Toon posts:

1x 512 ddr 333 perfect.....2x 512 ddr 333 loop pc vast

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb pas een nieuw systeem gebouwd en draait perfect 3d mark 2003 als ik 1x 512 ddr 333 erin heb zitten.

Als ik er een 2e 512 ddr 333 erbij doe dan loopt de pc vast in 3d mark 2003 :?

Ik heb de geheugenbanken los van elkaar geprobeerd en dan werkt alles perfect ;) maar als ze samen gaan dan niet meer :X "

Dus beide geheugenbanken zijn gewoon goed, en getest met programmatje

Weet iemand misschien wat dit kan zijn waarom hij dan vast loopt in de bechmark ???

Check spec hieronder

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat voor een moederbord heb je :?

onder welk OS draait het systeem :?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 13:56:
Hoi allemaal,

Ik heb pas een nieuw systeem gebouwd en draait perfect 3d mark 2003 als ik 1x 512 ddr 333 erin heb zitten.

Als ik er een 2e 512 ddr 333 erbij doe dan loopt de pc vast in 3d mark 2003 :?

Ik heb de geheugenbanken los van elkaar geprobeerd en dan werkt alles perfect ;) maar als ze samen gaan dan niet meer :X "

Dus beide geheugenbanken zijn gewoon goed, en getest met programmatje

Weet iemand misschien wat dit kan zijn waarom hij dan vast loopt in de bechmark ???

Check spec hieronder
Niet iedereen heeft sigs aanstaan en kun je in een 'reply' venster ze ook niet zien. Bovendien staat er genoeg info niet- in de eerste plaats wat voor '512 ddr 333' modules je hebt (merk, aanbevolen timings, opschrift op de chips) en wat voor timings je in BIOS ingesteld hebt. En idd zeg je niets over OS e.d.

Kortom hier kunnen we niets mee...

Technische PMG FAQ

en

Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen
Dit graag lezen eer je post :)
Indien je een topic opent omdat bovenstaande stappen je geen soelaas hebben kunnen bieden, dien je compleet te zijn!

[...]

Mocht je je niets aantrekken van bovenstaande punten, dan gaat je topic onherroepelijk op slot.
Bij deze dus :/

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.