MSI 875P en intel aplication accelerator

Pagina: 1
Acties:

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik heb een MSI 875P Neo2 FIS2R met als bios versie 1.4. Als OS gebruik ik Windows XP Pro (NL) SP1.
Als ik de iaa wil instaleren geeft het programma aan dat de hardware niet ondersteund wordt.
De Intel inf utility heb ik al geinstalleerd, dat ging prima.
Ik heb al de laatste versie van iaa bij Intel en MSI gedownload.

Zijn er meer mensen met dit probleem, en of weten een oplossing?.

En heeft het programma zin, zo ja wat wordt er versneld? (vond alleen iets terug over harddisk performance)?.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Je kan alleen de IAA Raid edition gebruiken voor dit bord.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

IAA = IDE controller (busmastering) drivers, dit probleem hoort derhalve in OM :)

Processors, Mobo's & Geheugen > Opslagmedia & I/O Controllers

Terugkomend op het probleem: welke versies heb je geprobeerd? Waar heb je de IAA vandaan? MSI site of gewoon direct bij Intel.com? Gebruik in ieder geval de juiste/nieuwste versie van Intel.com :)

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
BalusC schreef op 15 June 2003 @ 13:25:

Terugkomend op het probleem: welke versies heb je geprobeerd? Waar heb je de IAA vandaan? MSI site of gewoon direct bij Intel.com? Gebruik in ieder geval de juiste/nieuwste versie van Intel.com :)
Ik heb de versie geprobeerd die bij Intel vandaan komt (iaa23_multi.exe) en de speciale raid versie van MSI (iaaraid.exe).
Beiden geven dus aan dat de hardware niet ondersteund wordt.
Busmastering staat aan in bios.

[ Voor 4% gewijzigd door Bart-01 op 15-06-2003 13:59 ]

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Er is voor de de normale ICH5 nog geen IAA beschikbaar, dit verklaart ook de lagere transfersnelheden op IDE gebied tov. de ICH4