Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

sweex behuizingen

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk erover om de Sweex Crystal te kopen
Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/AE000010.JPG

Heeft iemand ervaring met de geluidsproductie van de voedingen in Sweex behuizingen?

Volgens Sweex:
<<<Superstille 300 watt Powersupply met PFC 7 x PCI / AGP uitbreidings mogelijkheden extra fan aan achterzijde>>> _/-\o_

Verder wil ik misschien voor iemand anders de CL4P4 kopen. Iemand daar ervaring mee? ook wat betreft geluid... moet in de huiskamer...
Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/AA000070_pro_a.jpg

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:42
zijn nogal dunwandige kastjes dus snel last van resonantie e.d. Voeding is wel redelijk stil ja.

Verwijderd

Heb zelf een sweexcase met cool handvat op hccdagen gekocht, ook met een extra casefan en 300W ps.
Superstil moet ik je zeggen.
Die crystal is trouwens ook een mooi kassie.
Lekker handig met usb en vuurdraad aan de voorzijde.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Sweex is zo goedkoop als het kan, alles is low budget, en zo dun als het maar kan, de pci afsluitstukjes zijn waarschijnlijk niet uitschroefbaar maar die moet je eruitbreken :P de panelen zijn van heel dun plaatstaal. Van de buitenkant zien ze er ok uit, maar als je ermee bezig bent dan krijg je echt het idee van: POPPENSPUL! maarre als je er niet veel mee van plan bent best ok, als de voeding luidruchtig is dan zet je er een goede fan in en dan is dat ook opgelost denk ik :)

Verwijderd

Die eerste kast die je showt wordt onder veel verschillende namen verkocht,.. Bij Tweak IT staat hij voor 57 Euro te koop... Ik weet alleen niet of dit incl BTW is...
Die kast met plastice voorkant is een hele mooie kast,.. mooi afgewerkt en sterk, die tweede is een bokkiewokkie kast,.. hij ziet er op het plaatje mooi uit, maar in het echt valt hij hardstikke tegen....

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

:) klik :)

[ Voor 6% gewijzigd door TERW_DAN op 15-06-2003 11:47 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

AtomicShockwave ik heb voor m'n broertje een systeem in een Sweex-kast geassembleert. (De std. Norrod-case). Het ding was van alu gemaakt, je moest inderdaad de PCI stukjes losbreken maar dat is heel normaal, dat hebben erg veel cases, ook duurderen. En je krijgt er wel een stapeltje afdekplaatjes bij, dus ach :Z
Voor 35 euro vond ik die Sweex een verrassend goede case, voeding daarin was vrij stil.

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/product_images/Standaard/Behuizing_ATX_MIDI.gif (Sweex CX4)

Dit topic hoort trouwens meer in Overige Hardware dus bij deze een moveje :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 11:38:
Verder wil ik misschien voor iemand anders de CL4P4 kopen. Iemand daar ervaring mee? ook wat betreft geluid... moet in de huiskamer...
[afbeelding]
Van deze kan ik met zekerheid zeggen dat je hem in de huiskamer kan zetten.
Mijn buurman heeft er onlangs een gekocht en in combinatie met zijn Zalmankoeler is het geheel lekker stil, aan de voeding zal het dus niet liggen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
TWEAK it... waar vind ik die?

Verwijderd

Probleem van het dunne staal in die kasten vind ik meestal ook dat alles niet mooi is afgerond en je dus constant je handen eraan openhaald. Het is wel leuk zo'n el-cheapo kastje maar kwa afwerking zijn ze gewoon wat minder.

• k7of9
  • Laatst online: 25-10 10:16
Die eerste kast heb ik ook, alleen dan in een andere kleur en van een ander merk. Als de kwaliteit van de verschillende merken waaronder hij wordt verkocht niet verschilt dan is het een prima kast met een sterke prijs/kwaliteit verhouding. Heel netjes afgewerkt en stevig, geen scherpe randjes en een goede indeling.

De voedingen zullen wellicht verschillen, de voeding die ik er in heb zitten is heel acceptabel wat geluidskwaliteit betreft.

