• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
De search al gebruikt en tevens google, kan alleen geen programma vinden die wil corresponderen met mijn rio pmp 300.

Na installatie van MP3Man krijg ik aldoor de melding dat de rio niet aangesloten zit (deze zit echter gewoon ingeplugd op de printerpoort...)

Iemand die dit probleem ook heeft of heeft gehad, een oplossing is meer dan welkom.

erg slechte zaak trouwens dat support zomaar wordt stopgezet door diamond... laatste keer dat we daar dus wat van aanschaffen

Verwijderd

De Rio PMP 300 werkt sowieso niet in w2k en XP dus als je een van die 2 os'en hebt kun je 't sowieso schudden :P

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 22:17:
De Rio PMP 300 werkt sowieso niet in w2k en XP dus als je een van die 2 os'en hebt kun je 't sowieso schudden :P
het is wel mogelijk om ze aan te praat te krijgen onder w2k en xp, gebruik de search eens, daar kwam het zeflde onderwerp onlangs nog langs.
Ik zal wel ook wel even zoeken voor je.
Zelf heb ik dezelfde mp3 speler ook, alleen heb hem alleen nog nooit aan de praat gekregen onder w2k en xp :(

voila:
Drivers voor Rio PMP 300 Waar te vinden???
http://search.gathering.t...=33&data%5Bsearch%5D=Zoek

[ Voor 31% gewijzigd door Fietsbel op 15-06-2003 22:39 ]

39

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Thanks a lot :) kan ik weer even verder.

Had zelf wel gezocht btw en ook wat progjes geprobeerd. Maar hij wil dan gewoon die rio niet vinden. (terwijl die wel aangesloten is...)