 dan. Ik ben verkocht. Zodra hij te verkrijgen is zal ik hem nemen. SUPER phone.
Verwijderd
Even voor de duidelijk heid, voor de mensen die alles wat moeilijker begrijpen dan andere, HET GAAT ER NIET OM DAT ER GEEN MP3 SPELER SOFTWARE IN DE TELEFOON IS GEINSTALEERD, want deze kan je met 3d party programs er heus wel op krijgen. Het grote probleem is dat hij geen Stereo Output understeund, Dus hoe denk jij dat je Liedjes zullen klinken met Monooutput, Juist zwaar klote. Zelfde probleem heb je nu met de 3650, denk ik eindelijk een perfecte telefoon gevonden te hebben, Kan hij weer geen Mp3s afspelen, Ohjah voor de mensen die zeggen dat je dan maar beter een losse Mp3speler kan kopen, Waarom zou ik anders een smartphone moeten kopen, Ik wil er alleen maar 1 kopen omdat ik dan alles in 1 heb. Ik denk dat de enige telefoons die op dit moment Perfectie ( voor mij ) benaderen zijn P800, Sx1 en Samsung D700. ik had echt gehoopt dat deze 6600 in dat rijtje stond, Maar nee, jammer, mischien volgend jaar beter Nokia.Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 20:05:
[...]
Ik weet nie. Heb hem direct na mijn vakantie gekocht in Duitsland. Tijdens mijn terugreis naar Nederland. (Vakantie viel mee) Begin September 2002 dacht ik uit mijn hoofd. Ik weet wel dat ik een week later naar Nokiastore ging om te vragen of ze er Nederlands op konden zetten en die gasten zaten te kwijlen op mijn Phone want ze hadden zelf nog maar een dummy.
Genoeg offtopic.
MP3 pro dus voor mp3 op je phone. Hmm dat wordt zeker interessant met de 6600 dan. Ik ben verkocht. Zodra hij te verkrijgen is zal ik hem nemen. SUPER phone.
Finally, someone is paying attentionVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 20:17:
[...]
Even voor de duidelijk heid, voor de mensen die alles wat moeilijker begrijpen dan andere, HET GAAT ER NIET OM DAT ER GEEN MP3 SPELER SOFTWARE IN DE TELEFOON IS GEINSTALEERD, want deze kan je met 3d party programs er heus wel op krijgen. Het grote probleem is dat hij geen Stereo Output understeund, Dus hoe denk jij dat je Liedjes zullen klinken met Monooutput, Juist zwaar klote.
**Fluit, Fluit**SPV SmartPhone**Fluit, Fluit**Ik denk dat de enige telefoons die op dit moment Perfectie ( voor mij ) benaderen zijn P800, Sx1 en Samsung D700.
Full Specz
nah, da's geen concurrentFirefoxAG schreef op 18 June 2003 @ 15:56:
[...]
Nou, ik denk dat je dan een hele belangrijke vergeet: De (Orange) SPV Smartphone met MS SmartPhone 2002 OS (afgeleide van PocketPC 2002)
die heeft geen fototoestel en geen bluetooth, dus dat is gewoon heel wat anders
en als je een eerlijk vergelijk van formaat wil dan moet je natuurlijk wel die camera eraan hangen en dan meten
maar ja, geen stereo geluid dus, dat was nou net een van die dingetjes die volgens mij niet al te moeilijk te fixen zijn en een hoop helpen. zonder stereo geluid kan zo'n telefoon nooit serieus concurreren met van die mp3 spelertjes
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Zo'n telefoon kan nooit serieus concureren met een mp3 speler. Stel dat zo'n 6660 eens 500 euro gaat kosten + 100euro extra geheugen. Voor dat geld heb je en een super telefoon en een super mp3-speler (iPod). Wat zou je dan gaan hanessen met zo'n telefoon, het geluid zal nooit die van een goede mp3 speler halen. Ken ook iemand met een SPV, het is allemaal wel leuk, maar het is het allemaal net niet. Die camera's maken 'slechte' foto's het geluid van de mp3 speler is matig etc etc. En net als streaming video, wat moe je er mee.
