PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Hij wordt idd verkocht op de snelheid maar er zijn wel verschillende cores de ene kan veel verder océn dan de ander.bazs2000 schreef op 15 June 2003 @ 12:05:
Lijkt mij geleuter, een processor wordt verkocht om de snelheid en type. Niet om de soort core.
[ Voor 51% gewijzigd door Astennu op 15-06-2003 12:08 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Geen inspiratie
Verwijderd
We kunnen ook met z'n allen gaan zeuren. Dat doen die moderators al, laten wij als gewone tweakers elkaar nou ff HELPEN, en elkaar niet op de vingers tikken waar hoe wie of watAstennu schreef op 15 June 2003 @ 12:07:
Dit kan ook in het Oc barton topic daar hoef je geen nieuwe voor te openen. Het enige wat jemoet doen is dat topic door LEZEN dan kon je er vanzelf achter.
[...]
Hij wordt idd verkocht op de snelheid maar er zijn wel verschillende cores de ene kan veel verder océn dan de ander.
Maar dan nog, een processor mag niet in prijs varieren omdat de 1 toevallig verder te OC'en is dan de ander. Als een winkel op die basis zijn prijzen bepaalt dan ie die winkel wel erg fout bezig als je het mij vraagt.Astennu schreef op 15 June 2003 @ 12:07:
Hij wordt idd verkocht op de snelheid maar er zijn wel verschillende cores de ene kan veel verder océn dan de ander.
Ja, laat het zeuren maar aan ons overVerwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 12:10:
[...]
We kunnen ook met z'n allen gaan zeuren. Dat doen die moderators al, laten wij als gewone tweakers elkaar nou ff HELPEN, en elkaar niet op de vingers tikken waar hoe wie of watWant als iedereen elkaar maar gaat corriseren waar hoe en wat ie moet doen, daar moet ik dan echt nog eens van gaan KOTSEN
On-topic: waanzin wat die verkoper je daar verkoopt, € 20,- meer om een andere core
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Ik heb het eens gehad met Computer Shop Veenendaal. Ik moest snel 3 PC133 256MB Dimms hebben. Die toko is tot 21:00u open dus dat kwam goed uit.
De gemiddelde prijs van zo'n DIMM lag toen rond de 60 euro (eerste tien winkels genomen uit T.net pricewatch en daar het gemiddelde van genomen).
Die vent rekende 80 euro per dimm. et was vlak voor negenen en ik moest die DIMM's meteen hebben. Ik had geen tijd om tot de volgende dag te wachten.
Dus ik zeg nog tegen em, is 80 euro niet wat veel. Hij een heel verhaal ophangen dat de 60 euro die ik gezien had waarschijnlijk de prijs zonder BTW was enz.. Op dat moment wist ik het niet zeker dus ik heb ze maar gekocht. Maar wantrouwen deed ik het wel.
En ja hoor. Thuis gekomen nog eens naar de pricewatch gekeken en inderdaad. 60 euro.
Ik ging dus voor 60 euro (3x20) het schip in
Kortom, ik koop daar nooit meer wat duurs. Een kabeltje of een doosje CD-R's gaat nog wel maar geen hardware meer. Ik vertrouw die vent gewoon niet meer.
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 12:30 ]
Hij moest zeker de avond ervoor weer op de handkar omdat z'n vrouw weer eens hoofpijn had en was nog lekker chagerijnig
Verwijderd
Ja, maar een Barton 2500+ is een Barton 2500+ hoe goed ie ook overklokt (wat voor een core revisie het ook is). Volgens mij wil die vent snel 20piek verdienen aan jouwAstennu schreef op 15 June 2003 @ 12:07:
Dit kan ook in het Oc barton topic daar hoef je geen nieuwe voor te openen. Het enige wat jemoet doen is dat topic door LEZEN dan kon je er vanzelf achter.
[...]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Inderdaad, een verkoper mag vragen wat hij wil, alleen ga dan geen lulverhaal ophangen over een andere core...Maverick schreef op 15 juni 2003 @ 17:48:
tja, beetje vreemd idd, maar als je het er niet mee eens bent, dan koop je hem toch ergens anders, dat zou ik doen iig, hij mag dat ding toch ook voor 10.000 euro verkopen, als er dan nog gekken (nofi, ik bedoel hier niet de TS mee)zijn die het kopen is dat hun eigen schuld naar mijn mening.