Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
dat doe ik ook altijd, maar het enige probleem is, ik vergeet altijd de gain weer terug te draaien. Met als gevolg dat AL het geluid wordt versterkt. (dus ook mp3's in winamp bijv.)Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 20:14:
ac3 filter gebruiken en bijv normalize aanvinken of de gain iets hoger zetten
doom9
alles er af nimo er opnieuw op en ac3 is weer 2x zo hard
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
nimoBruceLee schreef op 15 juni 2003 @ 20:44:
alles er af nimo er opnieuw op en ac3 is weer 2x zo hard
idd, nimo zorgt er altijd voor dat Xvids groen worden
Nimo heeft mij anders NOOIT problemen gegeven.. tenminste geen gezeur als je een keer een onbekend videootje binnenhaald!
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
De XViD codec bij Nimo geeft bij sommige XViD films helaas groen beeld. Vroeger werkte alles perfect met Nimo. Zelf installeer ik tegenwoordig Nimo, un-install daarna XViD, DiVX en ffdshow om ze vervolgens met de nieuwste versie te updaten. Werkt perfect tot nu toe.
Verwijderd
Groene XVID's met Nimo komt door codec (of splitter denk ffdshow) die Nimo (soms) instelt om XVID te tonen. Het is een soort alles in 1 ding dat meerdere formaten kan afspelen. In elk geval om die groene XVIDS te verhelpen open ze bijv. met mplayer2 (mediaplayer 6.4) ga naar file properties en ga dan kijken naar de eigenschappen van de video codec daar kan je ergens aangeven welke formaten die generieke codec mag decompresseren, zet XVID af (eventueel ook andere formaten). Installeer laatste XVID build van Nic of Koepi en je zou van groene XVIDs verlost moeten zijn.
Pagina: 1