Toon posts:

Jullie trekken wel snel conclusies!!

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Om even terug te komen op mijn post van 10 minuten geleden ofzo. Ik heb geen microfoon, en had het over de de functie die terug te vinden is bij "Spraak" in het configuratiescherm. Hier staat een standaard zinnetje die je kan veranderen in welke zin je maar wilt, die de computer stem vervolgens opleest. Dat zinnetje dat ik heb ingevoerd wil ik nu als opstart 'geluidje' hebben.

Dus wie weet of dit kan? En zo ja, hoe? En JvS gooi nu niet meteen dit topic dicht, want ik snap natuurlijk zelf ook wel dat als ik geluiden wil veranderen ik dit in het configuratiescherm bij geluiden moet doen :Z Dit is gewoon even een heel andere vraag.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08 16:53

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

euh dude, je kunt dat computergeluidje ook opnemen

jij trekt veel te snel conclusies!

[ Voor 29% gewijzigd door AtomicShockwave op 15-06-2003 13:32 ]

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

AtomicShockwave schreef op 15 juni 2003 @ 13:31:
euh dude, je kunt dat computergeluidje ook opnemen

jij trekt veel te snel conclusies!
hij wil weten hoe die dat kan, dus als je dat nou ff uitlegt... hij blij, jij blij iedereen blij :)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 17:33

JT

VETAK y0

Dit behoor je met de mod in kwestie via ICQ, mail oid op te lossen en je hoort niet klakkeloos een nieuw topic te openen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
Bij configuratie van geluiden bij opnemen tab stereomix selecteren, een opneemprogramma starten (cool edit pro bijv) en opnemen. Vervolgens het geluidje afspleen, even de overige geluidjes eruit knippen, opslaan als .wav en bij opties van geluiden als opstart geluid instellen.

Lijkt me...

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:33

Wildfire

Joy to the world!

Ach, kom op zeg, dit is zo simpel dat je het zelf wel moeten kunnen oplossen, eventueel met een beetje searchen op GoT en Google.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08 16:53

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

er zit in windows een standaard geluidsrecorder, die neemt ook gewoon intern geluid op als je dat wilt, ik hoef er niet eens instellingen voor te veranderen, hier doet ie dat meteen al. Anders kijk je eens bij properties.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit mag je via de mail met me aankaarten. Niet in LA (zoals duidelijk te lezen is hier:)
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.