Die Sweex is wel zo'n 20 euro goedkoper als die ik heb, dus wellicht dat ie kwalitatief iets minder is, maar daar kan ik niet over oordelen.

[ Voor 3% gewijzigd door k7of9 op 15-06-2003 11:56 ]

Mijn fotografie en videografie

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 11:49:
Probleem van het dunne staal in die kasten vind ik meestal ook dat alles niet mooi is afgerond en je dus constant je handen eraan openhaald. Het is wel leuk zo'n el-cheapo kastje maar kwa afwerking zijn ze gewoon wat minder.
Maarja, dat is ook een van de redenen waarom een kast zo goedkoop is, je moet er niet teveel van willen verwachten.

Ik heb een Aopen HX-08 en daar kan ik in sleutelen zonder dan mijn vingers worden geamputeerd wanneer ik eens uitschiet. Ik heb ook nog een cheap-ass noname kast staan waarmee het sleutelen tot onaangename situaties kan leiden. Het is niet voor niets dat ik er eerst een schuurpapiertje doorheen heb gehaald.

Van de Sweex-kasten moet je dus ook eers even de randjes schuren voordat je er iets in wilt doen. :)

Verwijderd

Topicstarter
onder welke namen wordt deze kast allemaal verkocht (pricewatch...)
heb m al als AMS gezien bij HArdwareConcurrent... maar ja daar issie slecht leverbaar :(

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11 11:17
Ik heb ook een sweex kast, en ik vind dat kastje best klein. Het is een Midi geval, maar er zit maar een paar centimeter tussen mijn Grafische kaart en onderste Harde Schijf.
Dus ik heb zo ongeveer geen airflow in dat ding.

Inderdaad: De enige reden waarom je een sweex kast zou moeten nemen is omdat ze niets kosten. Voor kwaliteit zou ik toch echt Antec / Chieftec kopen.

Leave only footprints, take only memories

• VisionMaster
  • Laatst online: 17-10 21:51

VisionMaster

Security!

Ik heb zo'n Sweex kast met een Plexi-raam + Blauwe Fan.
Er leuk kastje met een std. 300 Watt voeding waar ik onderstaande specs mee laat draaien. Ik vind het niet een super stille kast, maar het voldoet erg goed voor de prijs. De voeding wou ik vervangen met een 450 Watt of grotere voeding, maar is blijkbaar nietnodig :) er komt (zo ongeveer) echt 300 Watt uit die kast. Mijn systeem vraagt op het moment ruw weg 230 (ruwe berekening), dus de overhead is goed en reel.

Verder tja ... tis een goed koop kastje met dunnen wanden, maakt het kastje wel erg licht en handig voor LAN Party's. Ik kan 4 Casefans in mijn kast kwijt (naast de gekleurde). Tis jammer want een show-model bij that's it! had er 1 met een intake van 4 fans en een outtake van 2. En voorin kan ik 6 hdd's kwijt en 2 floppy's.

Voor het geld nog een aardig leuk en aantrekkelijk kastje. Die sweex speciaal voor de LAN's (met handvat) vind ik er cool en praktisch alleen stond het design me niet aan :P (voorzijde).

I've visited the Mothership @ Cupertino

• k7of9
  • Laatst online: 25-10 10:16
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 11:53:
onder welke namen wordt deze kast allemaal verkocht (pricewatch...)
heb m al als AMS gezien bij HArdwareConcurrent... maar ja daar issie slecht leverbaar :(
Die eerste kast ken ik onder de namen:

AMS
Sweex
Recom
Jou Jye
Chyang Fun

Ik heb hem onder andere namen ook gezien, maar die weet ik niet meer

Mijn fotografie en videografie

• Lambert
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
die boveste kast die je hebt gepost is echt een mooi kastje. Keb er zelf ook een pc in gebouwd en deze is fatsoenlijker als de 2 kasten die eronder staan.

Voor de rest raad ik je alleen een goede voeding aan, want die zuigen echt. Maar de kast is echt super.

