Laptop (Celeron 1,3 Ghz) bij kijkshop.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:49
Ik ben niet op zoek naar een laptop, maar ik kwam op de site van de kijkshop een laptop aanbieding tegen die ik jullie niet wil onthouden. 'T is een Celeron 1,3 Ghz voor slechts 799,- euro. Er is één klein nadeel op het moment en dat is dat hij tijdelijk uitverkocht is. Hij is van het merk Laser.

linkje naar aanbieding

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

[rml][ Pc / Laptop] Aanbiedingen Algemeen - Deel 2[/rml]

verder: voor zakelijk/office gebruik (en beetje internetten enzo) goed te doen, maar houd rekening met de 256 mb ram.

voor thuisgebruik mis ik een brander.

videochip is om te huilen dus gamen zal niet gaan

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 23:00 ]

Verwijderd

me broer heeft vroeger een laser gehad als desktop nou ik kan je al vertellen dat het een ramp was! :( echt niet normaal elke keer liep hij vast en toen was dit en dat weer. het was namelijk een DX 4 processor erin. maar als ik het zo zie dan vind ik het als nog te duur voor een laptop waarom: als je gaat vergelijken met een aldi laptop wat overgens een hele goeie spul is en wat je daar bij krijgt dan zou ik liever die van de aldi kiezen voor bijna het zelfde prijs. :) . alleen nog wachten op een andere actie van aldi :P

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Voor 100 euro extra heb je een Acer Aspire met XP1800+ en 2 jaar garantie... Da's toch echt wel stukken beter dan zo'n paupere laser...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie geweerhoofd :)

[ Voor 36% gewijzigd door BalusC op 16-06-2003 10:59 ]

Dit topic is gesloten.