Verwijderd

Topicstarter
Volgende idee:

WLAN op mijn Palm Tungsten|T aanschaffen zodat deze in een WLAN thuis gehangen kan worden.
De PC staat boven en daar draait (dus) Winamp op en is verbonden met de stereo beneden.
Idee is nu om op de Palm via Wlan WinAmp te bedienen vanuit de woonkamer. Kort is de vraag dus: Hoe kan ik dat het makkelijkst voor elkaar krijgen?

Wat ik geprobeerd heb (maar nog niet succesvol):
- Via Winamp httpq plugin een webbased besturing maken met Izolita zodat ik met de Palmbrowser winamp kan bedienen
- Die verolgens niet draait op de website van m'n provider omdat die geen PHP ondersteund en ik dus zelf aan de gang moet met een webserver en PHP (en daar ben ik nieuw in). Dit heb ik nog niet echt voor elkaar gekregen, maar kan het gaan werken. Ik vind het dan alleen een enorm omslachtige manier voor iets simpels.

Ander handig programma voor windows PC's is Remote Winamp Controller van X-Cat. Supersimpel, en doet exact wat het moet doen, maar dat draait weer niet op Palm.
Bestaan er ook zulke tools voor de Palm? (of wie kan die maken...)

Of heeft iemand anders nog een verfrissend idee?

Alle hulp is welkom! _/-\o_

edit: mmm,kan de typo uit de titel niet wijzigen :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 22:19 ]

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09-2025

L3TUC3

GoT vegetable?

Hmm ik geloof dat hier niet zo heel lang geleden een topic over geweest is. FF searchen.

En ja hoor!

Handheld voor bediening PC

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-02 11:06
zoek op winamp op www.palmgear.com daar is gewoon al heel lang een speciaal programma-tje voor dat speciaal gemaakt is om winamp te bedienen vanaf je pda, hetzij door de cradle, bluetooth, wifi etc...

Verwijderd

Topicstarter
PalmVNC doen het op zich wel, maar naar mijn smaak moet het toch simpelere kunnen.
De porgramma's waar jij het over hebt, Menn0, ondersteunen geen van alleen USB cradles of BT/WiFi.......

Verwijderd

Ik zou voor PalmVNC gaan, kun je je hele PC bedienen :P
Gewoon ff zoeken op www.palmgear.com

Verwijderd

Topicstarter
Pebbles Shortcutter! Heerlijk simpel en doet wat het moet doen. Een nadeel: je ziet geen playlist, en je kunt dus niet kiezen welk nummer je af gaat spelen.........

http://www-2.cs.cmu.edu/~pebbles/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 18:32 ]

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 12:35

Trek Y11

Eat my shorts

Palmvnc icm met Softick PPP werkt bij mij uitstekend.

Heb nu de stats van mijn server op de palm staan.

Zelfs internetten gaat (ziet er niet uit maar het werkt)

What if this weren't a hypothetical question?

Pagina: 1