Onkyo DR-S2.2 wel DVD+R/RW ???

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.onkyo.net/uk/cms/prodimg/homestyl/drs2.2s.jpg

Ik heb een Onkyo DR-S2.0 nu zo’n 3 jaar nu heb ik een tijdje een Sony DVD brander en maak ik een back-up van mij DVD’s maar nu wil ik graag op DVD+R branden dit ondersteund die niet :(

Nu kan ik wel op DVD-R branden maar ik brand toch liever op DVD+R omdat ik denk dat dat toch de standaard word en hij brand ook iets sneller namelijk op 2,4x tov 2x op DVD-R.

Nu zag ik dat Onkyo een opvolger heeft van de DR-S2.0 namelijk de DR-S2.2 die ook MP3 leest.
Nu wou ik graag weten of die ook DVD+R leest maar dat kan ik echt nergens vinden. Alleen "Plays DVD, CD, CD-R, CD-RW, VCD, SVCD, Audio CD"
Weet iemand die misschien dit apparaat heeft of die ook DVD+R/RW kan lezen, als dat kan wil ik namelijk mijn 2.0 ruilen en wat bij betalen :)

offtopic:
Ik heb net een DVD-R gebrand met mijn Sony DRX-500UL (extern op firewire) nu heb ik DVD’s van Nashua (v2.0) nu is het probleem hij brand tot 100% dan staat er nog 16 seconden dat die klaar is en dan is die met de lead out bezig en daar blijft die heel lang op staan en dan geeft die aan dat de DVD is mislukt :(
Ik heb het 2x geprobeerd en 2x ging het dus fout. Op DVD+R ook van Nashua (v1.0) gaat het branden wel goed.
De DVD-R is ook niet van af te lezen 0 kb staat er op de DVD en toch is die helemaal beschreven.
Weet iemand hoe dit kan?
Ik heb trouwnes de nieuwst firmware er in Sony DRU500A(X) & DRX500UL(X) 2.0F

Verwijderd

Nashua DVD's zijn ondingen. Ik heb een aantal DVD-RW's van die lui en mijn brander (een toshiba) probeert er op te branden maar komt na een paar seconden al met een foutmelding. Een vriend van me heeft een '+' brander en probeerde een aantal ISO's voor me op een DVD+R van nashua te branden. Het branden ging prima, maar teruglezen van de files is me tot nog toe niet gelukt (geprobeerd op 4 verschillende dvd lezers...)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, als aanvulling op je startpost:
http://www.dvdrhelp.com/d...Dname=onkyo&Search=Search Daar staat-ie dus niet tussen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• pimpimmers
  • Niet online
JvS schreef op 15 juni 2003 @ 23:24:
Mjah, als aanvulling op je startpost:
http://www.dvdrhelp.com/d...Dname=onkyo&Search=Search Daar staat-ie dus niet tussen
Ja ik had het gezien DR-S2.0 werkt wel met -R/RW maaja die kon ik dun niet branden op een nashua DVD-R dan beetje raar.
Ik was al op zoek naar andere DVD's namelijk printable maar daar zijn niet zo veel van. En ik brand liever toch op DVD+R.

• pimpimmers
  • Niet online
Ik wou ff melden dat het kan :)
Ik ben naar de winkel gegaan waar ik ook de 2.0 heb gekocht en daar ff getest en ja hoor alles is afspeel baar DVD-+r /RW mp3 etc gewoon alles :) en het apparaat is eigenlijk volledig nieuw de behuizing is alleen het zelfde maar van binnen is er heel wat veranderd / verbeter. Dus ruilen maar ik moet als ik de 2.0 inruilde nog €800 bij betalen die 2.2 kost namelijk 1400 dus dat vond ik wel redelijk dus ik begon nog over mijn Harman Kadon vesterker waar ik 2 van had en 4 Tannoy boxen hij zei neem maar mee ik geef je ervoor wat ik er nog voor kan krijgen en is de prijs niet goed dan mee je het weer mee dus weer terug naar huis alles mee. 2 versterkers + 4 boxen kreeg ik nog eens €300 voor nou dat was wel goed dus ik heb nu een Onkyo 2.2 voor €500 :) :) :) en zeer tevreden alles werk perfect.
Ik heb ook direct op dvdrhelp mijn info gepost wat ik er tot nu toe van weet :)

[ Voor 5% gewijzigd door pimpimmers op 20-06-2003 04:25 ]

• pimpimmers
  • Niet online
Ooooja zeer belangrijk :) het lampje is nu niet oranje maar blauwwww :P
En de AB kan nu ook verlicht worden
Pagina: 1