Toon posts:

tv ontvangst probleem nieuwegein

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ook problemen met zijn/haar ontvangst van de TV kanalen in Nieuwegein. Ikzelf heb een Sony 32FX65 en een Sony Home Theater. Mijn Ned. 1,2 en 3 ontvangen slecht, en ja ik heb de fine tuning van de televisie al gebruikt. De andere zenders ontvangt ie prima. Wie kan me helpen ??? Alvast bedankt

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 11:07

PJKs

Young, Free and Single

Probeer de TV eens rechtreeks te hangen aan het punt waar de kabel je huis binnenkomt. Als het dan goed is ligt het aan je eigen systeem. Zo niet, casema bellen. En let op goede kwaliteit kabel en pluggen ivm bv storing door Digitenne.

ja, graag!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb hem er rechtstreeks aanhangen, en dat werkt dus niet !! Wanneer ik de Home Theater er aanhang, en aanzet, dan werkt het helemaal slecht !! Duss...

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er echt verder niemand problemen met zijn/haar ontvangst in Nieuwegein ??

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:43

DJTimo

Cuyoapart.mza

Ik heb alleen soms wat ruis op commerciele zenders. Ned 1, 2 en 3 waren gisteravond prima.

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Topicstarter
Ja snap er niets van, want ik had dezelfde kabels/TV toen ik nog in Zwolle woonde, en nu heb ik echt regelmatig slecht beeld !!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Misschien storing van de zendmast in IJsselstein?

Heb je hem dus rechstreeks op de dikke groene kabel die het huis binnenkomt aangesloten?

Anders een satelliet installatie nemen!

• fordrwd4ever
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 10:27

fordrwd4ever

Idiot Outside, but why?

Je weet dat hier in Nieuwegein de Casema(Remu) nog nooit van het woordje ONDERHOUD gehoord heeft he... :(

Wij zijn 6 jaar bezig geweest voordat er eindelijk eens een monteur langs kwam om het signaal op te meten..

Je raadt het al, 2 draadbreuken, 1 onder het huis en 1 in de straat.

Niet zo vreemd als de straat alleen al ruim een meter verzakt is!
Toen dit gemaakt was, hadden we eindelijk een beetje normaal beeld.

Maar het signaal van Nederland 1 2 en 3 is goed nu, alleen België is een beetje zwak.

Maar, gelijk een versterker op de aansluiting in de muur en alles is ok

Dus, eerst de Casema maar eens bellen dus

Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Wat is er mis met bij de buren vragen of zij hetzelfde probleem hebben? Alle mogelijke storingsbronnen (VRC, signaalversterker, kabels) ertussenuit en de TV met een kabeltje rechtstreeks aan het AOP (Abonnee Overname Punt) geprobeerd?
En anders inderdaad Casema bellen, en uitleggen dat het aan hun installatie ligt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.