Verwijderd

ik ben hier nieuw en dit is mij eerste post.

zelf heb ik ook twee sweex kasten, eentje die niet meer geleverd kan worden en eentje met een raampje erin en een blauwe fan, de voeding is reddelijk stil voor in een kamer.

ik heb me nog nooit gesneden aan de kast dus ik weet niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen :?

maar ik kan zeggen dat de kasten gewoon goed zijn voor het geld

Verwijderd

Tweak it link..... DIT IS DUS GEEN RECLAME !!!!

http://www.tweak-it.nl/prijslijst/index.html

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 14:50
Ik heb hier de CL4P4 naast me staan. Het is een goedkope kast met een hele stille goede voeding. Alleen je moet niet vaak in je kast lopen sleutelen want het zit er vol met hele scherpe randen. Ik heb me met het inbouwen van mijn pc aardige verwondingen opgelopen.

majah ik denk dat die sweex toch een beter alternatief is.

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 13:05:
ik heb me nog nooit gesneden aan de kast dus ik weet niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen :?
Hoe dat gaat? Simpel, gewoon even een HD uit de kast trekken wat nogal stroef gaat. Wanneer de HD los schiet dan kom je vanzelf langs de randen. :)

Verwijderd

Ik heb ook die eerste kast, met die aparte plastic voorkant dus. Bevalt me prima. Bij mij geen scherpe randjes, geen uitbreekslotjes maar gewoon met schroefjes. De voeding was behoorlijk stil, had variabel toerental op temp. Helaas was ie na een maand al kapot :r
Helaas. Maar verder leuk ding. Ik heb m trouwens onder een ander merk. Weet niet meer hoe, doos is al lang weg.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik heb ook meerdere sweex kasten staan en een hele berg voedingen gehad.
Kasten zijn gewoon ronduit goed als ik kijk naar de prijs/kwaliteit verhouding. Ok, ze zijn niet zo stevig als mijn chieftec, maar kosten ook maar 1/5e van wat die kast me kosste.

En de voedingen zijn goed zat voor een simpel ssyteempje dat niet teveel trekt
Van de 8 die ik had werken er 4 nog steeds, de andere vier waren al dood toen ik ze kreeg (goh, waarom zou de compushop ze anders voor nop weggeven :P, maar goed, weer 4 fans erbij ;)).

Design van die kasten wordt ook steeds beter, als ik zie wat er tegenwoordig aan kasten is.

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 17:49
k7of9 schreef op 15 June 2003 @ 11:58:
[...]

Die eerste kast ken ik onder de namen:

AMS
Sweex
Recom
Jou Jye
Chyang Fun

Ik heb hem onder andere namen ook gezien, maar die weet ik niet meer
Klopt, de fabrikant is ook echt Chyang Fun als ik me niet vergis.
Hij wordt ook verkocht onder de naam 'Impression'

• angelina
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-11 18:16
Ik heb een XS kast. Niet echt stevig, voeding is vervangen door een stille Q-Tec 350 Watt voeding. Als je de kast niet te vaak moet vervoeren is het een hele leuke kast. Wat betreft de scherpe randen, de meeste randen zijn omgebogen, daar kun je moeilijk aan bezeren. Heb tot nu toe nog geen enkele keer aan bezeerd, gewoon voorzichtig zijn :D

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zo'n Aopen uit de 500 of 600 serie is ook niet gek.

Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.nl/products/housing/images/title-s-h600a.jpg
Aopen 500A á €72 (+300 watt voeding)

+Mooie kast
+stevig
+goed afgewerkt
+losse brackets (chieftec na-aperij

-slechte voeding

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Joe-star schreef op 16 June 2003 @ 18:47:

[afbeelding]

+Mooie kast
+stevig
+goed afgewerkt

-slechte voeding
Maar dit is dus al het dubbele van een gemiddelde Sweex case.

Het kan natuurlijk altijd beter, maar is dat ook altijd de bedoeling?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.target-int.nl/photo/50203.jpg

Deze verkoop ik nu standaard. Paar euro goedkoper dan de Sweex.

De Target versie dus. standaard met 350 Watt voeding. en die voeding valt niet tegen tot nu toe. enkele tientallen van deze kasten verkocht en welgeteld 1 DOA voeding gehad en nog geen kapotte verder.

