ik ben van plan morgen een Logitech Z-680 te kopen. Maar nu had ik een paar vraagjes die ik in de search niet zo snel kon vinden. Mijn vraag is of Coaxiaal Digitaal is ? op de website van Terratec staat het volgende: Digital in/out Optical
Word hier mee bedoeld een digitale ingang/uitgang (Coax) of Optische ingang/uitgang ?
Die 5.1 set van Logitech zit wel een Coax kabel krijgt. maar kan ik deze wel aansluiten op de kaart?
Mijn 3e vraag is . Als die kabel eenmaal is aangesloten (Coax kabel) moet ik dan het zogehete S/P DIF inschakelen of herkend ie dat automatisch ? ik heb hier totaal geen verstand van dus vraag ik het jullie
Word hier mee bedoeld een digitale ingang/uitgang (Coax) of Optische ingang/uitgang ?
Die 5.1 set van Logitech zit wel een Coax kabel krijgt. maar kan ik deze wel aansluiten op de kaart?
Mijn 3e vraag is . Als die kabel eenmaal is aangesloten (Coax kabel) moet ik dan het zogehete S/P DIF inschakelen of herkend ie dat automatisch ? ik heb hier totaal geen verstand van dus vraag ik het jullie
[ Voor 30% gewijzigd door Possible op 15-06-2003 22:09 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live