Toon posts:

Sound Blaster Live 1024 ruis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo geen problemen met mijn SBLive 1024 maar als ik naar de system tray bij windows op enviromental audio click en dan de reverb op bv. 65 % zet en daarna minimaliseer ik een programma zoals mijn browser dan hoor ik tijdens het afspelen van muziek met winamp ruis tussen mijn liedjes. Ik heb ook al geprobeerd een andere speler te nemen maar dat helpte ook niet. Het veranderen van PCI slot loste ook niets op en het formatteren evenmin. Ik krijg ook problemen met mijn geluidskaart tijdens het schrijven als ik liedjes beluister en met de reverb dus op 0 %.

Systeem: AMD-K6-2 450@533 mhz, 128 MB RAM, 8,6 GB HDD, SB Live 1024, 56K Motorolla modem, SCSI kaart voor scanner, Diamond Viper V770 32 MB, netwerkkaart 10 MB/s Thrust, 52X Creative CD-ROM, Sony CD Writer 8x 4x 32x.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 17:53
Hmm. misschien hele grote onzin maarja..
issut proberen waard...

Je hebt je pctje lekker opgevoerd..
AMD K6-2 450@533; maw. FSB opgevoerd..
Kan zijn dat je PCI busje het niet meer trekt.. kwa voeding dan..

1) Voeding opvoeren naar een stabielere en een hoger vermogen..
2) Of, da's gemakkelijker.. clock je pc zoals het eigenlijk niet moet.. gewoon op standaard snelheid laten draaien.. misschien doet ie het dan minder..

Het kan ook zijn dat je pc niet goed geaard is.. met name je mobo aan je kast.. Had ik last van met mun 486 en een SBpro.. ook gigantische ruis..

suc6 iig

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga je raad eens opvolgen. Als dit niet lukt wil ik mijn cpu nog hoger gaan overclocken. Ik wil mijn fsb op 133 mhz zetten maar in het moederbord staat het maar tot 100 mhz. Ik heb de via apollo chipset 5MVP3 (moederbord weet ik niet) op de doos van het moederbord staat de naam niet, er staat alleen mvp3 mainboard