Toon posts:

Vriendelijke vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste modjes,

Een half jaar geleden is mijn account (emingee) gedisabled, simpelweg omdat ik domme en foute dingen heb gedaan. Deze dingen kan ik niet ongedaan maken, en ik wil ze ook niet recht praten, maar ik denk dat ik door de ban van het forum veranderd ben. Ik heb ervaring gedaan op andere fora en (zo denk ik er over) heb daar beter geleerd hoe het wel en niet moet en wat ik fout heb gedaan.

(Omdat ik niet helemaal zonder GoT kan heb ik deze account maar gestart, ik weet dat eigelijk niet correct is, maarja...)

Nu de vraag: Zouden jullie erover willen denken mijn account emingee weer te enablen? Ik zou er erg blij mee zijn, en ik hoop dat jullie erover na zullen denken. Als jullie daarintegen het er niet mee eens zijn kan ik dat ook helemaal begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
gathering(at)tweakers(dot)net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AMD_er schreef op 15 June 2003 @ 14:24:
gathering(at)tweakers(dot)net
Ok, daar heb ik het ook even naar gemaild.
Ik ben jammergenoeg al lang gebanned, ik weet niet of dit de juiste persoon is, daarom heb ik het maar hier geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 14:29:
[...]
Ik ben jammergenoeg al lang gebanned, ik weet niet of dit de juiste persoon is, daarom heb ik het maar hier geplaatst.
Yep, als je unbanned wilt worden kun je een mail sturen naar de bemiddelaar (het vermelden van een motivatie voor een unban werkt in je voordeel ;)), hij zal dan naar je 'zaak' kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ik denk dat het bemiddelteam dit soort zaken regelt ;)
tuurlijk zal een mailtje naar gathering@tweakers.net wel aankomen lijkt me :)
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 14:32:
[...]
Yep, als je unbanned wilt worden kun je een mail sturen naar de bemiddelaar (het vermelden van een motivatie voor een unban werkt in je voordeel ;)), hij zal dan naar je 'zaak' kijken :)
psst, dat doe je tegenwoordig via dat formuliertje ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Erkens op 15-06-2003 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
JUIST omdat je al gebanned bent is dit een goede plek om je verhaal kwijt te kunnen. Schrijf dus een goed verhaal en besteed er genoeg tijd aan om iets behoorlijks inelkaar te zetten. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Daarvoor kun je inderdaad terecht bij http://bemiddelaar.tweakers.net/ (die pagina genereert een mailtje :P) of je kunt ook handmatig mailen naar bemiddelaar@tweakers.net. Het grote voordeel van het formulier is dat we een aantal gegevens meteen bij de hand hebben. Maak er inderdaad een goed verhaal van en motiveer waarom je terug wil komen en in welke opzichten je veranderd bent ;)

We zien je mailtje vanzelf wel verschijnen. Suc6 ermee :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips en hints! Ik heb mijn fipo doorgemailed naar gathering@tw.... Ik wacht op een reply! :)

Hardstikke bedankt voor de moeite iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(Omdat ik niet helemaal zonder GoT kan heb ik deze account maar gestart, ik weet dat eigelijk niet correct is, maarja...)
Eigenlijk ga je daar voor de 2e keer de fout in ondanks je verhaal erboven?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 06:23
twixx schreef op 15 juni 2003 @ 14:42:
[...]

Er zijn al verschillende reacties van moderators langs geweest en er is niets van gezegt en met het hele verhaal eromheen maakt dit ook weinig uit denk ik. Nu lezen ook anderen het, die dus het mailtje niet ontvangen. Dus ook de moderator die hem toen der tijd misschien wel een ban gegeven heeft.
En als de vraag niet geaccepteert wordt, zal deze ook heus wel gedisabled worden hoor, maak je maar geen zorgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
twixx schreef op 15 juni 2003 @ 14:42:
[...]

hij legitimeert het imo voldoende hoor. die account zal straks wel op slot gaan of op IA gezet worden ofzo hoor. en mensen als Durden zijn al langsgeweest zonder er iets van te zeggen, dus om daar nou over te vallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik mail wel even terug met een reactie, maar die zal ongeveer van de strekking zijn zoals dit topic verlopen is.
Verder lijkt het mij niet iets om dit hier te bespreken, dus laat ik deze ook maar dicht doen ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.