:)Hallo iedereen ik wilde even vragen of iemand ervaring heeft met Hewlett-Packerd pc's.
Alvast Bedankt
Alvast Bedankt
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Bullshit, wij hebben op school HP's staan, en ze werken allemaal stuk voor stuk perfect. Je moet wel kijken naar uitbreidings mogenlijkheid, die zal niet goed zijn.Op zondag 26 november 2000 12:45 schreef sub-zero het volgende:
het is allemal rot zooi compaq hp dell packerd bell gateway enz enz gewoon lekker zelf bouwen dat doet de echte tweaker
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Niet uit je nek kletsen en iets genuanceerder mag ook wel.het is allemal rot zooi compaq hp dell packerd bell gateway enz enz gewoon lekker zelf bouwen dat doet de echte tweaker
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Verwijderd
Verwijderd
EEhh, al jullie incompenten zijn moet je HP niet de schuld geven, want hier op Hogeschool Holland draaien die dingen perfect onder Windows NT, dus zoek het ook eens bij jezelfOp zondag 26 november 2000 19:34 schreef printerman het volgende:
Afterburn,
Ik weet niet hoe jij aan die HP informatie komt, maar ik heb toch duidelijk andere ervaring met hun "service".
Bij een van mijn vorige werkgevers moesten nieuwe pc's worden aangeschaft. De keuze viel op HP. De software-ontwikkelingsafdeling kreeg ze het eerst en na een aantal dagen kregen zij problemen met die machines. De pc's hingen spontaan vast. Er werdt Win NT 4 opgedraaid als besturingssysteem en dat zou niet mogen. Wij van alles proberen, maar ze bleven het doen. HP gebeld en uitgelegd wat er aan de hand is en ja hoor, zij gaven de gebruikte software de schuld. Wij uitleggen dat het ook gebeurt als alleen NT een tijd staat te draaien en wij vermoeden een fout in de hardware. Nee, dat kon niet. Uiteindelijk heeft onze baas het tot op directieniveau van HP laten opspelen en ja hoor, wij hadden gelijk. Er zat een ontwerpfout in de moederborden die al bekend was voordat wij de pc's hadden gekocht, maar waar nog niets aan gedaan was. Dat noem ik nog eens goede service, je klanten vertellen dat er niets aan de hand is en dat zij ongeveer gek zijn, terwijl het je eigen ontwerpfout is. Nooit meer HP dus. En op printergebied wordt het ook steeds erger.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Verwijderd