Mijn moederbord heeft geen interne USB poorten of headers, slechts 2 externe poorten. Deze zitten aan de achterkant, en zijn, gezien de plaatsing van de kast, totaal ontoegankelijk.
Tevens zijn deze twee externe poorten USB 1.1, terwijl ik een aantal USB 2.0 apparaten wil gebruiken die baat hebben bij een hogere snelheid.
Nu wil ik de volgende interne (5.25" bay) componenten aanschaffen:
1) USB 2.0 interne hub (bijv. Sitecom)
2) USB 2.0 multi card reader
Hiervoor heb ik dus 2 interne USB 2.0 aansluitingen nodig.
Als ik de verkrijgbare USB 2.0 PCI kaartjes bekijk, zie ik dat ze allemaal maximaal 1 interne USB 2.0 port hebben.
Voor zover ik zie bestaan er ook geen "interne USB hubs" die daarwerkelijk een interne poort beschikbaar maken.
Ik vind naar binnen doorlussen erg lelijk, en vraag mij dus af of iemand een mooie oplossing weet voor dit probleem.
Tevens zijn deze twee externe poorten USB 1.1, terwijl ik een aantal USB 2.0 apparaten wil gebruiken die baat hebben bij een hogere snelheid.
Nu wil ik de volgende interne (5.25" bay) componenten aanschaffen:
1) USB 2.0 interne hub (bijv. Sitecom)
2) USB 2.0 multi card reader
Hiervoor heb ik dus 2 interne USB 2.0 aansluitingen nodig.
Als ik de verkrijgbare USB 2.0 PCI kaartjes bekijk, zie ik dat ze allemaal maximaal 1 interne USB 2.0 port hebben.
Voor zover ik zie bestaan er ook geen "interne USB hubs" die daarwerkelijk een interne poort beschikbaar maken.
Ik vind naar binnen doorlussen erg lelijk, en vraag mij dus af of iemand een mooie oplossing weet voor dit probleem.