Het zijn kasten met een redelijk ideale prijs / kwaliteit verhouding naar mijn idee. Bij mij blijven ze er nog wel een tijdje in in ieder geval.

Verwijderd

Ben ik wel benieuwd hoe ik met jou in contact kan treden om meer info over deze kastjes te krijgen... Je profiel geeft geen emailadres... die van mij wel... hint hint hint >:)

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
voor de eerste kast :
http://www.eynstein.nl/g/12.html

Voor de 2e kast :
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/61
En zoek daar naar het merk JNC

De laatse kasten gebruik ik ook als ik een budget systeem bouw, nog geen problemen mee gehad.
Alleen met 1 model, die had 60mm plaatsen voor fans ipv de gebruikelijke 80.

[ Voor 34% gewijzigd door manta op 17-06-2003 15:09 ]

Verwijderd

Over deze Sweex Crystel kan ik je helaas weinig vertellen, behalve dan dat ik hem in de pricewatch voor 78 euro zie staan en lees dat de meeste mensen niet echt happy met sweex lijken te zijn.

Wat ik wel weet uit mijn ervaringen met 'PC-sleutelen' is dat je je zelf een enorm plezier kunt doen met een kwalitatief goede kast en dito voeding. Nu weet ik natuurlijk niet voor welk systeem je deze kast wilt gaan gebruiken (hint, hint) en ik wil je evenmin adviseren om meteen een peperdure kast & voeding te kopen, maar momenteel kun je voor weinig meer ook al een kwalitatief uitstekende kast met fatsoenlijke voeding kopen.

Zoals b.v. de Antec Lanboy. Deze wordt met een 350W voeding voor 99 euro verkocht. 'Ome Tom' was er, m.u.v. de stomme naamgeving, zeer tevreden over:

http://www4.tomshardware.com/howto/20030211/case-04.html

Verwijderd

Topicstarter
Is cker een stoere kast ;)
Maar... de cdrom etc zitten die achter een deurtje?
edit:
Het enige nadeel is dat er weinig aan te modden valt... |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 09:36 ]

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 09:26:
Is cker een stoere kast ;)
Maar... de cdrom etc zitten die achter een deurtje?
edit:
Het enige nadeel is dat er weinig aan te modden valt... |:(
dat deurtje kun je er op een officiële manier uitslopen.

je kunt imo beter een andere antec nemen, met hetzelfde frontje:

Afbeeldingslocatie: http://www.antec-inc.com/images/400/SLK3700AMB_inside.jpg
slk3700amb

kun je flink wat drives in kwijt. voor en achter een 12 cm fan houder. je krijgt er één 12 cm fan bij (die herrie maakt maar je kan er ook een 12 cm papst in hangen natuurlijk)

bij deze kast krijg je zelfs rubbertjes tegen trillingen van je hdd. (die witte dingetjes op de foto)

laatst eentje verkocht als serverbehuizing.

ik vind hem alleen oerlelijk, maar dat is een mening. functioneel is hij in ieder geval.

[ Voor 10% gewijzigd door smvs op 19-06-2003 11:28 ]

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11 17:57
Joe-star schreef op 16 June 2003 @ 18:47:

[afbeelding]

+Mooie kast
+stevig
+goed afgewerkt

-slechte voeding
Hoezo slechte voeding? Ben ik het niet mee eens. De mijne draait al lange tijd zonder problemen... en ik heb m'n kast best vol zitten. (zie workstation specs)

Verwijderd

Meer info over die Target/Sweex Crystal behuizing :

http://www.dse.nl/~roelandstoter/Nieuwe.html

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb vandaag een PC met Sweex kastje in elkaar gezet voor een kennis. Helaas kan ik maar weinig positiefs melden over de CX4. De afwerking is ronduit slecht, echter er valt nog mee te leven als je geen tweaker bent ;)

OK, ff een mini-review dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/AB000030_pro_a.jpgDe Sweex CX4

Specificaties:
- Miditower, in beige (computer-wit :) ) een een strookje zilverkleurige plastic
- 4 X 5,25" 4 X 3,5" (2x floppy, 2x HD)
- 300watt voeding

Hoe ziet ie er uit in real life? Op het plaatje is het al een beetje te zien, maar in het echt ziet ie er ook heel 'goedkoop' uit. Maar goed, hij is dan ook buitengewoon goedkoop, dus daar zal ik verder niet over zeuren.

