Toon posts:

PC die zomaar uitvalt

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kheb een pc die de rare gewoontje heeft zomaar uittevallen als ik Bijv Battlefeild1942 of een anders spel wil openen dit doet ie ook soms als ik programma's opent. of zomaar zonder reden valt de pc uit en start dan gelijk weer opnieuw op.

Systeem
Asus A7N8X
XFXGeforce4TI4200 128mbddr
LG DVD rom40speed
AMD duron1,3 gig
512 ddr400
SB.Live 5.1
400Watt voeding

Verwijderd

Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen
WOS - FAQ -> Windows herstart op een willekeurig moment, hoe los ik dit op?

Automatisch Rebooten uitgeschakeld van Windows XP (klik eens met je rechter muisknop op "Deze Computer" kies eigenschappen klik op het tab-blad Geavanceerd en bij opstart- en herstelinstellingen op instellingen) ?

Eventlog: Start - > Uitvoeren -> Eventvwr +[Enter] ? -> Windows XP en 2000 BSOD guide / http://www.eventid.net/

Temperaturen, Voltages, Operating Systeem ?

Asus Probe / MotherboardMonitor al gedraaid tijdens het gamen?

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 20:23 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oeps dat was best wel een dubbelpost, sorry

[ Voor 83% gewijzigd door Room42 op 15-06-2003 20:57 ]

Koop al mijn ads!

Verwijderd

Ik had dit probleem ook dacht dat het aan de voeding lag ik had dit probleem onder winxp het meest. ook onder windows 2000 vaak. maar onder win98 bijna nooit. Ik dacht dat het aan de voeding lag omdat ik eerst alle stroom eraf moest halen en dan 10sec wachten. Dan pas kon ik hem weer aanzetten. Maar nu ging pas het moederbord kapot. Sinds ik het mobo heb vervangen doet hij het weer normaal.
Misschien is bij jou ook het mobo het probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit is het ook niet want heb zelfs dit mobo erin gezet omdat me oude mobo ook heel vaak zo maar uit viel zelfs als ik niks op de pc aan het doen bent.

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 12:04
CHeck je voltages en temperaturen zoals eerder gezegd. En run eens een memory test (memtest). In de search vind je hier ook veel over.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Doe eens wat troubleshootwerkzaamheden en werk eens aan je startpost. Zie de reply van euss en check de FAQ van dit subforum en die van Processors, Mobo's & Geheugen :)

/kansloos
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.