Toon posts:

Graphics worden langzamer na verloop van tijd

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Als ik counter-strike speel gaat alles op het begin gewoon normaal, maar na verloop van tijd worden de graphics langzamer.

Temperaturen:

Systeem --> 41 graden
CPU --> 59 graden
PWM --> 60 graden

Mijn specs zie hieronder....

Ik heb wel alle nieuwste drivers geinstalleerd etc

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 20:13 ]

Verwijderd

zijn het stressed of idle temps

Verwijderd

Topicstarter
Zijn temperaturen als ik uit counter-strike ga en dan ga kijken bij Hardware Doctor...

Sorry verkeerde forum, eigenlijk video...., maar kan nu niet veranderen

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 20:20 ]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
niks mis mee. binnen limieten.
wat je ook ffe moet sjekken: vrije ruimte op c partitie en proggies die op de achtergrond lopen

Verwijderd

Heb je daar ook last van met andere spellen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb genoeg ruimte vrij op C: en verder draait er niets op de achtergrond

Verwijderd

Topicstarter
Ja met andere spellen ook....

Verwijderd

Topicstarter
sharkzor schreef op 15 June 2003 @ 20:21:
niks mis mee. binnen limieten.
wat je ook ffe moet sjekken: vrije ruimte op c partitie en proggies die op de achtergrond lopen
Ik heb net een iets anders moederbord 2 dagen geleden gekocht als jou de BH7 om precies te zijn draait jou MB stabiel en snel ??

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-07 09:31
Heeft het ooit wel goed gewerkt en heb je windows al opnieuw geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
djeejdjeej schreef op 15 June 2003 @ 20:27:
Heeft het ooit wel goed gewerkt en heb je windows al opnieuw geinstalleerd?
Nee, want ik heb deze pc pas gebouwd en schone installatie dus met alle nieuwste drivers

Verwijderd

probeer eens met oudere drivers

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:47

Cis

Is het niet gewoon zo dat in de loop van het spel steeds meer acties optreden, waardoor de computer meerdere berekeningen moet uitvoeren?
DUs eigenlijk hetzelfde met SimCity 4? Hoe groter de stad, des te trager alles wordt... :?

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Dit topic zou idd beter passen in V&B, maar misschien nog wel beter in SPV. Anyway, de omschrijving van je probleem is toch te vaag voor een move. "graphics worden langzamer", wat moet je je daar bij voorstellen? Alleen maar een lagere FPS, of duurt het na een tijdje gewoon seconden lang om jezelf 1 virtuele meter voort te bewegen? Welk OS?

En voor je videokaart dan nog de vraag, welke drivers? Laatste Catalyst, Omega, al oudere versies geprobeerd? Is het probleem er zowel in OpenGL als D3D?

Te weinig info, verkeerde forum, kortom : slotje. Probeer eerst zelf wat dingen uit etc, en geef in een nieuw topic (in het juiste forum) dan genoeg info en dingen die je zelf geprobeerd hebt aan.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

KillerBee007, ik heb je er eerder vandaag al op gewezen, maar je hebt het blijkbaar niet gelezen:

Het wordt niet op prijs gesteld als je alleen 'zie sig' zegt voor je specs. Niet iedereen heeft sigs aanstaan, maar veel belangrijker nog, de sig wordt NIET getoond als je aan het replyen bent :o

Zet gewoon zoals het hoort de specs IN je openingspost!

Verder zijn die specs onvolledig (zie mijn sluitpost in je andere topic voor tips wat er nog bij hoort).

Lees Dit graag lezen eer je post :) ook- je problemen zijn met een beetje zelfwerkzaamheid makkelijk op te lossen (zoek in dit geval eens naar wat een P4 doet als het te heet wordt, dan wordt eea vrij duidelijk :z ). Daarom is ook deze topic vrij overbodig en in ieder geval niet op niveau, dus hij gaat dicht :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.