Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Technische ervaringen en vreemde woordenlijst?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoT bezoeker,

Hopelijk wordt deze topic niet gezien als overbodig en krijg ik niet reacties als zelf zoeken of "slotje". Ik heb lang na gedacht over het plaatsen van een nieuwe topic aangezien je al snel dit soort berichten krijgt. Als een n00b betreft casemods zijn er toch nog wat onduidelijkheden. Ik heb de FAQ zorgvuldig doorgelezen en de search functie gebruikt om meer duidelijkheid te krijgen over jullie ervaring met de technieken. Ik heb gezocht op "Technisch + Opleiding" en daar kwamen veel topics uit maar niet het antwoord op wat ik zoek. Ik vraag mij af of jullie een opleiding doen waar jullie dit soort dingen leren, techniek, snijtechnieken etc of zijn jullie zonder ervaring begonnen? Ik heb wel wat dingen met ledjes gehad in de brugklas tijdens techniek maar verder kwamen we niet echt. Tevens werken mijn ouders mij helaas tegen als ik zeg dat ik mijn computer kast ga verbouwen. Die vragen zich af waarom, wat heb je eraan, etc.. Gewoon niks van aantrekken?

Gebruiken jullie altijd een standaart computer kast of lassen jullie veel zelf? Ook vroeg ik mij af of er een lijst met vreemde woorden toegevoegd kan worden aan de FAQ waarin woorden komen als "fingerguards" en "peltiers", met een beschrijving erbij wat het is.

Hopelijk beschouwen jullie mijn topic als nuttig, zo niet, mijn excuses :)

Groetjes,

Ken

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

een woordenlijst is misschien leuk, die suggestie kan je wel in De CME FAQ - Geef hier je feedback kwijt :)
Peltiers staat trouwens wat info over in de faq van Die-Hard Overclocking & Cooling

De truuk om veel te leren is gewoon door veel te kijken naar mods van anderen, er staat vaak wel bij wat ze gedaan hebben. Als je dan iets specifieks niet snapt en niets over kan vinden kan je altijd nog een topic openen.

En tsja, ouders zal je zelf moeten oplossen ;)

Dit topic is gesloten.