Connector voeding op moederbord.

Pagina: 1
Acties:

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:39

Airpower

Feel the Power!

Topicstarter
Ik heb dus laatst het probleem gehad dat mijn voeding bij de connector van het moederbord is doorgefikt.
Ik wil proberen de oude connector er af te halen, en een nieuwe erop solderen.
Ik heb al bij verschillende winkels gekeken en op pricewatch, maar ik kan niets vinden.

Waar kan ik deze connector kopen?

Pics:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=140807

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=140806

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

De beste kans heb je denk ik door naar een PC-zaak te stappen en te vragen of ze nog oude defecte mobo's hebben liggen en daar eentje af solderen. ik meen me namelijk te herinneren dat die dingen los erg lastig verkrijgbaar zijn.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je kunt deze connector bij mijn weten niet los verkrijgen. Maar kijk eens rond in PC beurzen, Vraag&Aanbod, in de diepste hoeken van de PC winkels, etc..etc.. voor een kapot/prehistorisch mobo. Dan kun je de ATX connector weer daarvandaan afsolderen :)

Verwijderd

probeer het eens bij een elektronika groothandel...Deze connectoren worden niet alleen voor moederborden gebruikt.Ik heb die 20 polige molex (ATX) ook al in enkele CV ketels zien zitten .Verder worden ze ook wel toegepast in de plc techniek.Ff een addertje onder het gras....ze zijn er in verschillende maten (pendiameters)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb hier nog een kapot moederbord liggen. Ik kan de connector er wel voor je afsolderen en opsturen. Is dat wat?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

electronica-zaak of conrad

Verwijderd

Voor 5euro kan ik je een nieuwe sturen. Vervang je trouwens ook de connector aan de voeding (of de gehele voeding)?
Pagina: 1