Maarja, het is natuurlijk wel een leuke gadget
Maarja, het is natuurlijk wel een leuke gadget
[ Voor 5% gewijzigd door waslijn op 19-06-2003 11:24 ]
nee dat is volgens mij al eens voorbij gekomen... het werd ook in de Live presentatie genoemd. De 7650 is per ongeluk op de sheet gezet maar hoort daar niet op.. Nokia heeft geen plannen om de bluetooth hardware van de 7650 te updaten dus die headset gaat idd niet werken op de 7650...
he de helft van alle posts gaat niet over de 6600!!
even een vraagje tussen door dus: weet iemand hoe het zit met die 32mb(mmc??) geheugen? is dat een appart kaartje ofzo??
even een vraagje tussen door dus: weet iemand hoe het zit met die 32mb(mmc??) geheugen? is dat een appart kaartje ofzo??

___________________________*
Multi Media Cardkoper137 schreef op 09 August 2003 @ 01:00:
32mb(mmc??) geheugen? is dat een appart kaartje ofzo??
ja dus een extra kaartje, net als de 3650 heeft
Tijd van werken, tijd van rusten
Er gaan geruchten dat de 6600 over twee weken hier al verkrijgbaar is voor 589 euro. Ik hoop dat t-mobile in december goede verlengingsaanbiedingen heeft
, dan weet ik wat ik ga nemen!
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
en nu maar hopen dat het egt 589 euro word en niet ineens 200 euro duurder zoals nokia dat graag alsnjog doetsigma01 schreef op 18 August 2003 @ 19:34:
Er gaan geruchten dat de 6600 over twee weken hier al verkrijgbaar is voor 589 euro. Ik hoop dat t-mobile in december goede verlengingsaanbiedingen heeft, dan weet ik wat ik ga nemen!
Euhm, om het zo te zeggen, voordat de winkels m krijgen heeft een "telecom bedrijf" die de telefoons aan de telproviders moet verkopen hem al, Dus dan is het stukje goedkoper dan dat ik hem rechtstreeks in de winkel haal, Maar wel simlock vrij offcourse, (zodat ik mijn eigen kaart kan houden.)
Thanks
Erg mooi telefoontje, moet ik zeggen. 'Helaas' ben ik al voorzien van een SE T610 (nog mooier)
Erg mooi telefoontje, moet ik zeggen. 'Helaas' ben ik al voorzien van een SE T610 (nog mooier)
Verwijderd
komt i dan in NL?Mclercx schreef op 03 september 2003 @ 18:51:
Zeker wel een mooie tel.. kanniet w8en tot 29 september
Verwijderd
een franse review
ach kijk alleen maar naar de foto's 
http://mobile.bpit.ch/for...ex.php?act=ST&f=19&t=4587
Mooie plaatjesVerwijderd schreef op 09 September 2003 @ 15:09:
een franse reviewach kijk alleen maar naar de foto's
Heeft er ieamand toevallig een linkje met een vergelijking tussen de T610 en de 6600?
Hmmm, bij de primafoon weten ze nog niet wanneer dit model binnenkomt. Ff wachten dus met het verlengen van mijn abbo inclusief nieuw toestel.
Moet ook nog eerst ff de prijs weten, maar hebben zal ik um.
* Dikkie heeft nu de 7650
Moet ook nog eerst ff de prijs weten, maar hebben zal ik um.
* Dikkie heeft nu de 7650
Door nokia zou hij eerst begin oktober geleverd worden, alleen roepen ze nu al dat het eind oktober word......
Hoop niet dat ik hem straks onder de kerstboom pas tegen kom!
Hoop niet dat ik hem straks onder de kerstboom pas tegen kom!
Tha
Deze had ik nog niet eens gezien, ik wilde eerste de 6220 maar deze 6600 is eigenlijk veel mooier.
alleen hoe groot issie ongeveer ?
Als ik de plaatjes in de previews goed bekeken heb, ietsjes kleiner dan de 7650.JochemKnoops schreef op 16 September 2003 @ 09:23:
Deze had ik nog niet eens gezien, ik wilde eerste de 6220 maar deze 6600 is eigenlijk veel mooier.
