Toon posts:

Heeft er iemand Labtec speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
:)Hallo iedereen

Ik wilde even vragen of er iemand Labtec speakers heeft en wat zijn ervaringen er mee zijn.

Alvast Bedankt.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik had ook labtec speakers. Het is een sub/sat systeem en is nu ongeveer 3 jaar oud en staan bij de pc van m'n moeder, maar ik moet zeggen dat ze nog steeds goed klinken. 'k heb geen idee welk type het is ofzo, maar ik had er ongeveer fl 350,- voor betaald.

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb dus vrijdag ook een Labtec set gekocht, de 2514 die zijn echt ruig!
ze klinken stukken beter dan de FPS 1000 en zien er ook nog is mooi uit!

Kopen dus!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb de LCS-3010 (2 jaar oud ofzo). Dat zijn van die hoge diepe smalle speakers waar je zogenaamd geen subwoofer bij nodig hebt (Labtec maakte toen nog geen fatsoenlijke subwoofers).
Ik vind het geluid zeker niet slecht, maar het kan natuurlijk niet op tegen de sattelite-subwoofer combinaties van nu (die zijn van Labtec wel goed overigens).

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-03 19:34
Ik heb de APX-4620. Prima subwoofersysteempje met koptelefoon en micofoon in/uitgangen op de speaker die naast de monitor staat. Ideaal :)

Verwijderd

Heb vrijdag de Arena-515 gekocht, 4 speakers met sub. Goed geluidje hoor :)

Verwijderd

ik heb gisteren bij iemand een pctje opgetuigd en daar zat een Labtec setje bij.
Ik dacht de LCS 2414, zo'n subwoofer setje.
Ik ben nog al een geluidsfreak en was erg verrast door het geluid dat er uitkwam.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 23:17

JT

VETAK y0

Erg relaxte speakers, maar als je voor een duurder setje gaat kijken boven de 250 piek kijk dan ook is naar de Yamaha YST MS 50

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Zie boven. Die 2514.4 zijn inderdaad erg lekker in het gehoor. Ik kon ze een stuk goedkoper krijgen dan die Creatives 8-)

• CmdrKeen
  • Laatst online: 25-03 16:41

CmdrKeen

Krentenboltosti

Niks dan goeie ervaringen met Labtec! Gewoon kopen :)

Bloed, zweet & koffie

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-03 17:09

CORVETTE

---- American V8 ---

labtecŽs zijn absoluut geen slechte speakers, ik vind ze beter dan die van creative. Alleen vaak laat het volume dat ze aankunnen te wensen over, maar als ze een beetje zacht of normaal staan klinken ze goed.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Verwijderd

Heb heel de hcc beurs overgelopen en niemand kon me antwoord geven alleen maar verkopen en verkooppraatjes. Moet een exxacr antwoord hebben alsjeblieft
Wie weet wat voor procesoors er op de volgende moederborden gaan. Ben niet zo technies daarom vraag ik het
Jetway 993 An
771 AS

Bij voorbaat dank

Verwijderd

waar kan ik die labtecs speakers kopen ????? :? 2514 ???

en wat is de labtec website :?

thanks

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-04 17:54
Ja hallo :( die 2514 staan ook wel in de pricewatch.

Bevallen perfect... vraag maar aan me buren 8-)

Verwijderd

Ik heb een setje Labtecs 1013. Bestaan niet volgens de site :)

Verwijderd

Mijne bestaan ook niet volgens de site, Arena 515 :)

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:12

Entity

9000rpm

Kijk eens op www.hastec.nl (dan op Labtec logo klikken), daar staan de speakers inclusief adviesprijzen

Verwijderd

Alhier Labtec LCS1030's, zónder subwoofer dus, en voor zulke kleine apparaatjes zijn ze helemaal niet verkeerd! Bovendien: de bijbehorende snoeren zijn lekker lang, voeding is lekker gedimensioneerd, handleiding is supersimpel en duidelijk....

Kortom: wat wil je nog meer?

PS: Heb ook Creative FPS1000 staan, maar die klinken eigenlijk minder, alleen met méér bas natuurlijk (maar ja, wat wil je, subwoofer d'r bij)!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Labtec 2514 speakers gekocht weet nog niet hoe ze klinken. Ik heb mn geluidskaart nog niet ik ga een Terratec Dmx x-fire kopen.
:):)

• dollarman
  • Laatst online: 23-03 12:18

dollarman

Travel is my game

Heb zelf ook de labtec 2514 :). Ik kan er maar 1 ding over zeggen. Kopen die dingen. Heel goed geluid voor weinig en ze zien er nog mooi uit. Niet zo'n budget plastic subwoofer maar een mooie zwarte houten die netjes op de grond staat.

Ook een groot + punt is dat de volume voor voor en achter in je speaker zit en niet in zo'n los ding wat altijd weg glijdt :(.

Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!

Verwijderd

Mijn Labtec's ATX 5820 net van het postkantoor gehaald!>:)
Zeer heftig met de subwoofer!!
Geen spijt gehad van mijn aankoop.
De hele HCC afgezocht, niet te vinden.
Heb hem toen maar besteld bij http://194.235.209.22/hardware/ (hard-ware.nl)

Hè, maandag online besteld nu staan ze niet meer op de site?!:?

Grtz......

Verwijderd

Ik heb de LCS-2420

Goeie speakers met subwoofer voor mooi prijsje.

Zijn nu 1 1/2 jaar oud.

Geen klachten
(ja van me ouders ja)

Verwijderd

ik zie dat iedereen die dingen net heeft gekocht. gefeliciteerd jongens, maar kunnen jullie ff voor me kijken hoe je die dingen aansluit op een geluids kaart met maar één uitgang, danku :)

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-03 20:17
Ik heb de 2514, maar ik heb ook een groot probleem, dat gebleeer van me ouders, die bass hoor je door het hele huis als je hem een beetje diep insteld.... Nee we hebben geen gehorig huis.......

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 16:35

duderuud

Sliden is koel

Heb ook labtec setje, met woofer en sattelites. Weet niet welk type, maar kostte iets van F200,-.

Echt supers man, dat er zoveel bas uit zo'n klein woofertje kan komen...

Motor-Forum.nl

• Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:29
2 labtec setjes
1x LCS-2414, laatst gekocht voor 130 piek op een pc-discount.
en 1x LCs-2420.staan nu bij de pc van mijn pa. setje heb ik al een jaar en kostte toendertijd 175 piek..
oja labtec -> goeie bass.. alleen jammer dat die 2414 geen sub-controll heeft..

maar over het algemeen ben ik wel te spreken over labtec.. voor mij geen ander merk als labtec..
goeie prijs/kwaliteit combo..
Greetz Roger

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342

Verwijderd

Ik heb dus vanavond ook die 2514's gekocht, en het klinkt als een tiet, alleen is het een beetje kut dat je die subwoofer niet kan instellen (veel te veel bas dus...):(.
Pagina: 1