Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Wat wil je nu eigenlijk. Een discussie? Je openingspost geeft geen aanleiding doortoe.
Laat ik dan maar stellen dat ik het een onzinnig idee vind, de UT haar tijd veel te ver vooruit probeert te zijn, en de laptop bovendien te duur is.
Laat ze eerst maar eens een goed onderwijsprogramma maken, waarin de laptop een duidelijke meerwaarde heeft.
Moet dit topic puur over de hardware gaan? Het krijgt het vast en zeker een SG tintje omdat een discussie over hardware in dit geval in het licht moet worden geplaatst met het doel van de laptop.
Laat ik dan maar stellen dat ik het een onzinnig idee vind, de UT haar tijd veel te ver vooruit probeert te zijn, en de laptop bovendien te duur is.
Laat ze eerst maar eens een goed onderwijsprogramma maken, waarin de laptop een duidelijke meerwaarde heeft.
Moet dit topic puur over de hardware gaan? Het krijgt het vast en zeker een SG tintje omdat een discussie over hardware in dit geval in het licht moet worden geplaatst met het doel van de laptop.
[ Voor 23% gewijzigd door Mercarra op 15-06-2003 18:20 ]
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Ik vind dit geen topic waard, de topic start ruikt nergens naar, volgens mij loopt er ook al een topic over, moet je even zoeken.
Dit topic is gesloten.
![]()