Terratec Fun 5.1 kaart en 5.1 Logitech Z-680 goede combi ?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
ik ben van plan morgen een Logitech Z-680 te kopen. Maar nu had ik een paar vraagjes die ik in de search niet zo snel kon vinden. Mijn vraag is of Coaxiaal Digitaal is ? op de website van Terratec staat het volgende: Digital in/out Optical
Word hier mee bedoeld een digitale ingang/uitgang (Coax) of Optische ingang/uitgang ?

Die 5.1 set van Logitech zit wel een Coax kabel krijgt. maar kan ik deze wel aansluiten op de kaart?
Mijn 3e vraag is . Als die kabel eenmaal is aangesloten (Coax kabel) moet ik dan het zogehete S/P DIF inschakelen of herkend ie dat automatisch ? ik heb hier totaal geen verstand van dus vraag ik het jullie

[ Voor 30% gewijzigd door Possible op 15-06-2003 22:09 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

possibe schreef op 15 juni 2003 @ 21:58:
ik ben van plan morgen een Logitech Z-680 te kopen. Maar nu had ik een paar vraagjes die ik in de search niet zo snel kon vinden. Mijn vraag is of Coaxiaal Digitaal is ? op de website van Terratec staat het volgende: Digital in/out Optical
Word hier mee bedoeld een digitale ingang/uitgang (Coax) of Optische ingang/uitgang ?

Die 5.1 set van Logitech zit wel een Coax kabel krijgt. maar kan ik deze wel aansluiten op de kaart?
Mijn 3e vraag is . Als die kabel eenmaal is aangesloten (Coax kabel) moet ik dan het zogehete S/P DIF inschakelen of herkend ie dat automatisch ? ik heb hier totaal geen verstand van dus vraag ik het jullie
z-680 draait bij mij optisch wat dus digitaal is.
coaxiaal heb ik er ook naartoe lopen :P en is ook digitaal.
en de direct is analoog.

ik weet niet of je kaart het accepteert
wat ik wel kan doen is even pics maken van hoe de ingangen eruit zien zodat je kan kijken of je dat ook op je kaart hebt.

Imperfectionist.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ra5a schreef op 15 June 2003 @ 23:50:
[...]

z-680 draait bij mij optisch wat dus digitaal is.
coaxiaal heb ik er ook naartoe lopen :P en is ook digitaal.
en de direct is analoog.

ik weet niet of je kaart het accepteert
wat ik wel kan doen is even pics maken van hoe de ingangen eruit zien zodat je kan kijken of je dat ook op je kaart hebt.
het gaat om deze kaart: http://productsen.terrate...nfungames/aureon_fun2.jpg

ps : kreeg jij die optische kabel erbij of niet ?

[ Voor 5% gewijzigd door Possible op 15-06-2003 23:55 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Je krijgt de optische kabel alleen maar de Terratec Space uitvoering. (99 euro)

Ikzelf heb een Terratec Sky, deze heeft een coaxial Digital uit en Optical Digital in/out.
Dus je mag het zelf weten welke kabel je gebruikt, optisch is natuurlijk beter.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:49

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op de z680 zit gewoon coaxiaal en optiscg, dat staat gewoon op de website van logitech. Dat het werkt is gewoon een feit, dat staat ook op de site van logitech:

http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13
Broningangen
Digitaal optisch voor dvd- of cd-speler, PlayStation®2, Xbox™*, of pc-geluidskaart (vereist optische kabel, apart verkrijgbaar)
En dat optical optisch is, is wel een HELE open deur toch? Het is gewoon een 5.1 geluidskaart met een 5.1 speakerset, dus dat werkt gewoon :o...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.