Ben heel erg benieuwd wanneer 'ie daadwerkelijk verkrijgbaar is; ben al aan het sparen
b ij die franse site geeft de 3650 toch betere foto's dan deze... vreemd.
no comment
vind ze echt gay... al die nieuwe modellen van nokia zien er niet uit.... gaat de verkeerde kant op...
de specs kunnen dan wel beter worden, maar ik ga niet met een lelijke kist rondlopen...
de specs kunnen dan wel beter worden, maar ik ga niet met een lelijke kist rondlopen...
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
iemand al meer nieuws of de release van deze 6600? wil hem namelijk ff bekijken bij een shop voordat ik hem koop
want die specs zijn errug! anders wordt het denk ik toch de samsung E700
want die heeft geen tri-band, dat is een nadeel voor de rest is die nagenoeg gelijk toch?
want die specs zijn errug! anders wordt het denk ik toch de samsung E700
want die heeft geen tri-band, dat is een nadeel voor de rest is die nagenoeg gelijk toch?
3 november bij de meeste shops op internet(oa sitel.nl)
prijs kaal:
http://www.idealo.de/preisvergleich/Product/86656.html
539 euro dus
meer foto's:
http://www.mobil.se/special/nytt/nokia/6600.asp
oja met abbo gaatie in het begin met 300mint-mobile 1jr, 260/270 kosten
prijs kaal:
http://www.idealo.de/preisvergleich/Product/86656.html
539 euro dus
meer foto's:
http://www.mobil.se/special/nytt/nokia/6600.asp
oja met abbo gaatie in het begin met 300mint-mobile 1jr, 260/270 kosten
dat is nog wel te betalen, dit wordt ook bijna 100% zeker de vervanger voor m'n t68i, abo loopt in januari af, hopelijk is er dan al een gereviseerde sw-versie
[ Voor 34% gewijzigd door StanTheMan op 23-09-2003 08:40 ]
Zo het is wel een heel offtopic/rommelig verhaal aan het worden zeg!...
Eerst maar is een intressante link posten
http://www.symbian.com/technology/symbos-v7x-det.html
Iedere nieuwe high range (nokia 7210,7250,7250i e.d.) begint ongeveer bij 600 euro
instapprijs.. na een maand of 2-3 zakt de prijs rustig naar 400 euro. Vaak is de prijs in
combinatie met een redelijk abbo dan 100-200 euro. Vooral in de Mini vpn client ben ik
wel geintresseerd.. een quote van mijn link
Eerst maar is een intressante link posten
http://www.symbian.com/technology/symbos-v7x-det.html
Iedere nieuwe high range (nokia 7210,7250,7250i e.d.) begint ongeveer bij 600 euro
instapprijs.. na een maand of 2-3 zakt de prijs rustig naar 400 euro. Vaak is de prijs in
combinatie met een redelijk abbo dan 100-200 euro. Vooral in de Mini vpn client ben ik
wel geintresseerd.. een quote van mijn link
Niet gek voor een mobiel toestel héTransmission Control Protocol (TCP)
User Datagram Protocol (UDP)
IPv4/v6 stack. The TCP/IP stack provides a plug-in architecture. Plug-ins can interact with OSI level 2, 3 and 4 components and can be installed, loaded and unloaded at runtime. IP-based Symbian OS clients such as email, http, SSL, Java MIDP, SyncML DataSync over http and web can use IPv6 addressing as well as IPv4 addressing:
Internet Control Message Protocol (ICMP)
Point to Point Protocol (PPP)
Domain Name System (DNS)
dial up networking support
security protocols for secure electronic commerce: Transport Layer Security (TLS) and Secure Sockets Layer (SSL). The TLS module is effectively an enhancement of the SSL protocol, client code can inter-operate with both SSL and TLS servers
IPSec: IP layer protocol used to secure host-to-host or firewall-to-firewall communication. IPSec is a plug-in module to the IP stack providing tunneling, authentication and encryption for both IPv4 and IPv6. VPN clients based on IPSEC will be commercially available from Symbian partners
Telnet Protocol engine
File Transfer Protocol (FTP) engine
Ethernet support: wired interface (PCMCIA cards for WINS and on-board Ethernet chip for development board) supports 10BaseT and 100BaseTX in full or half duplex. Wireless interface (IrLAN). supports SIR
[ Voor 1% gewijzigd door avon op 23-09-2003 08:56 . Reden: Tijd voor een swiffer beurt!! ]
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Verwijderd
Deze 6600 heeft als (een van de) eerste MIDP 2.0 ondersteuning voor java. Daarom vind ik deze phone wel erg cool.
