[ss] Aces online

Pagina: 1
Acties:

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:56
van : http://www.tweakers.net/shopsurvey/938
Rembourskosten € 14,00
dacht dat richtlijn was alle prijzen op tweakers incl. btw
vervolgens
Verzendkosten bij orders kleiner dan € 350 excl. BTW bedragen € 14,-, daarboven € 7,- excl. BTW;
tot slot als ik een plextor px-116a bij ACES online wil bestelen voor 39,- (EXCL. BTW)krijg je dit om je oren
Verzendkosten + toeslag orders < € 100 (exclusief BTW) 25.00
Dat is 29,75 incl. btw en dus 15,75 meer dan oorspronkelijk aangegeven.

edit:

retorische vraag misschien, maar mag dit allemaal?

[ Voor 9% gewijzigd door PROnline op 15-06-2003 20:06 . Reden: vraag vergeten te stellen in openingspost. ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ja, want het gaat om de minimale rembourskosten, niet de maximale. Er zijn bijvoorbeeld ook genoeg bedrijven die extra geld vragen voor het versturen van zware monitoren, dat soort dingen rekenen we allemaal niet mee.

De BTW moet er inderdaad wel bij.

Je post in de survey heb ik trouwens getrashed, die is niet bedoeld voor dit soort dingen.

[ Voor 16% gewijzigd door Wouter Tinus op 15-06-2003 20:14 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• PROnline
Wat je zegt klopt dan ook niet. boven de 350 is de rembours namelijk € 7,-.
Dat staat er WEL. Over die 25 wordt niks gerept bij het verhaaltje bij bedrijfsinfo.

Persoonlijk vind ik 29,75 verzendkosten schandalig hoog en dus feitelijk een smerige manier om relatief kleine orders weg te houden. Maar dat is hier niet de discussie.

[ Voor 35% gewijzigd door PROnline op 15-06-2003 20:17 ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-03 14:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

dacht dat richtlijn was alle prijzen op tweakers incl. btw
vervolgens
Dat klopt. Jij doelt op het stukje tekst dat Aces Online op hun shop survey pagina heeft geplaatst. Dat stukje tekst heeft betrekking op de prijzen in de shop van Aces Online en niet die in de pricewatch.
Dat is 29,75 incl. btw en dus 15,75 meer dan oorspronkelijk aangegeven.
Wellicht is de informatie in de shop survey verouderd, dan moet deze gewijzigd worden.
retorische vraag misschien, maar mag dit allemaal?
De prijzen van Aces Online in de pricewatch zijn inclusief BTW. De verzendkosten zijn kennelijk niet meer juist. Jouw shop survey beoordeling is wel een matige zaak. Een score van 4 voor algemeen vanwege hoge verzendkosten slaat nergens op. De shop survey is niet bedoeld voor het beoordelen van prijsniveau's, maar voor het beoordelen van service, kennisniveau en dergelijke.
Persoonlijk vind ik 29,75 verzendkosten schandalig hoog en dus feitelijk een smerige manier om relatief kleine orders weg te houden. Maar dat is hier niet de discussie.
De pricewatch kent een grote varieteit aan bedrijven die ieder voor zichzelf bepalen op welk deel van de markt ze zich willen bepalen. Aces Online richt zichl niet op de consument. Het is begrijpelijk dat Aces het plaatsen van kleine orders willen ontmoedigen.

[ Voor 20% gewijzigd door Femme op 15-06-2003 20:21 ]

• PROnline
Gaf een vier voor algemene indruk. Voel me door die hoge kosten echt weggejaagd. orders van onder de 100 euro zijn blijkbaar niet wenselijk voor Aces online. Staat in geen geval in relatie tot de werkelijke kosten. Ofwel geen beste indruk.

Verwijderd

Kan het nog sterker vertellen, orders onder de € 250 kosten geld, voor dat soort bedragen moet je een offline winkel beginnen.
Of zo automatiseren dat je er bijna geen omkijken naar hebt.
Wij accepteren in de b2b site helemaal geen consumenten meer, en ontmoedigen het offerte aanvraag gehalte naar >1000 euro

• PROnline
Als ik het goed begrijp en die indruk krijg ik ook van uw site (uw spreekt over B2B en alle prijzen zijn ook excl. btw) dat u zich richt voornamelijk op het bedrijfsleven of op systemen.
Waarom dat uw uitgebreide prijsvermeldingen in een pricewatch plaatst waar veelal naar mijn idee particulieren in kijken naar losse onderdelen.

Verwijderd

Omdat er nu eenmaal een heleboel systeembeheerders / inkopers op tweakers.net komen kijken.
Pagina: 1