Toon posts:

dvd speler speelt geen vcd meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heel vaag probleem,

Ik heb een sony s325 dvd speler die eerst perfect vcd's afspeelde, maar nu ineens niet meer. ( ook dezelfde niet). Dvd's speeld die wel prima.

Kan iemand mij hier mee helpen

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 10:45
lijkt me handig er even bij te vermelden wattie dan wel doet en welke melding je krijgt

Verwijderd

Topicstarter
nou heel makkelijk, doet gewoon niks :) . zegt geen cd

Verwijderd

Heb je de firmware onlangs geupdate of kan dit niet met een Sony? Bij sommige spelers, zoals Cyberhome, kan dit wel. Er komt regelmatig nieuwe firmware uit, die goede verbeteringen geven. Soms is een update de oorzaak dat sommige mpeg's niet lekker meer draaien. Al SVCD's of VCD's van anderen geprobeerd? Ik bedoel of ze met een andere PC/ ander prog zijn gebakken.
Anders terug naar de winkel.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

ik heb een dvd speler in mijn computer zitten die tegenwoordig alleen nog maar vcds en dvds kan lezen.. met gewone cd's doet hij helemaal niets

ik zou t op garantie gooien want blijkbaar kan een dergelijke speler ook per type cd defect raken

Verwijderd

Topicstarter
dvd speler is al jaren oud, garantie kan ik dus wel vergeten.

Heb er niks aan gedaan, geen firmware update of zo. (zover ik weet kan dat ook niet het is een standalone apparaat)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ook geen menu's aangepast oid verder neem ik aan? Dan zou ik toch eens een firmware upgrade overwegen, want ik neem aan dat dit probleem zich niet vanzelf gaat oplossen. En je garantie is ook al verstreken, dus daar kun je ook niks meer mee.

firmware aanpassen kan wel hoor op standalone spelers

[ Voor 14% gewijzigd door kamstra op 17-06-2003 09:37 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
zou je weten hoe, of waar ik informatie kan vinden?

Verwijderd

kijk ff op de site van stegen, www.stegen.com, die jongen is vrij slim hoor wat betreft dit soort dingen. Misschien heb je er wat aan.
Pagina: 1