Deze nieuwe standaard van Mobile java geeft echt enorm veel nieuwe mogelijkheden op het gebied van audio video en andere opties die je nu met Microjava kunt uithalen op je telefoon.
Op de meeste huidige telefoons zit MIDP 1.0 en vaak hebben vendors een eigen extra's toegevoegd om bepaalde functionaliteiten te kunnen doen zoals b.v. Audio.
wat resulteerd in oncompatibiliteit.
I-mode heeft bijvoorbeeld MIDP 1.5 voor i-mode zodat veel andere telefoons via java dus niet zoveel kunnen.
Ja lang leven standaarden!! En ben benieuwd wanneer er veel nieuwe en geavanceerde software voor midp2.0 zal uitkomen.
Deze nieuwe standaard van Mobile java geeft echt enorm veel nieuwe mogelijkheden op het gebied van audio video en andere opties die je nu met Microjava kunt uithalen op je telefoon.
Op de meeste huidige telefoons zit MIDP 1.0 en vaak hebben vendors een eigen extra's toegevoegd om bepaalde functionaliteiten te kunnen doen zoals b.v. Audio.
wat resulteerd in oncompatibiliteit.
I-mode heeft bijvoorbeeld MIDP 1.5 voor i-mode zodat veel andere telefoons via java dus niet zoveel kunnen.
Ja lang leven standaarden!! En ben benieuwd wanneer er veel nieuwe en geavanceerde software voor midp2.0 zal uitkomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 09:12 . Reden: vage constructie ]
ja 600/700?? euro....nee dus
http://www.kieskeurig.nl/...BEEEDC1256D78002D604B.htm
489 en als een nieuw abbo neemt zonder toestel krijg je zon 250E(t-mob 300min) terug dus dan ie die nog maar +-250he
http://www.kieskeurig.nl/...BEEEDC1256D78002D604B.htm
489 en als een nieuw abbo neemt zonder toestel krijg je zon 250E(t-mob 300min) terug dus dan ie die nog maar +-250he
[ Voor 74% gewijzigd door koper137 op 23-09-2003 17:08 ]
Sjongejonge het wordt er niet makkelijker op. Ik dacht, ik maak een lijstje van telefoons die ik misschien wil, maar tot nu toe voldeed er niet één helemaal aan mijn eisen. Ik heb nog nooit een Nokia gehad en het merk heeft me ook nooit aangesproken, maar deze telefoon heeft dus echt alles dat ik zoek in een nieuwe telefoon. Maar dan ook echt alles.
Ik moet begin november een andere uit gaan zoeken, deze staat voorlopig op 1
(Op 2 staat de SonyEricsson Z600, op 3 de Samsung E700, op 4 de Motorola V600 en op 5 de Siemens SL55)
Ik moet begin november een andere uit gaan zoeken, deze staat voorlopig op 1
(Op 2 staat de SonyEricsson Z600, op 3 de Samsung E700, op 4 de Motorola V600 en op 5 de Siemens SL55)
Verwijderd
is er eigenlijk ook een datasheet te vinden waar ik kan aflezen wat voor cpu op deze telefoon zit??? ik dacht dat een 3650 een 100mhz cpu heeft maar deze heeft meer kleuren en meer features dan de 3650 dus hij zal wel een snellere cpu moeten hebben wil hij niet sloom worden!!
met sloom worden bedoel ik dingen als door het menu heen bladeren enz, want dat vindt ik bij bijna alle nieuwere nokia een groot minpunt!
als ik mijn oude 6510 naast mijn nieuwe 7250 leg dan merk je gewoon een enorm groot verschil kwa snelheid, en dat is soms irritant (bijvoorbeeld als je heeeel snel een smsje wilt intoetsen en versturen!) !
met sloom worden bedoel ik dingen als door het menu heen bladeren enz, want dat vindt ik bij bijna alle nieuwere nokia een groot minpunt!
als ik mijn oude 6510 naast mijn nieuwe 7250 leg dan merk je gewoon een enorm groot verschil kwa snelheid, en dat is soms irritant (bijvoorbeeld als je heeeel snel een smsje wilt intoetsen en versturen!) !

