Toon posts:

[HL] Hammer - vERC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eens begonnen te experimenteren met Hammer (aka WorldCraft).

Het probleem zijn de verhoudingen van de map. Weet iemand precies hoe dat zit?
Ik herinner me dat een player 37 units hoog zou zijn, maar dat komt niet overeen met grid units in Hammer.
Kan iemand me vertellen wat de precies afmetingen zijn die je moet hanteren.

Vroeger gebruikte ik Quark, maar ik ben overgestapt naar Hammer owv de 3D Studio import/export.

Zijn er ook goede tutorial sites? Googlen op "hammer tutorial" geeft niet veel goeds en komt meestal uit op schrijnwerker sites.

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-12-2025
kijk ook eens op de grotere half-life sites (planethalflife.com / half-life.net) daar staan vaak van dit soort tutorials op

WorldCraft Half-Life tutorial lijkt me makkelijker zoeken trouwens

Icons are overrated

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel Mr_UnAnimouS :)
Nu kan ik eindelijk mijn werkplaats mappen >:)

Verwijderd

Toen ik de HL1 SDK wou downloaden (100 mb ) betekent dat ook dat je zelf gemaakte HL1 kan spelen?

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 19:22:
Toen ik de HL1 SDK wou downloaden (100 mb ) betekent dat ook dat je zelf gemaakte HL1 kan spelen?
Jup, je kan dan mods maken :). Maar je moet wel een beetje verstand van C++ hebben (+ een compiler -> Visual C++).

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 16-06-2003 20:45 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Topicstarter
Is de HL2 SDK al beschikbaar? Ik zou namelijk met een paar vrienden een HL2 Mod willen maken. 'k denk wel dat we een beetje met Visual C++ .Net overweg moeten gaan. Die is nogal 'anders' dan de v6.x

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 22:56:
Is de HL2 SDK al beschikbaar? Ik zou namelijk met een paar vrienden een HL2 Mod willen maken. 'k denk wel dat we een beetje met Visual C++ .Net overweg moeten gaan. Die is nogal 'anders' dan de v6.x
Nope, is nog niet beschikbaar. Pas een korte tijd voordat Half-Life 2 zelf uitkomt zal ie beschikbaar zijn. Ik zelf denk misschien 1 á 2 weken voor de release. Dus ergens in September :)

The devil is in the details.

Pagina: 1