Toon posts:

Verkooppunt Intel Moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om te gaan upgraden van een P3 733Mhz naar een P4 2.4Ghz En daarbij wil ik graag een Intel Moederbord kopen.

Ik ben alleen opzoek naar een verkooppunt hier ergens in Noord-Holland
Ik woon nl zelf in Heerhugowaard. En als er iets mee is dan wil ik makkelijk terug kunnen naar de winkel.

Kan iemand mij helpen zoeken naar een winkel in Noord Holland die Intel Moederborden verkoopt.

Ik heb wel gezocht maar heb nog niets kunnen vinden.

Mischien dat jullie mij kunnen helpen

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
www.tweakers.net/pricewatch :)

je kan hem of over de post laten bezorgen, anders zoek je hierin een winkel die bij jou in de buurt ligt :)

suc6 met je aankoop :)

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 09:11
Check de Tweakers.net Pricewatch Daar staan onwijs veel moederborden + waar je ze het goedkoopste koopt. De meesten sturen het nog naar je op ook.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• yohan
Yohan schreef op 15 juni 2003 @ 21:16:
Check de Tweakers.net Pricewatch Daar staan onwijs veel moederborden + waar je ze het goedkoopste koopt. De meesten sturen het nog naar je op ook.
[edit]
Damn AMD_er!

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Kijk eens bij de pricewatch van tweakers.net Misschien staat daar wel 1 bij. Anders contact opnemen met intel voor een reseller!

Oeps, waarom typ ik zo traag, ben altijd te laat :X

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 21:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb slechte ervaringen met bestellen via internet, en ik zoek een winkel in de buurt zodat ik makkelijk langs kan gaan als ik problemen heb.

• yohan
hardware.pagina.nl dan? Gouden Gids misschien? Om hier nou een topic voor te openen.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:52
Pricewatch en dan sorteren op stad en dan websites aflopen op mogelijkheid af te halen ~ en staat die er niet op, ff bellen wil vaak veel helpen.
( :Z )

http://www.nodoubtcomputers.nl/ zit in Heerhugowaard (is alleen wel super-duur).

Maar Amsterdam heeft natuurlijk wel 100 winkels :)

[ Voor 36% gewijzigd door paknaald op 15-06-2003 21:29 ]

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 11:46

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Prijsindex.net (maar ik heb de indruk dat die prijzen wat hoger aangeeft dan waar je ze voor kan krijgen).

Je kunt ook proberen bij Kieskeurig op product te zoeken, en dan kijken of er internetwinkels zijn met een vestiging waar je even langs kunt gaan.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gebruik de ouderwetse manier: Gouden Gids en Telefoongids :)

Hier is GoT niet voor bedoeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.