Is niet bekend, aldus infoSync World maar dat geldt ook voor de 3650.
Ik begrijp het trouwens helemaal niet dat het zo langzaam is, spelletjes spelen gaat snel genoeg. Smsen gaat met de 3650 toch retelangzaam (door die fijne toetsindeling), maar ik zal laten weten hoe het met de 6600 gaat
Ik begrijp het trouwens helemaal niet dat het zo langzaam is, spelletjes spelen gaat snel genoeg. Smsen gaat met de 3650 toch retelangzaam (door die fijne toetsindeling), maar ik zal laten weten hoe het met de 6600 gaat
Verwijderd
nou laat ik het zo zeggen, als ik op het menu knopje druk duurt dat langer als bij bijvoorbeeld een 6510, en dat geld voor iedere actie die je op deze telefoon doet, nu snap ik ook wel dat mensen gaan liggen roepen van.... jaa je kunt je aanstellen, maar het is voor mij een relevant probleem, want ik heb echt mezelf moeten aanleren om bewust rustiger op de knoppen te duwen van me telefoon omdat hij het gewoon niet bijhoudt!! En dat is irritant, vooral als ik in mijn werk soms echt heeeel snel even iemand moet bellen dan komt het vaak voor dat ik denk dat ik in het telefoonboek ben en die persoon geselecteerd heb, maar in werkelijkheid ben ik nog niet in het telefoonboek!! (ik kan me bijna niet voorstellen dat ik de enigste ben die dit als een probleem ziet)
overigens de zaak waar altijd me gsm's koop heeft dat ook geconstateerd, maaar ik denk persoonlijk dat het komt doordat ik ALTIJD nokia's heb gehad, en op begeven moment ben je dan zo snel met het bedienen dat het je op gaat vallen als een telefoon langzamer is!
achja lang verhaal maar waar het op neer komt is dat ik hoop dat de 6600 niet zo sloom is!
overigens de zaak waar altijd me gsm's koop heeft dat ook geconstateerd, maaar ik denk persoonlijk dat het komt doordat ik ALTIJD nokia's heb gehad, en op begeven moment ben je dan zo snel met het bedienen dat het je op gaat vallen als een telefoon langzamer is!
achja lang verhaal maar waar het op neer komt is dat ik hoop dat de 6600 niet zo sloom is!
past ook bij je naam..
maar ook ik hoop, dit was ook een grote achteruitgang vanaf 6210 naar mijn huidige SE t68i, die houdt het ook allemaal niet bij..
Afwachten denk ik..
maar ook ik hoop, dit was ook een grote achteruitgang vanaf 6210 naar mijn huidige SE t68i, die houdt het ook allemaal niet bij..
Afwachten denk ik..
Verwijderd
tja, ik hoop dat een toekomstige 6600 bezitter hetzelfde heeft ondervonden als mij en zodoende hierover een paar uitspraken kan doen!! trouwens stantheman.... van een nokia naar een sony erisson...pfffff ik heb het ook eens geprobeert, maar als je nokia in je vingers hebt dan krijg je het er maar moeilijk uit!!
bij mijn 6100 ben ik vaak ook sneller dan de telefoon, maar meer hoe hij de menu's weergeeft, hij voert de acties wel gewoon even snel uit als ik toets... en bij mijn 7650 en 3650 had ik ook nooit problemen met de snelheid terwijl ik toch wel redelijk snel ben met smsen enz.. (heb nu een t610 en erger me dood aan de traagheid) aangezien de 6600 ook op het series 60 menu draait zal dit hoogstwaarschijnlijk geen problemen geven hoor! het blijft een Nokia!