Hoe zit het met de afwerking? Allereerst iets wat direct opviel: de voeding was verkeerd om gemonteerd :o Toen de kennis dat zag, reageerde hij als volgt: 'Dat zullen we die arme kinderarbeiders uit Taiwan maar niet kwalijk nemen dan! :) ' It's sad but true, bij deze kast krijg je al gauw dat idee. Ook sloot het één en ander niet goed op elkaar aan. De backplate was niet goed gemonteerd, maar vervolgens wel geforceerd vastgeschroefd: een ietwat verwrongen geheel is het gevolg.....
HD-rekje en de 5.25" bays zijn slap, maar het werkt allemaal wel.

En de voeding? De voeding van 300 watt valt niet eens tegen. Voltages zijn in orde voor de onderstaande configuratie:
- ECS K76SA
- Athlon XP1800
- 512Mb DDR266
- Geforce 4 MX440
- CDROM, floppy, 1 HD

Con's
- afwerking ronduit slecht
- zeer goedkoop uiterlijk
- voeding verkeerd gemonteerd (uitzondering :? )
- backplate geforceerd gemonteerd en lichtelijk verwrongen

Pro's
- voeding kan er zeker mee door
- Ehm....héééél erg goedkoop! :D

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Voor mij geen Sweex kast in huis ... ik bouw er regelmatig in. En goedkope voedingen is al helemaal niks.

Voordelen Sweex kastje:
- Zien er leuk uit
- Goedkoop
- Weegt niks

Nadelen Sweex kastje:
- Slap materiaal, snel vervormd
- Voeding kan weinig hebben, ga je hem vervangen ben je nog veel geld kwijt
- De kasten met fans zijn niet echt stil

:? Waarom geen goedkope voeding??? De voltages en andere waardes zijn goed en hij draait prima!
Een hele goede reden die ik al een aantal keer heb mogen meemaken, vandaag toevallig nog.
Goedkope voedingen zijn niet voor niks goedkoop, de onderdelen die er inzitten is knakenspul.
Wat gebeurt er na een paar maanden? De onderdelen beginnen beetje op te raken, de boel wordt warm, stoffig, vochtig, etc.
Één van de weerstanden begeeft het, voeding poept er in 1x een partij stroom uit, plof zegt alle hardware.

Ik betaal liever één keer 100 Euro voor een mooie voeding die ik 5 jaar gebruik, dan dat ik na 1 of 2 jaar alle hardware moet vervangen omdat zo'n crap voeding te slecht gebouwd is.

edit:
Wat ik je wel kan aanraden zijn de goedkopere AOpen towers (ook wel bekend als Component Pro kasten), of Q-Tec kasten.
Die zijn denk ik net iets duurder, maar je hebt er zoveel meer plezier van ....

[ Voor 10% gewijzigd door dreeke op 22-06-2003 00:27 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• XoReP
  • Laatst online: 23:29
Wij hebben thuis twee Sweex kastjes (No-Name). De éne is zo'n iMac achtigge met groen dus en die ander zo'n blauwe met handvat. Zelf heb ik een Thermaltake Xaser III :P (heb ik me aan opengehaal door ff snel iets uit me kast te willen bakken via de I/O brack (zat nog geen MoBo in ;) )). Opzich zijn het leuke kastjes en cker voor dat geld. Voedingen zijn ook wel goed hoewel ze niet te zwaar kunnen worden belast naar mijn idee. Ik heb ook eens zo'n MyCom kassie gehad (eerst nog zo'n In-Win bij hun (perfect ding)) en ook dus zo'n H600M wat nu dus net zoals die In-Win hun standaard model is. Zeer goede en degelijke kast met zéér goede 300W voeding. Kastje was naar mijn mening Antec qualiteid (zéér goed dus). Alleen vind ik wel trouwens jammer bij Sweex dat ze geen losse windows side pannels verkopen :(

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
dreeke schreef op 22 June 2003 @ 00:26:
edit:
Wat ik je wel kan aanraden zijn de goedkopere AOpen towers (ook wel bekend als Component Pro kasten), of Q-Tec kasten.
Die zijn denk ik net iets duurder, maar je hebt er zoveel meer plezier van ....
Ik heb zelf een AOpen HQ48 pro. Je kan er mee gooien, tegenaan trappen, van de trap af schuiven etc. etc. maar het ding blijft heel. Echt oerdegelijk. En de voeding is oké, best stil en de voltages zijn heel aardig te noemen.

