Toon posts:

Minisetje voor boven 't bed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal! De titel lijkt nogal simpel, ik heb echter een beperkt budget voor dit geintje. Ik ben dus op zoek naar een nogal plat stereosetje met cd-speler enzo dat ik aan de muur kan bevestigen boven m'n bed, maar wil dus niet dat het te ver uitsteekt.

Afbeeldingslocatie: http://www.bang-olufsen.nl/dynamic3/zaken/GetVakjesPic.asp?PicName=beosound3200%2D1&UserID=01

Heb tot nu toe eigenlijk nog maar 1 setje gevonden dat in aanmerking komt en dat is er 1 van B&O (Bang and Olufsen). Zoals je misschien kunt begrijpen vind ik 1500 euro voor zoiets een beetje te gek, dus ga ik op zoek naar een b-merk dat hetzelfde te bieden heeft....

Denk je dat ik dat kan vinden? pffff.... Is er iemand die toevallig een geschikt setje is tegengekomen of kent??

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:37

JT

VETAK y0

Ik weet niet of je een wekkerradio heb en kwijt kan, maar neem anders zo een stereo-wekker-radio met cd speler van Flips :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Conrad verkoopt altijd wel van die geinige dingen die daar op lijken.

Verwijderd

Kijk s bij de blokker, daar heb tegenwoordig van die B&O lookalike gevallen. Ik was er laatst en zag ze staan. Ik denk dat die misschien iets goedkoper zijn als een B&O (ding heeft zowat hetz. design)