Verwijderd
Ik kom nu net binnen van een trip
naar mijn telefoonwinkel, ze verwachten dat hij volgende week binnenkomt! ik ga de gok wagen en er 1tje kopen
!!
is het trouwens zo dat alle speciaale applicaties van de 3650 gewoon in dezelfde vorm op de 6600 gaan??? ik neem aan van wel, check het alleen ff!
nu maar hopen dat het apparaatje volgende week binnenkomt, en ik hoop dat het ding zo handzaam is als ik verwacht dat hij is!
is het trouwens zo dat alle speciaale applicaties van de 3650 gewoon in dezelfde vorm op de 6600 gaan??? ik neem aan van wel, check het alleen ff!
nu maar hopen dat het apparaatje volgende week binnenkomt, en ik hoop dat het ding zo handzaam is als ik verwacht dat hij is!
Ik zou hem ook graag willen kopen, echt een relaxed dingetje. Nog effe wachten tot feb als mijn abbo weer afloopt 
Wat ik me afvroeg die mmc cards, die gaan niet verder dan 128 MB toch? Dat vind ik wel minder.
Voor de rest hoop ik dat hij zo snel mogelijk te koop is dan kan ik er effe in het echt mee spelen.
Wat ik me afvroeg die mmc cards, die gaan niet verder dan 128 MB toch? Dat vind ik wel minder.
Voor de rest hoop ik dat hij zo snel mogelijk te koop is dan kan ik er effe in het echt mee spelen.
Verwijderd
volgens mij zijn die cards tot 256mb, en zouden die er niet zijn dan zullen ze vast snel komen!!!!! trouwens kan ook niet wachten om er 1tje in me handen te houden, want ik ben benieuwd hoe hij aanvoelt!! ik heb in het verleden mede door het slecht in de hand liggen en door de complexiteit van het toestel een sony p800 ingeruild op een andere phone!! dus dat gaat me niet nog eens gebeuren!
VOLGENDE WEEK al?? welke winkel ben je geweest dan??Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 17:44:
Ik kom nu net binnen van een tripnaar mijn telefoonwinkel, ze verwachten dat hij volgende week binnenkomt! ik ga de gok wagen en er 1tje kopen
!!!
Ik las trouwens laatst op een duitse site (weet niet meer welke) dat er zelfs een 512MB MMC kaartje uit is! is alleen nog wel een beetje prijzig, maar des te goedkoper worden de 256 versies!
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 22:24 ]
Ik zie, lees en hoor overal begin november? Welke winkel ben jij geweest dan, ben ik wel benieuwd naarVerwijderd schreef op 26 September 2003 @ 17:44:
Ik kom nu net binnen van een tripnaar mijn telefoonwinkel, ze verwachten dat hij volgende week binnenkomt! ik ga de gok wagen en er 1tje kopen
!!
Ja die prijslijst dat geloof ik wel
maar ik ben benieuwd of ze em ook echt zo snel kunnen leveren. Hou ons op de hoogte!
heb je hem al?Mclercx schreef op 03 september 2003 @ 22:56:
Euhm, dan komt mijn nicht m brengen als het goed is:P ze krijgt m de 28e:S
het is de 28ste
post veel pics ervan:D
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Verwijderd
lol, volgens mij heeft die hem nietknny schreef op 28 September 2003 @ 14:56:
[...]
heb je hem al?
het is de 28ste
post veel pics ervan:D
watdan? 
ik heb hem besteld met abbo voor 90 euri valt mee toch?
ben benieuwd wanneer hij komt ik heb er al zoveel over gelezen
waar heb je de 6600 besteld?knny schreef op 28 September 2003 @ 22:10:
watdan?
Misschien valt het mee, misschien ook niet. 90 Euro is niet zoveel geld voor die telefoon maar wat voor abbo heb je erbij besteld? En waar heb je em besteld?knny schreef op 28 September 2003 @ 22:10:
watdan?
Ik ga voor een 1-jarig Vodafone 300/500 abbo (zelfde korting) met 300 sms-jes per maand.
Ik ga binnenkort mijn abbo verlengen bij de kpn (mobile 120) met 2 jaar.
Ik wil dan wel weten hoeveel korting ik dan krijg op het toestel, want anders zeg ik het abbonement gewoon op.
Ik wil dan wel weten hoeveel korting ik dan krijg op het toestel, want anders zeg ik het abbonement gewoon op.