Maar nogmaals, de goedkoopste Sweex-kastjes zijn echt prut...

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-11 11:32
van de week een midi-tower van sweex in elkaar gezet:

ik heb nog nooit zulke bagger in mijn handen gehad.

als je het overweegt, geef dan liever wat meer uit voor een goede kast.

Ik moest b.v. het paneeltje met aansluitingen voor keyboard en muis etc. vervangen omdat het mobo niet de standaard voerde. Ik zat op het laatst onder het bloed omdat ik met een tang ijzer weg stond te knippen.

Aopen (als voorbeeld) is wel iets duurder, maar het is wel kwaliteit.

Sweex is op hun manier ook kwaliteit, maar verwacht er niet te veel van......

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

cl4p4 moert je niet nemen. Is echt minder degelijk. Dan raadt ik je voor.. wat ist, 2 euro meer, de PX4 aan.
klik
De cl4 heeft ook lompe knoppen voor, je drukt sneller op reset dan op power eigenlijk, en die knoppen zitten niet echt stevig naar mijn mening. De px4 is gewoon een topkastje.
edit: en kwa geluid. Mod de fan op 7 volt zou ik zeggen, want die voedingen van sweex zijn niet stil :)

[ Voor 49% gewijzigd door Tutti-frutti op 27-06-2003 09:40 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• Shedman
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

poes schreef op 27 June 2003 @ 09:33:
van de week een midi-tower van sweex in elkaar gezet:

ik heb nog nooit zulke bagger in mijn handen gehad.

als je het overweegt, geef dan liever wat meer uit voor een goede kast.

Ik moest b.v. het paneeltje met aansluitingen voor keyboard en muis etc. vervangen omdat het mobo niet de standaard voerde. Ik zat op het laatst onder het bloed omdat ik met een tang ijzer weg stond te knippen.

Aopen (als voorbeeld) is wel iets duurder, maar het is wel kwaliteit.

Sweex is op hun manier ook kwaliteit, maar verwacht er niet te veel van......
Couldn't agree more!
Ik had eerder ook altijd van die goedkope kassies, maar sinds ik een HQ08 heb gekocht wil ik nooit meer anders! Dan maar een paar centen meer voor een goeie kast! Die 20 euro zie je toch niet meer over de 5 jaar (of meer) dat je die kast gebruikt.
Het lijkt me toch niet dat ze binnenkort de ATX-standaard gaan vervangen, dus bij upgraden kun je je kast gewoon houden ;)

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

ik zelf heb al een jaartje de CL4P4, die onderste dus, heb er geen problemen mee alleen de voeding die erin zit vind ik nogal wat geluid maken en de kast heeft veel "gaatjes" in d panelen dus dat maakt het er ook niet stiller op maar qua temps is het geen slechte kast en er past genoeg in.

• _Drake_
  • Laatst online: 03:55
Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/AE000010.JPG

dit is de chyang fun CF2029.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• HunterPro
  • Niet online
heej, die heb ik ook 8)7 :P (rechts)

Afbeeldingslocatie: http://tobias.dezeserver.nl/forum/dual2.jpg

Verwijderd

ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ga geen kast knuffelen ofzo hoor, je mod je kast gewoon en zorgt dat je er niet teveel mee kut..
misschien moet je wel een nieuwe voeding kopen maar voor 35 euries heb je een leuke kast die je zelf helemaal kan modden
vink prima :Y)

ps. /me is van plan een Sweex CL4P4 te halen (+ 3 Titan Aluminium Fan 80mm )
ik zorg natuurlijk wel dat er andere voeding inkomt.. zet namelijk hele zooi over in nieuwe kast B)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 01:11 ]

Pagina: 1