Toon posts:

Troubles met DetonatorXP 44.03 WHQL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Door een texturemap-probleem in Hot Pursuit 2 in combinatie met mijn stereodrivers (versie 43.03, ik heb een Elsa 3D-Revelator) ben ik sinds kort overgestapt van detonator 43.45 naar de laatste nieuwe 44.03. Bovenstaand probleem was hiermee opgelost, alleen ben ik nu niet meer tevreden over 2 andere zaken:

In het menu prestatie en kwaliteitsinstellingen maakt het geen verschil meer of ik het nu op "Hoge snelheid", "Prestatie" of "Kwaliteit" zet, bovendien staat "Kwaliteit" nu rechts, terwijl dat vroeger altijd in het midden stond... :?

Qua prestaties ga ik er 300 3DMarks op achteruit, van 11128 naar 10848 en dit allemaal door een daling van 20 FPS (!!! je leest het goed, 20 !!!) in Game Nature, vroeger had ik daar 70.4 FPS, nu haal ik amper nog 50 FPS! Wat is hier aan de hand? Ik heb ook al eens getest met mijn stereodrivers verwijderd van het systeem, de resultaten bleven echter dezelfde... zijn er nog mensen die hier problemen mee hebben?

Ook heb ik reeds versie 43.51 WHQL getest, maar die gaven opnieuw dat probleem met mijn 3D-Revelator...

Verwijderd

Wellicht dat je dit soort feedback beter aan nVidia kwijt kan en voorlopig een oudere driver kunt installeren of van Elsa zelf....

Verwijderd

Mwah vind het persoonlijk lekker boeie wat 3dmark zegt :). 300 meer of minder als je games maar goed lopen zeg ik altijd :). Mischien is de oude driver niet goed verwijderd en zou je het systeem mischien even moeten cleanen met NFR , deze kan mooi nadat je de drivers weggehaald hebt de restanten van je driver verwijderen. B)

Verwijderd

Topicstarter
Elsa zelf is niet echt de beste qua drivers... ze hebben pas meer dan een jaar later, nadat WindowsXP uit was, aangepaste drivers uitgebracht voor de 3D-Revelator. En die werkten dan nog niet eens goed... :| versie 43.03 van de stereodrivers, die ik heb kunnen downloaden op Guru3D, zijn de enige (gelekte!!!) stereodrivers die effectief werken met mijn 3D-bril op WindowsXP.

Misschien moet ik inderdaad maar eens die NVIDIA File Remover testen... thx ;)

Verwijderd

Misschien moet ik inderdaad maar eens die NVIDIA File Remover testen... thx
wegens copyright gezeur heet het nu das NASTY File remover. :>