Dan moet je even bellen met de klantenservice abonnementen (0800-0507), die kunnen je zo vertellen wat je voor een toestel moet betalen.
De Nokia 6600 had ik al naar gevraagd. Ik zei dat ie begin november zou uitkomen. Nou zegt ze, dan moet je eind november even bellen want het toestel wordt altijd eerst op ons netwerk getest en dan pas aangeboden aan klanten. Maar we kunnen je vaak een hogere korting geven dan een dealer (en dat komt omdat je nu dus alle korting zelf krijgt ipv een gedeelte aan de dealer en de rest aan jou).
Ik weet het niet, maar ik stap toch over naar Vodafone dus voor mij maakt het niks uit.
De Nokia 6600 had ik al naar gevraagd. Ik zei dat ie begin november zou uitkomen. Nou zegt ze, dan moet je eind november even bellen want het toestel wordt altijd eerst op ons netwerk getest en dan pas aangeboden aan klanten. Maar we kunnen je vaak een hogere korting geven dan een dealer (en dat komt omdat je nu dus alle korting zelf krijgt ipv een gedeelte aan de dealer en de rest aan jou).
Ik weet het niet, maar ik stap toch over naar Vodafone dus voor mij maakt het niks uit.
True, met een beetje geluk vandaag, maar dat is ook niet zeker. hij stond gepland voor de 28e namelijk bij dat telecom bedrijf!. En aangezien nu weer een nieuwe week begint, hebben ze m mischien vandaag wel. hope so.
Ik heb vandaag even gebeld met de plaatselijke Belcompany. De 6650 werd bij hen deze week uitgeleverd (
) maar de 6600 wist ie nog niet. Lekker is dat..
hmm dit is wel minder idd, hij eigenlyk de 28e komen(volgens dat telecom bedrijf, maar sinds de 27e kregen ze de melding"Unconfirmed Delivery Date " schiet ook niet op, anders had ik hem nu namelijk:(
Ik ben bang dat het gewoon echt eind oktober wordt! Er is nu nog nergens in de wereld aan te komen namelijk... Ik lees vaak dat telefoons in andere landen wel al uitgeleverd worden en dat mensen ze daar al hebben enz. maar dat is nu ook niet het geval.. Ik ben dus bang dat het allemaal nog even gaat duren!!

Verwijderd
6650 is heeft ook hellemaal nix met de 6600 te maken!! ik snap ook niet waarom ze dat gedaan hebben want ik vindt het zeer verwarrend!! twee telefoon's die totaal verschillend zijn onder 1 typenummer verkopen, dat is vragen om problemen!TripleM schreef op 29 September 2003 @ 13:41:
Ik heb vandaag even gebeld met de plaatselijke Belcompany. De 6650 werd bij hen deze week uitgeleverd () maar de 6600 wist ie nog niet. Lekker is dat..

ik snap zowiezo niet waarom de "6600" het nieuwste toestel is geworden, de 7650 en de 3650 lijken toch het meeste op de 6600? en als wij de bomen al niet meer door het bos zien, hoe zal "jan patat" zijn telefoon kiezen?
Verwijderd
op uiterlijk en prijs!!!!!! meeste mensen boeie die opties niet, als er een camara opzit dan vinden ze het wel goed geweest!!
telecom.nu-->2weken
sitel-->nog 1 maand
andere sites ook minimaal 2 weken..
sitel-->nog 1 maand
andere sites ook minimaal 2 weken..
ja ik heb hem besteld met abbo bij gsmhuis.nl ook leverbaar pas vanaf eind okt maar misschien eerder kan altijd maar nokia kennende
koper137, bedankt voor de info! mijn KPN abbo loopt 20 november af dus kan ik mooi over een paar weken gaan bestellen..
ik zag em gisteren ergens voor 200 euro bijbetalen (vodafone 300 abbo), das wel aardig wat, maar zodra ie wat beter beschikbaar wordt zal dat hopelijk iets minder zijn..
ik zag em gisteren ergens voor 200 euro bijbetalen (vodafone 300 abbo), das wel aardig wat, maar zodra ie wat beter beschikbaar wordt zal dat hopelijk iets minder zijn..
Dit topic is gesloten.